Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 112 záznamů.  začátekpředchozí83 - 92dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podnikatelský koncept - Wellness centrum v oblasti Litoměřicka
BULÍČKOVÁ, Veronika
Hlavním cílem diplomové práce bylo na základě teoretických a praktických poznatků vypracovat podnikatelský koncept, který bude sloužit jako podklad pro vznik nového zařízení poskytující wellness a fitness služby na Litoměřicku.Na základě situační analýzy, analýzy konkurence a analýzy potřeb potencionálních zákazníku pomocí dotazníkového šetření byl vytvořen podnikatelský koncept wellness hotelu, který bude poskytovat kvalitní ubytovací, stravovací, fitness a wellness služby.
Analýza činnosti penzionu "U Vítovců" ve vztahu k cestovnímu ruchu
VÍTOVCOVÁ, Ivana
Bakalářská práce se zabývá analýzou činnosti penzionu "U Vítovců" a současného stavu poskytovaných služeb zkoumaného podniku. Součástí práce je analýza současného stavu trhu ubytovacích a stravovacích zařízení ve vymezené oblasti a návrhy a opatření pro zvýšení kvality poskytovaných služeb a zvýšení návštěvnosti v podniku.
Specifické služby a produkty v cestovním ruchu pro seniory v České republice
Přikrylová, Zuzana ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Voříšková, Barbora (oponent)
Práce se zabývá cestovním ruchem specifického segmentu seniorů, jakožto stále významnějším druhem cestovního ruchu České republiky. Hodnocena a analyzována je kvalita a množství služeb s jeho rozvojem úzce související. Dále práce hodnotí subjekty nabízející na českém trhu specifické produkty a služby pro seniory, zejména činnost cestovních kanceláří, cestovních agentur a ubytovacích zařízení. Tyto subjekty jsou důležitými aktéry ve společnosti, která se v důsledku stárnutí populace dynamicky mění. I z tohoto důvodu má seniorský cestovní ruch velký potenciál rozvoje. V závěru práce jsou zhodnoceny veškeré předpoklady pro rozvoj cestovního ruchu seniorů v ČR. Cílem práce je tedy analyzovat a zhodnotit úroveň služeb a produktů nabízených v ČR seniorům.
Internetový marketing se zaměřením na ubytovací zařízení
Válek, Martin ; Smutný, Zdeněk (vedoucí práce) ; Řezníček, Václav (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na využití internetového marketingu pro potřeby ubytovacích zařízení. První část práce začíná definováním základních pojmů a představuje vybrané nástroje internetového marketingu, které se dají využít právě pro ubytovací zařízení. Největší prostor je věnován těm, které jsou následně aplikovány v praxi. Druhá část práce vychází z vybraných nástrojů a snaží se je v praxi aplikovat na konkrétním řešení. Nejprve je provedena analýza, na jejímž základě jsou vybrány nástroje k praktické realizaci. V závěru práce je za pomoci analytického nástroje zhodnocena úspěšnost provedených změn a navrhnut další případný postup.
Analýza hotelových kapacit v Mariánských Lázních
Šnircová, Lucie ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Bakos, Tomáš (oponent)
Cílem této práce je analyzovat vybraná ubytovací zařízení v Mariánských Lázních. Práce je rozdělena do pěti kapitol. První kapitola se zabývá charakteristikou obecných pojmů z oblasti cestovního ruchu a ubytovacích zařízení. Druhá kapitola je věnována základní terminologii lázeňství, dále je nastíněn vývoj lázeňství ve světě i v České republice a zmíněna stručná historie Mariánských Lázní. Třetí kapitola představuje charakteristiku současné nabídky ubytovacích zařízení hotelového typu v Mariánských Lázních. Čtvrtá kapitola obsahuje samotnou analýzu vybraných zařízení. V poslední kapitole je zhodnocena celková situace ubytovacích zařízení v Mariánských Lázních.
Marketingové plánování hotelu Pytloun Design v Liberci
Filingerová, Petra ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Kvítková, Zuzana (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým plánováním Pytloun Design Hotelu v Liberci. Cílem práce je na základě situační analýzy definovat marketingový cíl hotelu a navrhnout marketingovou strategii k dosažení stanoveného cíle. První část práce je teoretická a zahrnuje vymezení základních pojmů jako ubytovací zařízení, marketingové plánování či marketingový mix. Druhá část obsahuje analýzu makroprostředí, mikroprostředí, konkurence, zákazníků a současného marketingového mixu. V závěrečné části je stanoven marketingový cíl a strategie.
Historický vývoj a postavení vybraného hotelu na trhu cestovního ruchu v ČR
Kopecká, Tereza ; Indrová, Jarmila (vedoucí práce) ; Bakos, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na studii hotelu Crowne Plaza Prague. Cílem práce je analyzovat postavení hotelu na trhu cestovního ruchu v ČR. Teoretická část vymezuje definice jako je trh cestovního ruchu, ubytovací zařízení a jejich standardizace a hotelnictví v ČR. Praktická část zahrnuje popis hotelu a jeho historie. Je představena společnost, která je vlastníkem hotelu a je vysvětleno, jaké má hotel postavení vůči svému franchisorovi, společnosti InterContinental Hotels Group. Analytická část je vypracována zejména na základě přímých rozhovorů se zaměstnanci hotelu a jejím cílem je analýza hotelové klientely, komparace kapacity hotelu, cen za pokoj a vybraných služeb s jinými pražskými čtyřhvězdičkovými hotely. Dále je provedena SWOT analýza, která je zhodnocením pozice hotelu na trhu cestovního ruchu v ČR a představuje návrhy na zlepšení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 112 záznamů.   začátekpředchozí83 - 92dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.