Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 809 záznamů.  začátekpředchozí783 - 792dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelský plán
Fučíková, Lucie Bc. ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Vítků, Jaroslav (oponent)
Cílem diplomové práce je ukázat postup při sestavování podnikatelského plánu firmy ELPE,s.r.o. Jejím podnikatelským plánem je výměna účetního programu v celé firmě za účelem vybudování elektronického obchodu. Na podnikatelský plán se firma pokusí získat dotaci ze strukturálního fondu Evropské unie.
Komunikační plán zavedení bio-potravin vybraného řetězce v ČR
Reilová, Renata ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Diplomová práce ?Komunikační plán zavedení biopotravin vybraného řetězce v ČR? se zabývá analýzou kampaně Tesco Organic, která probíhala v říjnu 2007 při zavedení biopotravin v obchodním řetězci Tesco. Cílem práce je kromě posouzení dosahu kampaně Tesco Organic také analýza nákupních zvyklostí českých spotřebitelů biopotravin. Na základě výzkumu je sestaven demografický profil spotřebitele biopotravin, který je potom konfrontován s cílovou skupinou kampaně Tesco Organic.
Strategická analýza podmínek založení a fungování lékárny v ČR
Janečková, Ivana Bc. ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Havlínová, Zora (oponent)
Diplomová práce seznamuje čtenáře s prostředím farmaceutického trhu, s legislativními nařízeními pro činnost lékárny, její podoby, prostor, personálního obsazení a vybavení. V dalších částech je provedena strateická analýza konkrétní lékárny v Ivančicích, na základě těchto konkrétních poznatků je možné sestavit i podnikatelský plán, který je součástí poslední části práce, a to projektu na založení nového podnikatelského subjektu.
Zhodnocení personálních činností ve vybrané firmě
Hladká, Petra Bc. ; Nesnídalová, Jitka (vedoucí práce) ; Vinšová, Tereza (oponent)
Lidé jsou dnes v organizacích považováni za největší bohatství, hrají důležitou roli v plánování a dosahování strategických cílů podniku a udávají směr ostatním zdrojům. Náplní personálního útvaru je řízení lidského faktoru ve firmě a jeho ovlivňování žádoucím směrem. Mezi základní oblasti personalistiky patří: vytváření a analýza pracovních míst, plánování pracovníků, získávání, výběr, přijímání a rozmisťování pracovníků, hodnocení pracovníků, vzdělávání a rozvoj pracovníků, odměňování, pracovní vztahy, péče o pracovníky a personální informační systém.
Uplatnění marketingového řízení v podniku DH Dekor, s. r. o.
Radilová, Lucie Bc. ; Ezrová, Hana (vedoucí práce) ; Fiala, René (oponent)
Práce hodnotí uplatnění marketingového řízení v podniku DH Dekor, s. r. o. Nejprve jsou vymezeny teoretické poznatky z různé odborné literatury. Dále práce obsahuje charakteristiku podniku. Poté je popsáno uplatnění marketingového řízení a nástrojů marketingového mixu v podniku. Na závěr je uvedeno hodnocení marketingového řízení, marketingového mixu a opatření vedoucí ke zlepšení situace podniku.
Uplatnění marketingového řízení v podniku Dobler Metallbau s.r.o.
Kašová, Gabriela Bc. ; Ezrová, Hana (vedoucí práce) ; Trefancová, Dana (oponent)
Obsahem práce je vyvození základních teoretických východisek marketingového řízení, které se v praktické části jednotlivě analyzují.V první části jsem podrobně charakterizovala plánování, ve druhé části realizaci a ve třetí části kontrolu.Stručně jsem charakterizovala podnik Dobler Metallbau s.r.o.,v části realizace provedla analýzu marketingového mixu a navrhla opatření vedoucí ke zlepšení situace podniku.
Komparace jednotlivých způsobů nakládání s odpady s ohledem na kvalitu životního prostředí a ekonomickou efektivnost (jaký způsob nakládání s odpady preferovat?)
Bauerová, Lucie ; Čamrová, Lenka (vedoucí práce) ; Petrášek, František (oponent)
Tato práce obsahuje srovnání několika způsobů nakládání s odpadem. Tyto způsoby se odlišují svou ekonomickou efektivností, která souvisí s vývojem technologií v této oblasti a ekologickou šetrností. V práci je vždy odhalen nejprve způsob tohoto nakládání ? část teoretická a poté dle argumentů a teorií, týkajících se tohoto způsobu, využití těchto poznatků v praxi ? část analytická. Dále je v práci popsána problematika nakládání s odpadem po stránce legislativy. V práci je poukázáno na příkladu odpadového hospodářství Jihočeského kraje, jak se využívá poznatků z oblasti nakládání s odpadem v praxi a jaký způsob je v této oblasti preferován, co vede k volbě určitého způsobu nakládání s odpadem a co předchází vzniku plánu odpadového hospodářství. Cílem práce je volba nejefektivnějšího způsobu nakládání s odpadem.
Podnikatelský plán firmy MAKA a.s. pro léta 2008 až 2010
Dittrich, Pavel ; Vojík, Vladimír (vedoucí práce) ; Bátrla, Michal (oponent)
Práce se zabývá podnikatelským plánem a jeho tvorbou pro malý výrobní podnik MAKA a.s.
Krizový plán reklamy a podpory prodeje firmy po neplánované změně obchodní značky ve firmě Markis
Fedorová, Markéta ; Šušáková, Zdena (vedoucí práce) ; Johnová, Radka (oponent)
Práce popisuje přípravu plánu reklamy a podpory prodeje firmy po neplánované změně obchodní značky. Plán zahrnuje dílčí kroky procesu registrace nové obchodní značky firmy, SWOT analýzu firmy a jejího největšího konkurenta, analýzu trhu, finanční rozpočet, časový plán a charakteristiku a možnosti využití reklamních nástrojů. Práce je též věnována využití Internetu v reklamní kampani.
Podnikatelský plán pro Outdoor Training
Vališ, Petr ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce)
Práce hodnotí procesy vlastních podnikatelských aktivit v oblasti Outdoor Training. Úvodní čast obecně seznamuje čtenáře s podnikatelským prostředím v ČR a poté se zaměřuje na obor zážitkové pedagogiky. Druhá čast konkretizuje specifický interní podnikatelský plán a hodnotí jeho části a charakterizuje přístupy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 809 záznamů.   začátekpředchozí783 - 792dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.