Název: Marketingový prieskum trhu asistenčných služieb
Překlad názvu: Marketing research of asisstance services market
Autoři: Skriňák, Peter ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Kubů, Tomáš (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: V práci sú uvedené teoretické východiská marketingového výskumu a prieskumu trhu. Práca sa venuje oblasti asistenčných služieb, definovaniu jej náplne, jej špecifikám. Prieskum trhu je zameraný na prieskum 2 majoritných trhov, na poistný trh a trh nových vozidiel. Práca analyzuje zákazníkov a konkurenciu na trhu technickej asistencie.

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/5973

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-3304


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet