National Repository of Grey Literature 949 records found  beginprevious937 - 946next  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
Evaluation of promotion of the Czech Republic in the field of tourism in past 10 years
Neumannová, Eva ; Valentová, Jana (advisor) ; Fojtáchová, Hana (referee)
The aim of this diploma thesis is to create a general outline reflecting promotion of the Czech Republic in tourism in past 10 years. The first chapter specifies the key issues dealt with in the thesis namely theoretical definitions of tourist destination, marketing and management of the destination and its characteristics. For instance creation of regional touristic products (packages), which are essential in terms of representation of the Czech Republic in foreign markets. The following part deals with promotion and image of the Czech Republic as a tourist destination. The third chapture describes development of efforts to promote the Czech Republic as a tourist destination as well as the role of organizations that control the whole promotion. The last section outlines, evaluates and compares individual marketing strategies, campaigns and activities of the national agency CzechTourism from its beginning until 2007.
Rozdíly v propagaci v ČR a USA na trhu rychloobrátkového zboží
Janda, Jakub ; Průša, Přemysl (advisor) ; Puchýř, Milan (referee) ; Nováček, Jan (referee)
Práce se zabývá porovnáním přístupů k propagaci na trhu rychloobrátkového zboží na českém a americkém trhu. Toto porovnání je provedeno z teoretického i z praktického hladiska. V teoretické části je nejprve popsán propagační projekt, který obsahuje cíl, cílové skupiny, poselství, média, propagační prostředky, harmonogram a rozpočet. V praktické části je pak na základě teoretického projektu porovnána propagace produktů Kofola a Coca-Cola ve všech uvedených bodech.
Consumer competition for Pfanner, s.r.o.
Šťastný, Ondřej ; Vávra, Oldřich (advisor) ; Mencl, Petr (referee)
This thesis focuses on consumer competitions. Author designed the consumer competition based on theoretical knowledge, which is mentioned in the theoretical part of the thesis. This part contains all types of competitions,legal regulations and outlines present problems in this area. In the practical part of the work author describes juice market and target group. Key part is the competition design itself, including the economic impact of the competition.
Effective Promotion and Public Relations in Non-profit Sector
Klingerová, Lucie ; Kadeřábková, Jaroslava (advisor) ; Kouřilová, Jana (referee)
Diploma thesis deals with non-profit organizations with regard to their effective presentation, promotion and public relations. Theoretical part generally characterizes non-profit organizations and non-profit sector in the Czech Republic. First part outlines brief historical context, legal regulations in the Czech Republic, their operation, classification and fundraising. Second part describes public relations in non-profit sector, instruments of this communication and how to make this communication as effective as possible. Empirical part demonstrates these theoretical findings on examples of two particular non-profit organizations operating in the sphere of health care and social-service work. These two non-profit organizations are being compared in reference to public relations and public awareness about these organizations activity. Emphasis is laid not only on communication methods but especially on ethic aspect of this communication. Diploma thesis objective is to evaluate position of two non-profit organizations in terms of promotion and public relations. Conclusion summarizes ascertained facts.
Ekolabeling - nástroj pro zvyšování kvality
Janoutová, Marie ; Kořánová, Helena (advisor) ; Petrová, Adéla (referee)
Práce zkoumá, do jaké míry spotřebitelé o ekoznačení ví. V případě, že o něm moc nevědí, proč tomu tak je, co jim chybí apod. Toto zkoumání proběhlo na základě dotazování. Dále se diplomová práce věnuje vztahu kvalita versus ekoznačení. V aplikační části je popsána propagace loga EŠV na internetových stránkách jednotlivých firem a přímo na výrobku.
Analýza komunikačního mixu České pojišťovny, a.s.
Hlávková, Petra ; Zamazalová, Marcela (advisor) ; Proroková, Andrea (referee)
Práce analyzuje vývoj výdajů na propagaci na celém trhu, v segmentu pojišťoven a jedničky na pojistném trhu ? České pojišťovny. Je zanalyzován mediální mix této společnosti a posouzeny starší reklamní kampaně a nová kampaň ze září roku 2007 v kontextu s komunikačními cíli společnosti. V závěru jsou uvedena doporučení pro optimalizaci mediálního mixu.
Marketing strategy of SG Snowboards
Vácha, Václav ; Halík, Jaroslav (advisor) ; Mach, Petr (referee)
Práce se zabývá marketingovou strategií firmy SG Snowboards. Popisuje teoritický přístup k plánovaní marketingové strategie a následně na to využívá teoretické poznatky k stanovení optimální strategie pro zavádění nové značky na trh.
Analysis of Marketing Mix Tools in the company Akuna
Kubíčková, Magda ; Ezrová, Hana (advisor) ; Ezrová, Hana (referee)
Práce obsahuje charakteristiku vybraného podniku a následnou analýzu nástrojů marketingového mixu - produktu, distribuce, ceny a komunikace. Součástí práce je zhodnocení současného stavu firmy a případné návrhy na opatření ke zlepšení situace.
Cestovní ruch na Plzeňsku
Štěrbová, Radka ; Nezdařilová, Eva (advisor) ; Patočka, Jiří (referee)
Práce popisuje a hodnotí stav CR v turistickém regionu Plzeňsko. Na základě toho je provedena SWOT analýza a jsou navrženy možnosti dalšího rozvoje a opatření, která by mohla pomoci nejen ke zvýšení návštěvnosti Plzeňska, ale také k prodloužení pobytu návštěvníka a k celkovému zvýšení atraktivity a povědomí o Plzeňsku. Teoretická část se zabývá pojmem cestovní ruch. Další kapitoly charakterizují Plzeňsko a materiálně - technickou základnu oblasti, analyzují návštěvnost regionu, zabývají se nejvýznamnějšími formami CR, které jsou pro Plzeňsko typické. Jsou uvedeny výsledky vlastního dotazníkového průzkumu a jednotlivé nástroje propagace a podpory rozvoje cestovního ruchu v regionu.
Využití marketingových nástrojů ve firmě zabývající se vývojem a distribucí informačního systému
Medřický, Petr ; Koudelka, Jan (advisor) ; Šídlo, Michal (referee)
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu marketingových a komunikačních nástrojů, které je možné využít pro začínající firmu v odvětví IS. V první části práce pojednává o typech informačních systémů. V následujících kapitolách je práce zaměřena na postup aktivit, které by měla provést každá firm a před vstupem na trh, tj. analýzu podniku, analýzu okolí a definování marketingové strategie. Další část se věnuje praktickým otázkám tvorby značky, loga, firemního webu a dalších složek jednotného firem ního designu. V závěrečné, nejobsáhlejší části jsou navrženy konkrétní prostředky, které by měly pomoci zviditelnit firmu a její produkty na trhu informačních systémů. Položky jsou vybrány s ohledem na nenákladné využití a u každé je i nástin finanční nákladnosti.

National Repository of Grey Literature : 949 records found   beginprevious937 - 946next  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.