Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 103 záznamů.  začátekpředchozí84 - 93další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Retrospektivní hra Death Race
Hýža, Daniel ; Bartoš, Pavel (oponent) ; Pospíchal, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce popisuje návrh a implementaci retrospektivní síťové hry Death Race. V této hře hráči ovládají svou stíhačku a snaží se zničit protivníka. První část práce se zabývá historii počítačových her, pokračuje popisem síťové architektury a grafických knihoven. Druhá část se zabývá návrhem komunikačního protokolu a herních principů. Poslední část popisuje implementaci a testování aplikace. Aplikace byla vyvíjena v programovacím jazyku C++ s využitím knihoven OpenGL a SDL.
Počítačová hra s prvky umělé inteligence
Serédi, Silvester ; Letko, Zdeněk (oponent) ; Rogalewicz, Adam (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou umělé inteligence v počítačové hře. V práci je uveden návrh dvourozměrné počítačové hry pro dva hráče, kde jednoho z nich může řídit počítač. Hlavní úlohou bylo vytvoření hry s jednoduchým uživatelským rozhraním, se zaměřením na umělou inteligenci soupeře.
Hra had s podporou více hráčů
Duží, Martin ; Bartoš, Pavel (oponent) ; Pospíchal, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje vývoj počítačové hry had s rozšířením o hru více hráčů. Úvodní část se zabývá rozborem dvou základních teoretických celků - počítačové grafiky a síťové komunikace. Obě témata se zaměřují na programátorský pohled. Následuje návrh použitý při tvorbě aplikace. Praktická část seznamuje s implementací v jazyce C++ a použití knihoven OpenGL, freeglut, irrKlang a ENet. Také zahrnuje detaily objektově orientovaného přístupu. Závěr obsahuje popis testování a uživatelské hodnocení.
Retrospektivní hra pro dva hráče s vesmírnou tématikou
Kimer, Tomáš ; Kaštil, Jan (oponent) ; Pospíchal, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabýva vývojem počítačové hry inspirované jednou z prvních počítačových her vůbec - Spacewar!. První část popisuje počítačové hry a s nimi spojenou historii, současný stav, jejich žánry a hry retrospektivní. Druhá část se věnuje hardwarově akcelerované počítačové grafice, zaměřuje se na její historii a rozebírá grafické knihovny, především knihovnu OpenGL. Další část práce se věnuje návrhu vyvíjené hry, řeší pohyb objektů, kolize mezi nimi, efekty pomocí částicových systémů, ovládání pro dva hráče na jednom počítači a základní grafické uživatelské rozhraní. Následuje popis implementace v jazyce C++ s využitím knihovny OpenGL a rozšiřující knihovny SDL za použití objektového návrhu. Závěrečná část je věnována testování výsledné aplikace včetně analýzy hodnocení uživatelů.
Počítačová hra s využitím částicových systémů
Vlková, Lenka ; Zemčík, Pavel (oponent) ; Hradiš, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací 3D hry s využitím částicových systémů. Částicové systémy se využívají k modelování stochastických přírodních jevů jako například oheň       a sníh. V této práci najdete jak popis vývoje této technologie a různá použití, tak i popis konkrétní implementace. Dále jsou v ní diskutována různá témata, která musí řešit tvůrci počítačových her. Mezi tato témata patří výběr herního engine, jež je důležitým a nezbytným nástrojem pro tvorbu hry. Klíčová je detekce kolizí, díky které se mohou objekty pohybovat v prostředí a reagovat na ně. Součástí práce je také návrh implementované hry a popis některých částí její implementace.
Animace a nefotorealistické efekty v počítačové hře
Dražka, Jakub ; Kajan, Rudolf (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem počítačové hry - zvláště tvorbou knihovny pro práci s animacemi a tvorbou nefotorealistických efektů. Úvodní část objasňuje teoretické podklady nutné pro vytvoření nefotorealistických efektů a animační knihovny. Dále podrobně rozebírá jednotlivé nefotorealistické efekty a zabývá se jejich tvorbou. Podobně se věnuje i tvorbě animační knihovny - rozebírá existující řešení a na jejich základě je v ní popsána tvorba nové animační knihovny. Výstupem této práce je pak počítačová hra, která v sobě tyto části kloubí.
Retrospektivní hra pro dva hráče
Vybíral, Jan ; Bartoš, Pavel (oponent) ; Pospíchal, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem 2D vesmírné arkádové počítačové hry. V úvodu je popsána historie i současnost herního průmyslu a počítačové grafiky. Dále se text věnuje použitým knihovnám OpenGL a SDL, návrhu herních principů, realizaci grafiky a zvuku, koliznímu systému, uživatelskému rozhraní, ovládání a objektovému návrhu aplikace. Druhá část popisuje samotnou implementaci navrženého systému v programovacím jazyce C++. Nakonec práce obsahuje informace o testování a zhodnocení výsledného produktu.
Visualizace cyklických motorů
Fajkus, Jan ; Navrátil, Jan (oponent) ; Přibyl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a implementací aplikace, která umožňuje navrhovat soukolí složená z ozubených kol. Program je vytvořen ve formě jednoduché počítačové hry. Součástí aplikace je systém pro vykreslování animovaného 3D modelu, který se pohybuje v reálném čase. Jako implementační prostředí byl zvolen jazyk C doplněný o knihovnu OpenGL.
Flight Turn-Based Strategy
Vysloužil, Jiří ; Navrátil, Jan (oponent) ; Přibyl, Jaroslav (vedoucí práce)
This thesis describes development of a reusable game engine. With it's help developers should be able to create series of turn based strategic computer games. The thesis describes the project outline and it's extension and full specification of features required for starting of with development. It also states current progress and next actions that should lead to project finalization. The thesis is written in English.
Generátor úrovní pro hru v Unity
Dražka, Jakub ; Zachariáš, Michal (oponent) ; Kajan, Rudolf (vedoucí práce)
Tato práce se věnuje problematice automatizovaného generování herních úrovní v engine Unity, konkrétně generování bludišť a generování prostředí pomocí L-systémů. Dále popisuje některé významné součásti a principy engine Unity. Na základě těchto údajů byly vytvořeny a popsány automatizované generátory těchto typů úrovní a počítačová 3D hra, která tyto generátory využívá.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 103 záznamů.   začátekpředchozí84 - 93další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.