Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 103 záznamů.  začátekpředchozí94 - 103  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Úloha certifikovaných systémů řízení ve stavebnictví
Eger, Pavel Antonín ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Šplíchalová, Monika (oponent)
Hlavním cílem práce je zjistit primární důvody pro zavádění normativních systémů řízení (kvality, environmentu a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci) ve stavebních společnostech podnikajících v České republice. Dílčími cíli jsou pak zhodnocení přínosu těchto systémů a jejich vypovídací schopnosti. Dále práce popisuje historická východiska daných podoblastí managementu, subjekty, které v této oblasti působí, legislativní a normativní rámec, kterým se tyto systémy řídí a stručně nastiňuje teoretické aspekty, tedy principy a zásady, těchto systémů řízení. Záměrem práce je zasazení problematiky těchto systémů řízení do širších souvislostí a otevření diskuse na téma vypovídací schopnosti certifikátů o shodě s požadavky relevantních norem.
Analýza přínosů integrace systémů managementu kvality, environmentu a BOZP v organizaci DSP a.s.
Katzer, Jiří ; Hykš, Ondřej (vedoucí práce) ; Jiroušek, Jiří (oponent)
Tématem této práce jsou systémy managementu kvality, environmentu a BOZP a možnosti jejich integrace. V rámci práce jsou identifikovány možnosti integrace systémů řízení a na příkladu konkrétní organizace jsou následně demonstrovány přínosy integrace. Práce obsahuje doporučení k prohloubení integrace a závěrečné hodnocení efektivnosti integrovaného systému řízení.
Analýza rizik v systému managementu kvality
Hejduková, Dagmar ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Veber, Jaromír (oponent)
Prověření stávajících systémů kritických bodů ve dvou vybraných vinařstvích a navrhnutí řešení pro jeho zlepšení.
Porovnání požadavků normy ČSN EN ISO 9001 se skutečností ve společnosti Altran Austria GmbH
Dvorská, Kateřina ; Hykš, Ondřej (vedoucí práce) ; Plášková, Alena (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je posoudit situaci ve společnosti Altran na základě porovnání s požadavky normy ISO 9001 a navrhnout kroky ke zlepšení současného stavu. V teoreticko-metodologické části je vymezen pojem jakost, představeny normy řady ISO 9000, včetně poslední revize normy ISO 9001. V praktické části jsou posouzeny jednotlivé prvky normy v kontextu situace ve společnosti Altran.
Návrh implementace systému managementu kvality v lékárně Bubeneč
Hesslerová, Barbora ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Hykš, Ondřej (oponent)
Práce se zabývá vývojem a deskripcí managementu kvality, výkladem požadavků normy ISO 9001:2008, zhodnocením současného stavu sledované společnosti a její přípravou na zvedení systému managementu kvality podle normy ISO 9001:2008.
Certifikace managementu jakosti a její přínosy
Řepová, Helena ; Janoušková, Alena (vedoucí práce) ; Žiaková, Jaroslava (oponent)
Práce pojednává o zavedeném systému kvality ve firmě a jeho vyhodnocení z hlediska přínosů. V teoretické části je vysvětlen pojem kvalita, řízení kvality, koncepce systému ISO a přístupy ekonomiky kvality. Praktická část v úvodu popisuje firmu a odvětví, ve kterém působí. Dále jsou popsány prvky normy, následuje finanční analýza, přínosy po zavedení firmy a práce je zakončena pojednáním o výzkumu v závodě.
Návrh příručky kvality a některých souvisejících směrnic pro zkušební laboratoř
Černý, Ondřej ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Zelenka, Karel (oponent)
Diplomová práce vznikla na základě spolupráce autora se zkušební laboratoří Policie ČR s působností na území hlavního města Prahy. Cílem práce je zpracovat této laboratoři na míru pro její vlastní potřebu příručku kvality tak, aby byla použitelná v každodenní praxi. Aby byla příručka kvality jako taková schválena příslušným akreditačním orgánem, je koncipována tak, aby splňovala všechny náležitosti a požadavky normy ČSN EN ISO/IEC 17025:2005 ? Posuzování shody ? Všeobecné požadavky na způsobilost zkušebních a kalibračních laboratoří.
Využití postupů managementu kvality v incomingové cestovní kanceláři
Baumruková, Martina ; Chvojková, Helena (vedoucí práce) ; Petrů, Zdenka (oponent)
Diplomová práce v teoretické části přibližuje teorii řízení jakosti, vymezuje specifika kvality služeb a možné postupy řízení jakosti služeb. Dále popisuje změny v cestovním ruchu a vývoj příjezdového cestovního ruchu v ČR. V praktické části popisuje specifika pojetí kvality v cestovním ruchu a rozpracovává model dvojí úrovně kvality. Pokračuje rozsáhlou analýzou stavu kvality v referenční cestovní kanceláři a to prostřednictvím analýzy SWOT, požadavků ISO 9001:2000 a kriterií kvality služby. Práce je završena návrhem klíčových postupů zavedení řízení jakosti v referenční společnosti. Práce doporučuje prioritní zaměření na plánování jakosti, řízení a rozvoj lidských zdrojů a orientaci na zákazníka.
Analýza schopnosti společnosti Hermano PR, s. r. o. plnit požadavky normy ISO 9001
Szabová, Andrea ; Janoušková, Alena (vedoucí práce) ; Pincová, Eva (oponent)
Smyslem práce je zjistit, zda a nakolik je společnost Hermano PR připravena splnit požadavky normy ISO 9001. Organizace pocítila nutnost změnit styl svého řízení a má zájem implementovat systém managementu kvality. Cílem práce je poukázat na silná a především slabá místa a nedostatky, které budou díky zavedení QMS odstraněny.
Management kvality ve veřejné správě - Model CAF
Volný, Jiří ; Mates, Pavel (vedoucí práce) ; Janoušková, Alena (oponent)
Práce se snaží reagovat na posun ve vnímání fungování veřejné správy. Tím je zejména přechod od nařizovací správy k chápání správy jako službě veřejnosti. Jednou z možností modernizace a zlepšení práce veřejné správy je aplikace metod managementu kvality. V práci se poukazuje na rozdílnost veřejné správy a celého veřejného sektoru oproti soukromému. Ze soukromé sféry jsou zdůrazněny metody, které mohou být aplikovatelné i ve veřejné správě. Větší část práce je pak věnována Modelu CAF (Common Assessment Framework), který byl speciálně navržen pro implementaci ve veřejném sektoru. Pro jeho snazší zavedení jsou uvedeny i upravené praktické příklady ze starších projektů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 103 záznamů.   začátekpředchozí94 - 103  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.