Název:
Budování značky IKEA ve středoevropském regionu
Překlad názvu:
Brand Building of IKEA in the Central European Region
Autoři:
Dumbrovská, Hana ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Ouvínová, Tereza (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zabývá problematikou marketingových komunikací spojených s budováním značky IKEA na trhu s nábytkem v zemích středoevropského regionu. Proto jsou v teoretické i praktické rovině popsány metody a nástroje, jenž společnost IKEA využívá. Obsahem práce je i autorkou provedený výzkum o image značky a z něj plynoucí doporučení. Práci uzavírá srovnání typických zákazníků IKEA Česká republika, Slovensko a Maďarsko.The bachelor thesis is focused on marketing communication used by IKEA in order to develop successful brand building on the furniture market in the countries of the Central European Region. Therefore, the thesis describes methods and instruments theoretically and practically applied by IKEA. Moreover, the thesis comprises a research on brand image carried out by the author as well as resulting implications. The analysis concludes with a comparison of typical IKEA customer in the Czech Republic, Slovakia and Hungary.
Klíčová slova:
budování značky; IKEA; marketing; zančka; brand; brand building; IKEA; marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30456