Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 83 záznamů.  začátekpředchozí74 - 83  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová kampaň založená na vyhledávacích strojích
Šindelářová, Jana ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Gála, Libor (oponent)
Tématem bakalářské práce je search engine marketing (SEM) v České republice. Cílem práce je především komplexně popsat proces marketingové kampaně ve vyhledávačích, což je realizováno definicí a charakteristikou analytické, implementační a kontrolní fáze procesu. Jsou popsány základní principy SEM. Vychází se z teoretické definice SEM a jeho základních linií ? optimalizace pro vyhledávače (SEO) a placené odkazy ve vyhledávačích, zohledňuje se aktuální situace na trhu a odhaduje se budoucí vývoj. Práce nabízí ucelený pohled na český trh search engine marketingu, předkládá informace o využívání internetu v České republice a charakterizuje největší hráče na poli SEM (vyhledávače, internetové marketingové agentury a systémy PPC reklamy). Popsána je oblast metrik SEM. Práce zmiňuje také otázku etiky SEO. Praktická část textu popisuje on-line nástroje sloužící k analýze a optimalizaci webu, zejména nástroje pro klíčová slova. Problematiku dokreslují přiložené reálné SEO analýzy webu.
Marketing ve vyhledávačích
Hubka, Michal ; Kubešová, Vlasta (vedoucí práce) ; Kadaník, Petr (oponent)
Předmětem této práce je marketing ve vyhledávačích (Search Engine Marketing ? SEM). Jako součást internetového marketingu představuje SEM proces skládající se zejména z optimalizace stránek pro vyhledávače (Search Engine Optimization ? SEO) a reklamního systému Pay-per-click (PPC). Cílem této práce je vysvětlit pojetí internetového marketingu, způsob jakým probíhá marketing ve vyhledávačích, jednotlivé součásti SEM, jednotlivé formy/součásti s ohledem na Search Engine Marketing jako kontinuální proces. Dále uvést a zhodnotit hlavní marketingové agentury poskytující služby SEO a představitele reklamních PPC systémů, navrhnout pro malou/střední firmu vhodný přístup k problematice SEM a doporučit vhodný postup při aplikaci. V první části se práce věnuje významu internetového marketingu a důvodům jeho využití. Dále práce seznamuje s tradičními prostředky IM. Následuje vysvětlení problematiky Search Engine Marketingu a jeho součástí. Poté se práce zaměřuje na subjekty poskytující SEM a na jejich hodnocení i s ohledem na náklady, které vynaloží klient za jejich služby. Závěrečná část je věnována příkladu zavádění SEM.
Komplexní analýza webových stránek
Štrupl, Václav ; Raška, Ondřej (vedoucí práce) ; Tichý, Jan (oponent)
Cílem této práce je popsat, z jakých pohledů lze analyzovat webové stránky a naznačit, které metody lze pro jejich prověřování použít. V praxi by byli cílovou skupinou tohoto textu spíše manažeři než techničtí pracovníci, práce totiž není ucelenou kuchařkou, po jejímž přečtení bude člověk sám schopný plnohodnotnou analýzu provést. Místo toho se snaží postihnout všechny součásti kvalitního webu a pomoci se stanovením priorit při analytické činnosti, která je stěžejní při návrhu nového i provozu již hotového webu. Při psaní práce jsem vycházel především z vlastních znalostí a zkušeností, které jsem nabyl dlouholetým samostudiem, při práci ve společnosti H1.cz a předtím obdobnou prací v rámci projektu Dobrý web. V těchto poradenských společnostech je právě analýza webových stránek z nejrůznějších pohledů jednou z nejdůležitějších služeb a do dnešního dne si ji pro potřeby rozvoje své firemní prezentace objednaly stovky individuálních i firemních klientů. Celá práce je rozdělena do větších tematicky vymezených celků postihujících určitý druh kvality webových stránek (použitelnost, přístupnost, optimalizace pro vyhledávače a další), pod nimiž se skrývají jednotlivé konkrétní analytické postupy a metodiky. Toto členění jsem vyhodnotil jako nejpřehlednější, byť se nabízejí i další možné způsoby, jako například rozdělení jednotlivých analytických metod podle toho, v jaké části životního cyklu se právě nachází zkoumaná webová prezentace. Protože některé analytické postupy a metody jsou lépe srozumitelné z příkladů než z textového popisu, použil jsem k tomuto účelu ve své práci některé weby institucí Vysoké školy ekonomické v Praze. Ty pravděpodobně většina čtenářů bude znát, a příklady pro ně tudíž budou názornější.
Nekalé praktiky v Search Engine Optimization
Vlčko, Martin ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Tichý, Jan (oponent)
Optimalizace pro vyhledávače patří v současné době mezi základní stavební prvky webových stránek. Bez ní se stává web nekonkurenceschopným a nemá šanci uspět v tržním internetovém prostředí. Základní prvky optimalizace webových stránek podporují marketingovou propagaci. Cílem této práce je popsat nekalé praktiky optimalizace pro vyhledávače a nastínit možný boj proti nim. První kapitola se zabývá principy optimalizace a také důvody, proč je nutné webové stránky optimalizovat. Další kapitola popisuje nejdůležitější faktory optimalizace. Následující část práce se detailně zabývám popsáním nekalých praktik a možné obrany proti nim z několika různých pohledů. Přínos této práce spočívá především v sepsání všech nejznámějších nekalých SEO metod, včetně jejich bližšího popisu a návrhu obrany proti jejich zneužívání. Praktické ukázky obsažené v práci mohou dále sloužit i jako základní návod na co si dát při optimalizaci pozor a čeho se zcela vyvarovat.
Analýza a návrh změn internetové propagace firmy Mlékárna Olešnice, RMD
Hlaváček, Vladimír ; Johnová, Radka (vedoucí práce) ; Šubrta, Václav (oponent)
Cílem této práce je navrhnout případné úpravy v propagaci firmy Mlékárna Olešnice, RMD na internetu. Nejprve se tato bakalářská práce zabývá standardními způsoby propagace firem na internetu. Popisuje praktiky marketingu zaměřeného na vyhledávače (tzv. SEM ? Search Engine Marketing), tedy optimalizace stránek pro vyhledávače (SEO ? Search Engine Optimization) a kampaně ?Plať za proklik? (PPC ? Pay per click). Obě metody jsou vysvětleny a doplněny o další aspekt SEM ? sledování efektivity. Všechny tyto části jsou prakticky popsány na internetové propagaci firmy Mlékárna Olešnice, RMD.
SEO - Search Engine Optimization
Smetana, Jakub ; Brabec, Tomáš (vedoucí práce) ; Tichý, Jan (oponent)
Práce se zabývá problematikou optimalizace internetových stránek pro vyhledávače (SEO). Popisuje jednotlivé metody a techniky, které se v rámci SEO používají a naopak také ty, které jsou považovány za neetické a jsou zakázané. V praktické části práce je popsán postup optimalizace na příkladech dvou webů na základě teoretických poznatků, které jsou uvedeny v první části práce.
Využitie nástrojov internetu pre podnikanie v cestovnom ruchu
Durániová, Martina ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Dubielová, Lucia (oponent)
Charakteristika jednotlivých súčastí Search Engine Marketingu - PPC systém, on page a off page faktory. Praktická ukážka postupov SEM ako procesu (na webových stránkach online cestovnej agentúry: marketingová analýza webového projektu, charakteristika konkurenčného prostredia, analýza návštevnosti a všeobecný rozbor stránok, SEO analýza a zhodnotenie PPC reklamy.
Segmentace uživatelů vyhledávačů
Kováříková, Petra ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Mozer, Václav (oponent)
Segmentace uživatelů vyhledávačů. Charakteristika trhu, základní druhy internetové reklamy, teoretický podklad pro segmentaci trhu, dotazníkové šetření, vymezení segmentů pomocí shlukové analýzy. Popis segmentů a marketingová doporučení.
Tvorba firemní webové prezentace
Komárek, Miroslav ; Jeníčková, _Kateřina (vedoucí práce) ; Masek, Karel (oponent)
V první polovině práce se autor zabývá vytvořením firemní webové prezentace od samého začátku, včetně úvodní komunikace s firmou a sběru materiálů, přes tvorbu grafického návrhu a Layoutu, až po konečnou fázi, kterou představuje sazba textů a fotografií. Každá fáze vytváření stránek je demonstrována na konkrétním případě. Od druhé poloviny práce se autor zabývá optimalizací pro fulltextové vyhledavače, tzv. SEO optimalizací a v závěru měřením výsledků této optimalizace.
Internetový marketing ve vyhledávačích pro www.archcich.cz
Hadrava, Tomáš ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Tato práce se zabývá aplikací metod a pravidel marketingu ve vyhledávačích na internetovou prezentaci www.archcich.cz. Základním cílem teoretické části je kvantifikování základní teorie marketingu ve vyhledávačích. Praktická část obsahuje aplikaci metod na zlepšení viditelnosti www.archcich.cz

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 83 záznamů.   začátekpředchozí74 - 83  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.