| |
|
Využití on-line v komerčních komunikacích
Rybová, Eva ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Fejk, Michal (oponent)
Tato diplomová práce je věnovaná on-line a jeho využití pro komunikační plánování. Jejím cílem je nastínit podobu současného trhu, jeho možnosti a ukázat, jak by nestandardní klient, v podobě módní značky Mango, mohl využít on-line pro splnění svých potřeb a cílů. V teoretické části popisuji základní parametry trhu, nabídku formátů, jejich použití, doplněnou o modely pořízení a platby. Samostatnou část věnuji efektivitě on-line komunikace. V praktické části analyzuji a popisuji všechny důležité charakteristiky pro tvorbu komunikační strategie na lokálním trhu. Na základě porozumění klientovi, jeho potřebám a cílům, cílové skupině a konkurenci navrhuji možný plán on-line komunikace. Práce je určena všem, které zajímá reklama a komunikační plánování on-line.
|
|
Změny v komunikaci, brandingu a chování spotřebitele a dopady na komunikační plánování
Pavel, David ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Lauko, Tomáš (oponent)
Tato diplomová práce je věnovaná změnám v oblasti komerčních komunikací, brandingu (a brand managementu) a chování spotřebitele. Jejím cílem je popsat tyto změny a aktuální trendy a nastínit jejich dopad na samotné komunikační plánování. Práce se dále detailněji zabývá posledními trendy z oblasti digitálních komunikací a internetu a jak tyto trendy ovlivňují současného spotřebitele a jeho chování. Čtenář by měl po přečtení této práce získat ucelený přehled o změnách v komunikaci a jejích dopadech a měl by být poté schopen přistoupit k aplikaci těchto změn.
|
| |
| |
|
Jak si založit podnik
Hlushko, Alena ; Dvořáček, Jiří (vedoucí práce) ; Kopalová, Helena (oponent)
Práce popisuje proces založení podniku. Zabývá se definici podnikání, osobnosti podnikatele, zkoumá příčiny, které vedou člověka k rozhodnutí začít podnikat. Také se rozebírá vliv okolí na podnik. Pak následuje popis sestavení podnikatelského plánu, hodnotí se význam podnikatelského plánu pro začínajícího podnikatele . V práci se věnuje pozornost jednotlivým složkám podnikatelského plánu ,jako např. obchodní plán, marketingový plán, organizační plán atd. Praktická část práce je zaměřena na sestavení podnikatelského plánu pro konkrétní podnik-kavárnu,ve které se rozmístí obchod s oděvy a doplňkovým zbožím. V praktické časti je zdůrazňován marketingový plán a jeho jednotlivé složky. V závěru se hodnotí realizovatelnost plánu.
|
| |
| |
|
Business plan
Vdovjáková, Renata ; Krause, Josef (vedoucí práce) ; Kopalová, Helena (oponent)
Tahle diplomová práce obsahuje podnikatelský plán přestavby rodinné chaty na apartmánový dom. Teoretická část obsahuje východiska pro tvorbu podnikatelského plánu správného po obsahové i formální stránce. V praktické části jsou poznatky aplikované na konkrétní projekt rekonstrukce. Součástí práce je hodnocení investice pomocí metody čisté současné hodnoty, vnitřního výnosového procenta a doby návratnosti.
|
| |