Original title:
Rozdíly v propagaci v ČR a USA na trhu rychloobrátkového zboží
Authors:
Janda, Jakub ; Průša, Přemysl (advisor) ; Puchýř, Milan (referee) ; Nováček, Jan (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2007
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Práce se zabývá porovnáním přístupů k propagaci na trhu rychloobrátkového zboží na českém a americkém trhu. Toto porovnání je provedeno z teoretického i z praktického hladiska. V teoretické části je nejprve popsán propagační projekt, který obsahuje cíl, cílové skupiny, poselství, média, propagační prostředky, harmonogram a rozpočet. V praktické části je pak na základě teoretického projektu porovnána propagace produktů Kofola a Coca-Cola ve všech uvedených bodech.
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/3253