Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 89 záznamů.  začátekpředchozí70 - 79další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Problematika pirátství značek.
Kučerová, Lenka ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Levora, Jan (oponent)
Diplomová práce pojednává o problematice pirátství značek. Hlavním cílem je zhodnocení aktuální situace v oblasti různých projevů pirátství se zaměřením na oblast produktového pirátství zejména v podobě padělání a imitace výrobků. Práce se skládá z teoretické a praktické části. První kapitola teoretické části se zaměřuje na obecné pojednání značkové politiky. Důležitá role a hodnota značek v dnešní době značně ovlivňuje nákupní chování spotřebitelů a podporuje výskyt neoriginálních produktů. Druhá teoretická část se pak podrobněji věnuje samotným projevům pirátství značek a právní ochraně spadající pod oblast duševního vlastnictví. Pro dosažení komplexnějšího pohledu zkoumá praktická část postoj, nákupní chování a názory českého spotřebitele na tuto problematiku.
Budování značky vybrané společnosti
Chigovanina, Valeriya ; Odehnalová, Jitka (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zjistit, co potřebujeme vědět a podniknout, abychom mohli vybudovat značku podle našich požadavků. V teoretické častí jsou informace týkající se jak obecně brandu (co to je, jaký bývá apod.), tak i chrakterizující proces budování a řízení značky a jeho součástí. Praktická část je věnovaná výzkumu společností Starbucks z hlediska brand buildingu. Kromě toho jsou tady obsaženy informace o historii této firmy, jejím postavení na mezinárodním kavárenském trhu a zvláště jsou tu i údaje o úspěšnosti firmy na českém trhu, jejích konkurentech, zákaznících a o zjištěných na základě vlastního výzkumu autora problémech, na které se firma narázila v českém prostředí, a jejich možné řešení podle názoru autora.
Budování značky IKEA ve středoevropském regionu
Dumbrovská, Hana ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Ouvínová, Tereza (oponent)
Práce se zabývá problematikou marketingových komunikací spojených s budováním značky IKEA na trhu s nábytkem v zemích středoevropského regionu. Proto jsou v teoretické i praktické rovině popsány metody a nástroje, jenž společnost IKEA využívá. Obsahem práce je i autorkou provedený výzkum o image značky a z něj plynoucí doporučení. Práci uzavírá srovnání typických zákazníků IKEA Česká republika, Slovensko a Maďarsko.
Budování a image značky DOBRÁ VODA
Opletalová, Klára ; Puchýř, Milan (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je analyzovat počáteční vývoj budování značky DOBRÁ VODA, srovnat marketingové komunikace stolních a minerálních vod a zhodnotit image značky DOBRÁ VODA na základě průzkumu trhu. Předpokladem je, že povědomí o značce DOBRÁ VODA je poměrně vysoké, ale image značky z důvodu vysoké konkurence na trhu postupně upadá a DOBRÁ VODA se mezi svými konkurenty není schopna výrazně odlišit. Práce pojednává o strategickém budování značky, brand buildingu a image značek a dále se věnuje značce DOBRÁ VODA a jejím konkurentům. Image značky DOBRÁ VODA byla hodnocena pomocí design testu a to ve vztahu ke 4 dalším konkurentům. Podrobné výsledky tohoto šetření jsou obsaženy v kapitole 8.2.
Strategické řízení značky Signal
Allushi, Amis ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Mrázková, Lucie (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je analýza marketingové strategie značky Signal ve srovnání s jejími konkurenty. Popisuje současný vývoj značky, především v letech 2009 a 2010. Identifikuje případné úspěchy či neúspěchy a navrhuje doporučení pro marketingovou strategii na příští roky.
Analýza marketingové strategie společnosti Starbucks
Justová, Eva ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu vnímání společnosti Starbucks na českém trhu. Šetření na českém trhu je provedeno pomocí dotazníku, součástí práce jsou získané závěry a doporučení značce. V bakalářské práci jsou vysvětleny pojmy jako je značka, branding, brand management a brand building. V neposlední řadě jsou zmíněny současné trendy v budování značky.
Strategické řízení značky Kofola
Navrátilová, Hana ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Geschmay, Jan (oponent)
Kofola je ukázkovým příkladem úspěšného oživení značky a jejího dalšího rozvoje. Viditelně prokazuje skutečnost, že historie a znalost jsou pouze jedním z mnoha faktorů, které se mohou spolupodílet na vybudování silné značky. Důležité je především to, jak bude značka uchopena a celkově jak efektivně a strategicky bude řízena. Tato práce se zabývá analýzou strategického řízení značky Kofola. Jejím záměrem je odhalit hlavní klíče k úspěchu, které za výsledky značky i celé společnosti stojí. Zároveň odkrývá také nedostatky či nevyužité příležitosti a formuluje z nich vyplývající doporučení. Část práce je věnovaná vlastnímu marketingovému výzkumu provedeného prostřednictvím dotazníkového šetření. Ten se soustředí hlavně na vnímání image značky a způsobu její prezentace v poslední letní kampani a zkoumá z ní vyplývající vnímání jednotlivých hodnot a asociace spotřebitelů. Na základě výsledků výzkumu je zkoumána hypotéza, že lidé vnímají "retro image" Kofoly v této formě pozitivně a tento způsob komunikace je pro Kofolu tou správnou cestou i do budoucna.
Budování značky Oriflame na českém trhu
Piekarzová, Karolína ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Votavová, Milena (oponent)
Cílem této bakalářské práce je nastínit budování značky firmy Oriflame na českém trhu. Práce má tedy čtenáře s firmou seznámit, přiblížit její působení v České republice a zaměřit se na plnění její marketingového strategie. K tomu pomůže rozebrání marketingového mixu a vytvoření SWOT analýzy. Z toho se také vyvodí výsledky, zda cíl společnosti pro český trh je reálný a zda je úspěšně naplňován.
Brand building of Ráááádio Impuls on the Czech market
Matuščáková, Lenka ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kubák, Matúš (oponent)
Cílem této bakalářske práce je popsat proces budování značky Ráááádio Impuls od roku 2004 po současnost. V teoretické části práce je definována marketingová komunikace a zásady budování obchodní značky. Kromě představení rozhlasového trhu v České republice a postavení Rádia Impuls se v práci dále věnuji analýze budování značky Ráááádio Impuls, definováni hodnot, vizi a misi této značky a marketingové komunikaci, pomocí níž stanice tuto značku cílene a kontinuálne buduje. Taktéž je zde popsána organizační struktura stanice a její změny, jež předcházely vzniku nové značky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 89 záznamů.   začátekpředchozí70 - 79další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.