Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 82 záznamů.  začátekpředchozí73 - 82  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Model elektronického obchodu firmy
Soldánová, Drahomíra ; Havránková, Klára (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Cílem mé práce je vytvoření modelu elektronického obchodu firmy. První část obsahuje charakteristiku prostředí Internetu a jeho uživatelů. Dále se zaměřím na elektronické obchodování a identifikuji důležité parametry při návrhu elektronického obchodu. Následuje analýza současného stavu konkrétní firmy FOTO Sláma. Na základě navržených strategií vytvořím vhodný model elektronického obchodu. V závěrečné části zhodnotím přínosy mnou navrženého modelu pro FOTO Sláma.
Extensibility of open-source platforms for online shopping on Czech market
Mišenko, Jakub ; Šebesta, Michal (vedoucí práce) ; Jelínek, Ivan (oponent)
Hlavním tématem této práce je analýza open source řešení pro elektronické obchodování na českém trhu a možnosti jejich rozšíření. Cílem práce je popsat open source řešení a zmapovat dostupné rozšíření jako jsou moduly pro dopravu a logistiku, přepojení s účetními systémy, platební metody, srovnávače cen a podobné moduly rozšiřující funkce elektronického obchodu. Dále je věnovaná instalaci PrestaShopu a jeho základními modulům, ke kterým je přidané porovnání se stejnými, ale placenými verzemi.
Využití Google Analytics v e-shopu
Jansa, Marek ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Gála, Libor (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na detailní popis nástroje webové analytiky Google Analytics a jeho využití při zvyšování návštěvnosti a konkurenceschopnosti e-shopu společnosti Dobrá vína s.r.o. Cílem práce je navrhnout taková opatření, která zvýší míru prodeje nabízených produktů. Opatření byla navržena pomocí průniku podrobné analýzy obsahu webu, technické analýzy webu a analýzy dat změřených pomocí nástroje Google Analytics a informací získaných z vizualizací těchto měření. Práce přináší aktualizované informace o nastavení nástroje Google Analytics po důležitých změnách a přechodu na asynchronní syntaxe, jež nejsou zatím v žádné jiné práci shrnuty. Přináší také vlastní pohled na využívání informací z Google Analytics za účelem zvýšení výkonnosti internetového podnikání. Práce nejdříve představuje webovou analytiku obecně, poté obecně samotný nástroj Google Analytics, popisuje jeho nastavení a možnosti úprav sledovacího kódu a nakonec předkládá informace o vizualizacích, které Google Analytics uživatelům poskytuje. V praktické části zkoumá web Dobrých vín z obsahové a technické stránky, věnuje se nastavení Google Analytics konkrétně pro tento web a poslední kapitoly analyzují data z Google Analytics získaná a navrhují kýžená opatření.
Vývoj elektronického obchodu se zaměřením na prodej potravin
Nováková, Marcela ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubálek, Tomáš (oponent)
Tato práce se zabývá vývojem elektronického obchodu se zaměřením na prodej potravin. Na začátku popisuje vývoj informačních technologií od počátku šíření výpočetní techniky až po jejich dnešní využití. Dále se specializuje na elektronický obchod. Definuje ho, ukazuje jeho členění a popisuje výhody i nevýhody nákupů po internetu. Následně naznačuje jeho právní zakotvení a zmiňuje práva spotřebitele při elektronických nákupech. Jsou jmenovány organizace zabývající se pomocí spotřebitelům. Zbytek práce se pak věnuje prodeji potravin na internetu. Je zmapována jeho historie a obchody, které se prosadily v zahraničních státech. České obchody jsou vzájemně porovnávány s kamennou prodejnou.
Vybrané problémy ochrany spotřebitele
POSPÍŠILOVÁ, Lenka
Téma mé bakalářské práce bylo Vybrané problémy ochrany spotřebitele. Vybrala jsem si elektronický obchod. V teoretické části mé práce jsem psala o důležitých pojmem ochrany spotřebitele, například ochrana spotřebitele, spotřebitel, práva a povinnosti prodávajícího a spotřebitele, reklamace, marketingový výzkum, zákony ochrany spotřebitele v České republice a Evropské unii, elektronický obchod, elektronická komerce, státní instituce ochrany spotřebitele, státní dozorové orgány, občanské spotřebitelské organizace, elektronické smlouvy apod. V praktické části mé práce jsem udělala marketingový výzkum. Dotazník měl celkem 21 otázek. Otázky jsem rozdělila do 3 okruhů: sociometrické otázky tzv.třídící, obecné otázky na ochrany spotřebitele a otázky na elektronický obchod. Dále jsem zhodnotila výsledky marketingového výzkumu a prezentovala jsem je pomocí tabulek a grafů. Z analýzy dat vyplynulo: dotazovaní mají velmi dobré znalosti o ochraně spotřebitele. Spotřebitelé vědí, kde najít informace a jaké prostředky ochranu spotřebitele zajišťují. Málo z nich využilo služby spotřebitelských organizací. Jsem toho názoru, že větší mediální publicita a přísun informací by byly dobrým krokem.
Zabezpečení malých internetových obchodů
Kohout, Karel ; Veber, Jaromír (vedoucí práce) ; Dvořák, Martin (oponent)
V bakalářské práci jsou popsány vybrané problémy spojené se zabezpečením malých internetových obchodů v zemích Evropské unie. Formou studie zkoumá, zda se zmíněné problémy vyskytují v reálně používaných aplikacích. Na základě podkladové literatury rozebírá některá specifika elektronického obchodování, evropské komunitární právo se zaměřením na ochranu osobních údajů a nevyžádaná obchodní sdělení a uvádí přehled minimálních požadavků na zabezpečení webových aplikací. Výzkumná část obsahuje zhodnocení sekcí zdrojových kódů, dokumentace, instalačních skriptů a řešení bezpečnostních incidentů sedmi nejpoužívanějších PHP open-source e-shopů s ohledem na požadavky stanovené v teoretické části. Prezentovány jsou i výsledky menší studie možného efektu zabezpečení na obrat internetového obchodu.
Analýza trhu poptávkových portálů a perspektivy jeho rozvoje
Němec, Pavel ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Bureš, Jiří (oponent)
Práce analyzuje český trh elektronických tržišť. První část práce se věnuje zmapování celého trhu, dává si za cíl nalézt co nejvíce těchto tržišť. Každé tržiště je přehledně zpracováno s uvedením základních údajů. Ve druhé části je již provedeno srovnání tržišť dle předem stanovených metrik. Tato část práce pracuje hodně s tabulkami a grafy pro lepší přehlednost analyzovaných dat. Třetí a poslední část se zabývá odhadem stavu trhu do budoucna. Může nastat situace, že jedeno tržiště ovládne celý trh? Jaké technologie jsou na obzoru? Existují nějaké hrozby trhu? To jsou otázky, na které tato část přináší odpovědi.
Porovnání SaaS řešení elektronického obchodu pro malou a střední firmu
Holoubek, Vojtěch ; Burkoň, Lukáš (vedoucí práce) ; Feuerlicht, Jiří (oponent)
Cílem této práce je porovnat nabídky několika provozovatelů řešených elektronických obchodů realizovaných na principu modelu SaaS (Software-as-a-Service) a následně vybrat nejvhodnější projekt pro malou, resp. střední českou firmu uvažující o nasazení e-Commerce. Práce je rozdělena do pěti kapitol, začíná vymezením problému a jeho obecnou charakteristikou. Následující dvě kapitoly se věnují teoretickým aspektům e-Commerce a SaaS, jsou definovány základní rysy a stručně je popsána historie i technologie stojící v pozadí. Další kapitola se již věnuje samotnému porovnávání jednotlivých projektů. Jsou zde stanovena kritéria pro výběr jednotlivých poskytovatelů a definovány metriky pro jejich hodnocení. Výstupem této kapitoly je pořadí nejvhodnějších řešení jak pro malou, tak i pro střední českou firmu. Pátá kapitola je zaměřena na popis praktické implementace tohoto řešení, konkrétně na implementaci pro malou českou firmu zabývající se prodejem zahradnických potřeb. Jsou popsány specifické požadavky firmy a odhadován budoucí dopad na její hospodaření. Závěr se věnuje shrnutí práce a odhadu vývoje modelu SaaS.
Elektronické obchody jako služba podnikatelům
Kukačka, Pavel ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Červenková, Marie (oponent)
Hlavním cílem této práce je podpoření podnikatele při výběru řešení internetového obchodu poskytovaného formou pronájmu. Tento cíl byl naplněn vytvořením v zásadě jednoduchého metodického postupu snadno aplikovatelného podnikateli, kteří nedisponují technickými znalostmi a chtěli by využít možnosti řešení internetového obchodu formou pronájmu služby. Zmíněný metodický postup je zároveň největším přínosem. Práce je strukturována do tří hlavních částí. První část poskytuje úvod do problematiky, poukazuje na výhody a nevýhody internetového obchodování, a to jak z pohledu podnikatele, tak i zákazníka a zároveň hodnotí aktuální situaci internetového obchodování na českém trhu. Druhá část popisuje dostupné možnosti (kategorie) založení internetového obchodu. Třetí část navazuje na poznatky částí předchozích a pomocí širokého spektra kritérií vytváří ucelenou metodiku pro výběr konkrétního řešení realizovaného formou pronájmu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 82 záznamů.   začátekpředchozí73 - 82  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.