Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 809 záznamů.  začátekpředchozí790 - 799další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Nákupní chování spotřebitelek džusů a nektarů. Marketingový průzkum ve spolupráci s Pfanner, spol. s r.o.
Caisová, Alena ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Teoretická část práce je rozdělena do dvou bloků, první objasňuje nákupní chování spotřebitele se zaměřením na modely nákupního chování, na hlavní faktory ovlivňující nákupní chování a na kupní rozhodovací proces. Druhý blok této části se zabývá dvěma metodami průzkumu trhu, pozorováním a dotazováním. V praktické části je představena společnost Pfanner a výsledky sekundárních dat získaných z databáze MML - TGI ČR a z agenturního výzkumu TNS AISA. Stěžejní část práce představuje analýza primárních dat získaných metodou dotazování a pozorování.
Výzkum a vývoj v Evropské unii
Maňasová, Petra ; Šaroch, Stanislav (vedoucí práce) ; Joklová, Kateřina (oponent)
Bakalářská práce popisuje a analyzuje situaci v oblasti výzkumu a vývoje Evropské unie. Poukazuje na problémy, s kterými se evropský výzkum a vývoj potýká, srovnává jeho pozici (i pomocí konkrétních ukazatelů) se světovými vůdci v této oblasti, kterými jsou Japonsko a především USA. Dále se snaží zmapovat aktivity EU v oblasti výzkumu a vývoje. Představuje jednotlivé programy a instituce, které již existují nebo mají v budoucnosti vzniknout.
Kvalitativní výzkum bioproduktů
Jiránková, Lucia ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Poláková, Lucie (oponent)
Práce pojednává o výzkumu bioproduktů. Snaha zjistit postoje, motivy a názory na trh bioproduktů.
Marketing research in B2B
Pipová, Jana ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Přibová, Marie (oponent)
Diplomová práce se skládá ze čtyř kapitol. První představuje Business-to-Business trh a porovnává jeho přístup k zákazníkům s přístupem na spotřebitelský trh. V této kapitole se dále věnuji nejnovějším trendům a specifikům farmaceutického oboru. V druhé kapitole se věnuji marketingovému výzkumu a jeho různým způsobům realizace. Další kapitola tento marketingový výzkum představuje v souvislosti s B2B trhem. Poslední kapitola představuje praktickou část diplomové práce. Nejdříve v ní uvádím důvody, které mě vedly tento důvod zrealizovat a následně jeho hlavní cíl a hypotézy. Nechybí ale ani popis průběhu výzkumu a jeho nejdůležitější závěry a metodická poučení.
Zkrácení celkové průběžné doby u automobilového výrobce v zájmu zvýšení jeho konkurenceschopnosti. Možný přínos řešení na úrovni Supply Chain Škoda Auto a.s.
Paclt, Ondřej ; Pernica, Petr (vedoucí práce) ; Čurda, Jiří (oponent)
Práce studuje integrované logistické řetězce a jejich specifika v automobilovém průmyslu a hledá cesty k jejich racionalizaci. Snaží se nalézt způsoby zkrácení celkové průběžné doby, a to konkrétně u automobilového výrobce za účelem zvýšení jeho konkurenceschopnosti. Zaměřuje se identifikaci míst v jeho Supply Chain, kde může vzniknout chyba či zdržení v procesu vyřízení objednávky a také na možnost usměrňovat výkyvy v poptávce. Zkoumá faktory, které celkovou průběžnou dobu speciálně v automobilovém průmyslu ovlivňují. Na základě zjištěných informací navrhuje opatření a doporučení, které tuto otázku řeší v souladu se současnými trendy a zohledňuje také přání a požadavky zákazníků při koupi nového vozu.
Analýza vybrané skupiny zboží - biopotraviny
Bosíková, Jana ; Kališová, Libuše (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
analýza postojů české populace k biopotravinám, porovnání se zahraničím, cenový výzkum
Financování výzkumu a vývoje v ČR
Němcová, Lucie ; Urbánek, Václav (vedoucí práce) ; Krejčík, Jiří (oponent)
Práce seznamuje se systémem financování výzkumu a vývoje v ČR, s legislativní problematikou, a podává ucelený přehled financování této oblasti jednotlivými ministerstvy, rozšířený o moţnosti financování z prostředků EU. Závěrem této práce je návrh změn, které by měli přispět k zefektivnění celého systému - vytvoření samostatného ministerstva pro vědu a výzkum, centralizaci jednotlivých výzkumných pracovišť příbuzných oborů a zprůhlednění systému financování.
Využití metod operačního výzkumu v prostředí strojírenského závodu
Pytlík, Martin ; Šmídová, Milada (vedoucí práce) ; Jablonský, Josef (oponent) ; Nováček, Jan (oponent)
Práce vybírá devět metod operačního výzkumu, které by bylo možné aplikovat ve strojírenském závodě EvoBus Bohemia, s.r.o. v Holýšově, ověřuje jejich použitelnost na reálných příkladech a mapuje problémy spojené s jejich případnou implementací. Taktéž hodnotově vyčísluje přínosy jednotlivých metod za určité časové období, zpravidla za rok. Na závěr jsou uvedena doporučení, jejich splnění by mělo vést k optimalizaci dílčích součástí celého výrobního systému.
Specifika současné finské ekonomiky (se zaměřením na význam podpory vědy a výzkumu)
Hradilíková, Veronika ; Stuchlíková, Zuzana (vedoucí práce) ; Potužáková, Zuzana (oponent)
Cílem této bakalářské práce je podat nejen historický, ale i současný obraz vývoje Finska, především v souvislosti se vstupem země do Evropské unie. Podstatnou součástí je i charakteristika skandinávského modelu ekonomiky, proslulého svojí sociální štědrostí. Dále práce usiluje o podrobnější přiblížení systému podpory vědy a výzkumu a jeho významu pro finskou ekonomiku.
Marketing research of asisstance services market
Skriňák, Peter ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Kubů, Tomáš (oponent)
V práci sú uvedené teoretické východiská marketingového výskumu a prieskumu trhu. Práca sa venuje oblasti asistenčných služieb, definovaniu jej náplne, jej špecifikám. Prieskum trhu je zameraný na prieskum 2 majoritných trhov, na poistný trh a trh nových vozidiel. Práca analyzuje zákazníkov a konkurenciu na trhu technickej asistencie.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 809 záznamů.   začátekpředchozí790 - 799další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.