Original title: Rozdíly v propagaci v ČR a USA na trhu rychloobrátkového zboží
Authors: Janda, Jakub ; Průša, Přemysl (advisor) ; Puchýř, Milan (referee) ; Nováček, Jan (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2007
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Práce se zabývá porovnáním přístupů k propagaci na trhu rychloobrátkového zboží na českém a americkém trhu. Toto porovnání je provedeno z teoretického i z praktického hladiska. V teoretické části je nejprve popsán propagační projekt, který obsahuje cíl, cílové skupiny, poselství, média, propagační prostředky, harmonogram a rozpočet. V praktické části je pak na základě teoretického projektu porovnána propagace produktů Kofola a Coca-Cola ve všech uvedených bodech.

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/3253

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-4659


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share