Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 98 záznamů.  začátekpředchozí79 - 88další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hollywood
Šprincl, Petr ; Havlík, Vladimír (oponent) ; Cenek, Filip (vedoucí práce)
Hollywood je experimentální 8mm film, který ilustruje deníkový text mého dědy. Film je pomyslně rozdělen do dvou částí - "krajiny vzpomínek" a "krajiny obav a smrti". Děda zde vzpomíná na své dětství v Dolních Loučkách, které je ale spojeno se smrtí jeho dědy, kamarádů, které tam v dětství měl a v neposlední řadě také místem, kde chce stanou na poslední odpočinek. V druhé části se prolíná jeho postava s "krajinou obav", která je natočena v okolí Litvínova, bezútěšná krajina ilustruje jeho obavy z domova důchodců a postupné ztráty vůle k životu. Sám tuto krajinu ilustrativně prochází a snaží se najít své spasení.
Je Leonardo DiCaprio dobrá investice?
Kopecký, Daniel ; Melzochová, Jitka (vedoucí práce) ; Čermáková, Klára (oponent)
Práce zkoumá filmové tržby na základě dat o 905 filmech promítaných v kinech v období 2005 až 2015 ve Spojených státech amerických a Kanadě, jaký má vliv na tržby konkrétní herec Leonardo DiCaprio a jaký vliv hvězdní herci obecně. Výsledky, odhadnuté pomocí metody nejmenších čtverců, říkají, že hvězdní herci mají pozitivní vliv na tržby. Přítomnost finančně úspěšného herce souvisí s 12% zvýšením tržeb. V případě oskarových herců byl vliv nižší. Hypotéza o vlivu Leonarda DiCapria se nepodařila potvrdit ani vyvrátit. Další zkoumané faktory byly například rozpočet, hodnocení, filmové pokračování, režisér a další. Jako proměnná s nejvyšším pozitivním vlivem vychází rozpočet a poté filmové pokračování.
Kamera jako výrazový prostředek a proces vizuální tvorby ve filmu
Karban, Viktor ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Seko, Martin (oponent)
Práce seznamuje se základními funkcemi kamery ve filmu. Popisuje vizuální vyjadřovací prostředky a možnosti jejich využití při tvorbě audiovizuálního díla. Jednotlivé prvky jsou prakticky aplikovány. Výsledkem by měla být demonstrace exprese atributů práce s kamerou.
Analýza determinant tržeb filmů v České republice
Sejk, Ondřej ; Kureková, Lucie (vedoucí práce) ; Babin, Jan (oponent)
Cílem této práce, založené na datech 319 filmů promítaných v českých kinech v letech 2013 až 2014, je naleznutí faktorů majících vliv na tržby domácích i zahraničních filmů v českých kinech. Tyto faktory a míra jejich vlivu jsou odhadnuty pomocí modelu vážených nejmenších čtverců. Jde například o vztah pokračování, hodnocení na severu ČeskoSlovenské filmové databáze, nebo získaných akademických cen, na tržby. Hodnoty odhadnutých koeficientů poukazují na pozitivní vztah všech výše zmíněných faktorů k tržbám tak, jak bylo očekáváno. Přínosem této práce je především aktuálnost použitých dat a zpracování globálního tématu na lokální úrovni, díky čemuž je možné porovnat míru vlivu jednotlivých faktorů v různých státech, případně na globální a lokální úrovni.
Obraz Františka Ferdinanda d´Este v české literatuře a filmu
SVOBODOVÁ, Andrea
Bakalářská práce Obraz Františka Ferdinanda d´Este v české literatuře a filmu představuje následníka trůnu tak, jak byl vyobrazen v českých filmech a beletristické literatuře 20. století. V úvodu práce je stručně shrnut život arcivévody s důrazem na ty části jeho života, které jsou následně porovnávány v představených filmech a beletristických dílech. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První věnovaná literárnímu obrazu obsahuje shrnutí vývoje české beletrie ve 20. století a konstrukci obrazu Františka Ferdinanda v historických románech. Druhá část věnovaná filmu je uspořádána stejným způsobem. Na závěr práce je shrnuto, jaký obraz následníka trůnu v průběhu století vznikl a čím byl nejvíce ovlivněn.
Zvuková postprodukce v oblasti reklamy a filmu, případová studie firmy Studio Beep s.r.o.
Struhařová, Michaela ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Riedlbauch, Václav (oponent)
Tématem diplomové práce je popis zvukové postprodukce v oblasti reklamy a filmu a případová studie společnosti Studio Beep s.r.o. Prvním cílem práce je co nejsrozumitelněji popsat teorii zvuku a zvukové postprodukce v oblasti reklamy a filmu a ukázat jednotlivá specifika provázející výrobu zvukové složky daných oborů. Teoretická část obsahuje základní přehled o historii zvuku, zvukové dramaturgii a obecných principech zvukové postprodukce. Druhým cílem je praktické popsání problematiky na konkrétních reklamních projektech a filmu, které byly realizovány ve společnosti Studio Beep s.r.o.. Praktickým popisem docílíme úplného pochopení tématu a doplnění teoretické části.
Chodíme na dobré filmy? Vliv diváckých hodnocení na návštěvnost a tržby českých filmů
Žofčák, Jakub ; Stroukal, Dominik (vedoucí práce) ; Babin, Jan (oponent)
Práce na základě regresní analýzy dat 314 českých filmů z období let 2003--2013 zkoumá hypotézu o existenci pozitivního vztahu mezi úspěšností těchto filmů (měřenou pomocí návštěvnosti a tržeb) a diváckým hodnocením uživatelů Česko-Slovenské filmové databáze. Tato hypotéza je na základě sestaveného modelu potvrzena -- jednoprocentní zvýšení uživatelského hodnocení souvisí se zvýšením návštěvnosti o 1,45 % a tržeb o 1,39 %. Jsou rovněž prokázány podobné souvislosti s vysvětlovanými proměnnými a dalšími faktory -- jako významné se prokázaly oblíbené herečky (avšak nikoliv oblíbení herci), oblíbení režiséři, ceny Českého lva a určité žánry (akční filmy, pohádky a komedie). Přínos této práce spočívá nejen v aplikaci zvolené metody na české prostředí, ale rovněž na prokázání a ekonomické vysvětlení pozitivních vztahů určitých specifických proměnných v kontextu českého filmu. Jednou z těchto specifických proměnných, jejíž asociaci s návštěvností a tržbami tato práce interpretuje, je tvorba režiséra Zdenka Trošky.
Aspekty integrace product placementu do audiovizuálního díla Pojedeme k moři
Menšíková, Šárka ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Cílem této bakalářské práce je podat ucelený přehled o product placementu a na příkladu filmu Pojedeme k moři prakticky ilustrovat jeho využití v české audiovizuální tvorbě. V teoretické části vymezuji definici product placementu společně s jeho zařazením v rámci marketingového mixu. Dále popisuji výhody a nevýhody této marketingové techniky, historický vývoj i jednotlivé druhy, se kterými se můžeme setkat. Specifikuji také aspekty integrace product placementu do audiovizuálních děl, kdy za jeden z těchto aspektů považuji právní úpravu této marketingové aktivity. Dále následuje analýza snímku Pojedeme k moři. Cílem tohoto rozboru je zjistit, jaké značky byly ve filmu zobrazeny, jakým způsobem a jakých typů umístění produktu bylo využito. Dále určím, jakou roli hrají v rozpočtu filmu příjmy z product placementu a zhodnotím, jestli byly dodrženy všechny legislativní požadavky.
Analýza integrace product placementu do audiovizuálního díla "Probudím se včera"
Strejčková, Jitka ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Diplomová práce s názvem Analýza integrace product placementu do audiovizuálního díla "Probudím se včera", se zaměřuje na použití marketingového nástroje product placementu v tomto konkrétním filmu. Teoretická část práce vymezuje tuto problematiku a její druhy propagace. Charakteristika právní legislativy v České republice a s ní související předpisy Evropské unie. Stanovení ceny za product placement a možnosti jeho měření účinnosti. Praktická část se zabývá konkrétním příkladem pro danou problematiku po legalizaci v České republice. Práce se zabývá počtem výskytu značek v audiovizuálním díle. Dále se práce soustřeďuje, jestli použitý product placement byl v souladu se zákonem a jaký podíl zaujímalo umístění produktu na celkovém vysílacím čase. Kolik procent bylo využito na aktivní či pasivní product placement a jaký podíl vyjadřuje dominantní a nedominantní záběr na produkt. Dále je i soustředěnost na reálnost značek.
Analýza determinant hodnocení filmu spotřebitelem
Plevák, Tomáš ; Svoboda, Miroslav (vedoucí práce) ; Babin, Jan (oponent)
Cílem této práce je na základě dat z roku 2012 analyzovat vliv vybraných faktorů, mezi které patří například žánr, rozpočet, recenze, délka a další, na výsledné hodnocení filmu spotřebitelem. Analýza je prováděna za pomoci ekonometrického modelu, při použití metody nejmenších čtverců s automatickou opravou heteroskedasticity a její výsledky jsou aplikovatelné především na populaci diváků ze Spojených států amerických. Zjistil jsem, že nejvíce je hodnocení filmu ovlivněno jeho žánrovým zasazením. Další velmi významnou proměnnou se pak ukázaly být recenze profesionálních kritiků, zde však nelze říci, zda kritik svým hodnocením ovlivňuje spotřebitele či pouze předpovídá úspěšnost filmu. Většina prací zabývajících se touto tématikou se zaměřuje na tržby, tato práce se naopak soustředí na preference diváka jakožto spotřebitele.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 98 záznamů.   začátekpředchozí79 - 88další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.