Název: Budování značky Oriflame na českém trhu
Překlad názvu: Brand building of firm Oriflame on the Czech market
Autoři: Piekarzová, Karolína ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Votavová, Milena (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Budování značky; Marketingový mix; Oriflame; Brand building; Marketing strategy; Oriflame

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24424

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-74521


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet