|
Automobil v podnikání
Smolíková, Jana ; Koubová, Libuše (vedoucí práce) ; Nováčková, Zdenka (oponent)
Tato práce pojednává o automobilu v podnikání. Práce zahrnuje informace z několika oblastí, které se navzájem ovlivňují a které jsou vymezeny zákony o podmínkách provozu na pozemních komunikacích, dani silniční, dani z přidané hodnoty, účetnictví a daních z příjmů. Práce se zabývá vozidly obecně a jejich tříděním, silniční daní, situací, kdy je automobil zařazen v obchodním majetku a automobilem v obchodním majetku nezařazeným.
|
| |
|
Automobilový průmysl
Strnad, Jiří ; Dvořáček, Jiří (vedoucí práce) ; Filip, Josef (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o aktuálním stavu automobilového průmyslu v České republice. Vychází z dat za rok 2005, charakteristiky vývoje jsou v pěti- nebo desetiletých obdobích. První část pojednává o významu automobilového průmyslu pro ekonomiku ČR, produkční charakteristiky jsou vztaženy k HDP a k zaměstnanosti, dále je uvedena regionální struktura subjektů odvětví, investice a export. V druhé části práce zkoumá český automobilový trh, cenový vývoj a prodané objemy, tuzemskou produkci a prodeje pak i v jednotlivých segmentech trhu podle typu vozidel. Třetí část je zaměřena na trendy, jmenovitě na měnící se preference spotřebitelů, alternativní paliva, ekologii provozu a strategické aliance výrobců. V shrnutí je uvedena SWOT analýza.
|
| |
| |
| |
| |
|
Analýza prodejů Škoda Auto ve střední Evropě a rozvoj prodejní sítě
Martínková, Pavla ; Kalínská, Emílie (vedoucí práce) ; Kambová, Anna (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou prodeje vozů značky Škoda v regionu střední Evropy a s tím souvisejícím rozvojem prodejní/ servisní sítě s přihlédnutím ke změnám vyvolaným vstupem nových členských zemí do Evropské unie. Charakterizuje funkční rozdělení prodejní sítě a vymezuje faktory ovlivňující její rozvoj. Dále se věnuje charakteristice středoevropských trhů (Česká republika, Slovensko, Polsko, Maďarsko, Rakousko, Slovinsko), prodejům realizovaným na těchto trzích a otázkám s tím souvisejícím, jako je finanční stránka obchodů a změna filosofie přístupu k finálním zákazníkům.
|
| |
| |