Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 79 záznamů.  začátekpředchozí70 - 79  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza a návrh řešení optimalizace servisního procesu ve společnosti Analytical Medical Instruments s.r.o. (AMI s.r.o.)
Kolář, Michal ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Macháček, Lukáš (oponent)
Práce je zaměřena na analýzu servisního procesu ve firmě Analytical Medical Instruments s.r.o. (dále jen firma AMI, s.r.o.), a následnou optimalizaci servisního procesu. Hlavním cílem práce je servisní proces analyzovat a navrhnout takové řešení, které by tento servisní proces optimalizovalo. První část práce je teoretická, obsahuje rešerši použitých zdrojů a metodik. Následně jsem popsal firmu AMI, s.r.o. Druhá část práce vychází ze stručného popisu organizace a funkcí firmy AMI, s.r.o. Dále je analyzován a zhodnocen servisní proces ve firmě AMI, s.r.o. V závěru práce je navrhnuto zlepšení technického vybavení servisního oddělení AMI, s.r.o. s kalkulací předpokládaných nákladů a úspor.
Optimalizace podnikových procesů v LEF s.r.o.
Grombíř, Tomáš ; Kalina, Jaroslav (vedoucí práce) ; Smutný, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce se zabývá optimalizací podnikových procesů v potravinářské společnosti. Za tímto účelem je pozornost věnována třem oblastem, a sice procesní analýze, implementaci kalkulačního nákladového modelu a samotné optimalizaci procesů. Teoretická část se zabývá především vazbou mezi procesní analýzou a kalkulací nákladů dle aktivit. Představuje teoretický rámec nezbytný pro praktickou část práce, kde je prezentovaný kalkulační model implementován v podmínkách reálného podniku a na základě získaných informací je provedena optimalizace podnikových procesů.
Optimalizace procesu poskytování dotací na sociální služby
Semerád, Ondřej ; Oškrdal, Václav (vedoucí práce) ; Matuštík, Ondřej (oponent)
Práce se zaměřuje na aplikací procesního řízení ve státní správě formou zmapování procesu poskytování dotací na sociální služby a optimalizace tohoto procesu. Za tímto účelem se v první částí zabývá vysvětlením pojmů procesní řízení, proces a procesní modelování, které pro lepší návaznost na reálnou praxi zasazuje do kontextu managementu kvality, který je státní správou oficiálně přijatý. To je náplní druhé části práce, která v úvodu definované pojmy propojuje s reálnou praxí a usnadňuje tak přijetí teoretických přístupů za reálně proveditelné a "nelaboratorní". Poslední část práce se zabývá rozborem získaných dat a samotným modelováním procesu a návrhy na jeho optimalizaci.
Zlepšení procesů řízení rizik v pojišťovně pomocí DSS a BI
Pinkas, Miroslav ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Nosek, Karel (oponent)
Práce se zabývá aplikací přístupů Decision Support Systems a Business Intelligence jakožto prostředků pro podporu rozhodování do procesů řízení operačních rizik v pojišťovně s cílem tyto procesy zlepšit a realizovat tak vyšší organizační výkonnost. Cílem práce je analyzovat teorii pro podporu návrhu zlepšení procesů s uvedeným zaměřením a následně vytvořit návrh zlepšených procesů řízení operačních rizik v konkrétní pojišťovací společnosti. Způsob dosažení cíle je prostřednictvím rešerše literatury a článků o procesním zlepšení, rozhodování, modelech a technologiích DSS a BI, a řízení rizik. Vytvořený teoretický rámec slouží jako opěrný bod pro realizaci praktické části návrhu inovovaných procesů. Práce nabízí analýzu v literatuře relativně málo prozkoumané oblasti zlepšování procesů řízení rizik pomocí DSS a BI v pojišťovně, přičemž principy lze aplikovat pro procesně zlepšovatelské projekty i jiných oblastí. Oddělení řízení operačních rizik v jisté pojišťovně se do rukou dostává kompletní návrh inovace procesů včetně specifikace aplikační podpory DSS a BI, který respektuje moderní techniky procesních zlepšení včetně specifických metod kvality rozhodování. Pro oddělení taktéž byla implementována část návrhu -- Knowledge management systém, který lze plně používat. Úvodní část práce se zabývá technikami zlepšování podnikových procesů a jejím provázáním na výkonnost podniku. Další kapitola popisuje specifika procesů řízení operačních rizik. Ve třetí kapitole jsou analyzovány modely, techniky a informační technologie disciplín Decision Support Systems a Business Intelligence. Praktická část práce začíná strategickou analýzou pojišťovny, pokračuje analýzou procesů řízení operačních rizik a dostává se k návrhu inovovaných procesů včetně aplikační podpory DSS a BI. Efekty navržených procesních změn prochází ověřením. V závěru dojde k přijetí procesní změny pro implementaci a popíše se její výsledek.
Optimalizace procesů oddělení IT helpdesku ve společnosti Renault Česká republika
Markvart, Ondřej ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Fortinová, Jana (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analýza a následný návrh na optimalizaci vybraných procesů oddělení IT helpdesku ve společnosti Renault Česká republika. Především je zaměřena na procesy uživatelské podpory a možné budoucí úpravy užívaného aplikačního software. Práce je rozdělena do několika tematických částí. V první části je představena společnost jako taková, se zaměřením na oddělení IT helpdesku a jeho činnosti. V další části jsou analyzovány některé současné procesy, včetně jejich zanesení ve stávajícím aplikačním software. Poslední část je zaměřena na návrh optimalizace vybraných procesů uživatelské podpory a úprav aplikačního software, které mohou být využity v nové verzi aplikace.
Procesní analýza internetového obchodu s designovými doplňky
Červenka, Radek ; Oškrdal, Václav (vedoucí práce) ; Cvachová, Renata (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analyzovat procesy internetového obchodu s designovými doplňky. V teoretické části jsou v krátkosti popsány podnikové procesy a historie procesního řízení. Dále jsou stručně charakterizovány notace a software, ve kterých se podnikové procesy modelují. V praktické části je analyzováno několik nejdůležitějších procesů společnosti (internetového obchodu) a následně je navrženo, jak tyto procesy optimalizovat. Celá praktická část je zaměřena na reálný podnik, který je velmi specifický, takže navržené změny pravděpodobně nemohou být využity pro širší spektrum společností zabývajících se prodejem zboží po internetu.
Aplikace procesní analýzy při řízení kvality a testování software
Popelka, Vladimír ; Oškrdal, Václav (vedoucí práce) ; Chromek, Ondřej (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou řízení kvality a testování software. Předmětem teoretické části je vymezení obecného pojetí kvality, popis norem pro oblast hodnocení kvality softwarového produktu a hodnocení kvality procesu tvorby software. Úkolem je seznámit čtenáře s teoretickým rámcem zajišťování kvality software při jeho implementaci, zejména pak s rozborem disciplíny testování. Přidanou hodnotou teoretické části je popis procesního přístupu a vybraných metod zdokonalování procesů. V rámci praktické části je ilustrována ukázka aplikace procesního přístupu při řízení kvality software ve vybrané společnosti, poskytující služby v oblasti informačních technologií. Hlavním cílem praktické části diplomové práce je návrh optimalizace procesů zajišťování kvality a testování software. Pilířem je zpracování procesní analýzy stávajícího stavu metodiky testování software. Pro účely procesní analýzy a návrhu optimalizace budou vytvořeny modely klíčových procesů, jejichž popis bude realizován podle definované šablony. Zmapování současného stavu procesů zajišťování kvality softwarového produktu je doprovázeno hodnocením zralosti těchto procesů. Návrh optimalizace procesů testování a zajišťování kvality software vychází z procesní analýzy stávajícího stavu metodiky testování software a z hodnocení zralosti procesních modelů. Podstatou optimalizace procesů je začlenění změnových požadavků a inovačních záměrů jednotlivých procesů do výsledného stavu návrhu metodiky. Pro měření procesů zajišťování kvality a testování software je provedeno nastavení výkonnostních ukazatelů a jejich mapování na konkrétní procesy. Zmapování současného stavu a návrh optimalizace procesů zajišťování kvality a testování software bude probíhat v souladu s principy modelu DMAIC metody Six Sigma.
Organizační struktura a systém řízení kvality ve vybraném podniku ve vazbě na procesy nákupu
KLÍMA, Vilém
Práce je zaměřena na problematiku organizační struktury a systému řízení jakosti v oblasti nákupu ve vybrané společnosti MOTOR JIKOV Strojírenská a.s. Cílem práce byla analýza současného stavu a nalezení příležitostí (doporučení) pro zlepšení v dané oblasti na základě poznatků získaných předchozím studiem odborné literatury, metod využívaných renomovanými společnostmi a praxí.
Řízení změn IS v prostředí internetových obchodů
Brtník, David ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Kapitán, Petr (oponent)
Tato práce je vhodným informačním zdrojem pro malé a střední společnosti, které se potýkají s problémy zastaralého informačního systému. Do bodu, kdy původní informační systém přestane vyhovovat novým požadavkům, se dříve či později dostane každá rostoucí společnost. Na konkrétním příkladu malé firmy, která se snaží expandovat na zahraniční trhy, poukazuje práce na postupný nesystematický rozvoj jednotlivých částí jejího IS. V tomto případě měly rychlé částečné úpravy funkčnosti vždy přednost před systematickým rozvojem. Najednou se však společnost ocitla ve stavu, kdy již není možné část systému dále rozvíjet a řeší problém jak dál. V souladu s primárním cílem, kterým je zvýšení efektivity distribučních procesů, je zde popsán projekt sjednocení dvou rozdílných e-commerce řešení a jejich integrace do dalších aplikací. V druhé části se práce zabývá hledáním vhodné aplikace, která by zastřešila optimalizované distribuční procesy a popisuje způsoby, jak je možné k výběru přistoupit.
Optimalizace procesů a forem komunikace ve firmě
Kotrlík, Jan ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Kapitán, Petr (oponent)
Efektivita práce. Toto slovní spojení slýcháme dnes a denně. Význam efektivity práce dnes narůstá v důsledku nedostatku kvalitních pracovních sil na trhu práce a s nutností snižovat firemní náklady. Cílem této bakalářské práce je analyzovat formy komunikace a nastavení procesů ve firmě ICE s.r.o. a navrhnout možnosti změn, pro jejich optimalizaci a zefektivnění práce. Nejdříve bylo nutné seznámení se strukturou a fungováním firmy, popsat formy komunikace a jednotlivé procesy a následně analyzovat problémy současného stavu. Praktická část práce je věnována hledání možností řešení, popsání jednotlivých variant řešení a určení nejvhodnějšího řešení. Práce je uzavřena doporučením, jak by mělo být při řešení dále postupováno.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 79 záznamů.   začátekpředchozí70 - 79  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.