|
Podnikatelský plán digitální reklamní agentury
Bach, Ondřej ; Střížová, Vlasta (advisor) ; Jenerálová, Ivana (referee)
Cílem této práce je zpracování podnikatelského plánu digitální reklamní agentury. Pod pojmem ?digitální? se rozumí agentura, která poskytuje marketingové a reklamní služby v oblasti digitálních médií, především v oblasti internetu a mobilních telefonů. Zároveň se práce věnuje charakteristice vybraných digitálních médií v České republice se zaměřením na možnosti propagace výrobků a služeb v těchto médiích. Struktura práce reflektuje její cíl. Úvodní kapitola představuje manažerské shrnutí podnikatelského plánu, ve kterém jsou stručně uvedeny hlavní fakta a teze následujících kapitol. Po této kapitole následuje charakteristika firmy a její strategie. Další kapitola se podrobněji věnuje digitálním médiím jako nástroji internetového a mobilního marketingu. Následují kapitoly o poskytovaných službách, analýze trhu, marketingu, personalistice a finančním plánu. Závěr podnikatelského plánu tvoří jeho zhodnocení ve formě SWOT analýzy.
|
| |
|
Podnikatelský plán
Fučíková, Lucie Bc. ; Kovář, František (advisor) ; Vítků, Jaroslav (referee)
Cílem diplomové práce je ukázat postup při sestavování podnikatelského plánu firmy ELPE,s.r.o. Jejím podnikatelským plánem je výměna účetního programu v celé firmě za účelem vybudování elektronického obchodu. Na podnikatelský plán se firma pokusí získat dotaci ze strukturálního fondu Evropské unie.
|
| |
|
Strategická analýza podmínek založení a fungování lékárny v ČR
Janečková, Ivana Bc. ; Lešetický, Ondřej (advisor) ; Havlínová, Zora (referee)
Diplomová práce seznamuje čtenáře s prostředím farmaceutického trhu, s legislativními nařízeními pro činnost lékárny, její podoby, prostor, personálního obsazení a vybavení. V dalších částech je provedena strateická analýza konkrétní lékárny v Ivančicích, na základě těchto konkrétních poznatků je možné sestavit i podnikatelský plán, který je součástí poslední části práce, a to projektu na založení nového podnikatelského subjektu.
|
|
Zhodnocení personálních činností ve vybrané firmě
Hladká, Petra Bc. ; Nesnídalová, Jitka (advisor) ; Vinšová, Tereza (referee)
Lidé jsou dnes v organizacích považováni za největší bohatství, hrají důležitou roli v plánování a dosahování strategických cílů podniku a udávají směr ostatním zdrojům. Náplní personálního útvaru je řízení lidského faktoru ve firmě a jeho ovlivňování žádoucím směrem. Mezi základní oblasti personalistiky patří: vytváření a analýza pracovních míst, plánování pracovníků, získávání, výběr, přijímání a rozmisťování pracovníků, hodnocení pracovníků, vzdělávání a rozvoj pracovníků, odměňování, pracovní vztahy, péče o pracovníky a personální informační systém.
|
|
Uplatnění marketingového řízení v podniku DH Dekor, s. r. o.
Radilová, Lucie Bc. ; Ezrová, Hana (advisor) ; Fiala, René (referee)
Práce hodnotí uplatnění marketingového řízení v podniku DH Dekor, s. r. o. Nejprve jsou vymezeny teoretické poznatky z různé odborné literatury. Dále práce obsahuje charakteristiku podniku. Poté je popsáno uplatnění marketingového řízení a nástrojů marketingového mixu v podniku. Na závěr je uvedeno hodnocení marketingového řízení, marketingového mixu a opatření vedoucí ke zlepšení situace podniku.
|
| |
|
Komparace jednotlivých způsobů nakládání s odpady s ohledem na kvalitu životního prostředí a ekonomickou efektivnost (jaký způsob nakládání s odpady preferovat?)
Bauerová, Lucie ; Čamrová, Lenka (advisor) ; Petrášek, František (referee)
Tato práce obsahuje srovnání několika způsobů nakládání s odpadem. Tyto způsoby se odlišují svou ekonomickou efektivností, která souvisí s vývojem technologií v této oblasti a ekologickou šetrností. V práci je vždy odhalen nejprve způsob tohoto nakládání ? část teoretická a poté dle argumentů a teorií, týkajících se tohoto způsobu, využití těchto poznatků v praxi ? část analytická. Dále je v práci popsána problematika nakládání s odpadem po stránce legislativy. V práci je poukázáno na příkladu odpadového hospodářství Jihočeského kraje, jak se využívá poznatků z oblasti nakládání s odpadem v praxi a jaký způsob je v této oblasti preferován, co vede k volbě určitého způsobu nakládání s odpadem a co předchází vzniku plánu odpadového hospodářství. Cílem práce je volba nejefektivnějšího způsobu nakládání s odpadem.
|
| |