|
Návrh na posílení konkurenceschopnosti podniku První KEY-STAV, a.s.
Mičková, Lucie ; Novotná, Leona (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
MIČKOVÁ, L. Návrh na posílení konkurenceschopnosti podniku První KEY-STAV, a.s. . Brno: Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská, 2009. 97 s. Vedoucí bakalářské práce Ing. Jiří Koleňák, Ph.D. Předmětem této bakalářské práce, která je zaměřena na téma konkurenceschopnosti, je charakteristika, analýza a hodnocení současné tržní situace společnosti První KEY-STAV, a.s., zabývající se stavebnictvím. Práce obsahuje teoretická východiska, analýzu společnosti, konkrétně interní a externí analýzy, SWOT analýzu a finanční analýzu, dále obsahuje doporučení a návody, která vedou v rámci navržené strategie ke stanoveným cílům tak, aby byla zlepšena konkurenceschopnost společnosti.
|
| |
| |
|
Tajmlajn.cz - webová služba pro plánování dosažení cíle
Dovičovič, Michal ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Cílem této práce je návrh a realizace webové aplikace, která slouží k plánování a vede k dosažení cílů. Aplikace umožňuje vyhledávání přátel v této službě a vzájemné podporování na základě úspěchů. Dále mohou uživatelé komunikovat se svým vedoucím a nebo využít přihlašovaní na konzultace. Tato služba je postavena na frameworku AngularJS, jQuery a její serverová část je implementovaná v jazyce PHP. Díky responzivnímu designu poskytuje možnost prohlížení na mobilních zařízeních.
|
|
Investiční výstavba realizovaná v rámci regionálního rozvoje
Zmrhalová, Adéla ; Jakubec, Josef (oponent) ; Hrabincová, Dagmar (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je přiblížit problematiku strukturální a regionální politiky EU v České republice a vytvořit všeobecný přehled o fungování čerpání finančních prostředků z fondů EU na konkrétním projektu z pohledu žadatele. Teoretická část se zabývá vznikem Evropské unie a vznikem regionální politiky EU. Dále se zaměřuje na formování regionální politiky v České republice a na projektový cyklus. V praktické části je aplikován projektový cyklus na konkrétní projekt Rozšíření mateřských škol v Jihlavě – Zřízení MŠ Nad plovárnou 5, Jihlava. A to od stanovení cílů, podání žádosti o dotaci a až po realizaci projektu.
|
|
Realizace podnikatelského záměru ve stavebnictví
Pech, Jiří ; Jabulka, Vladimír (oponent) ; Vítková, Eva (vedoucí práce)
Hlavní motivací podnikání je tvorba zisku. Pro tvorbu zisku je potřeba mít podnikatelský záměr. Abychom měli úspěšný podnikatelský záměr, musíme jej správně připravit a poté řídit. Celá práce je zaměřená na tvorbu, uvedení na trh a řízení podnikatelského záměru. Na začátku je úvod do prostředí a následně je vše znázorněno na konkrétním případě. Cílem je ukázat, jak postupovat při tvorbě podnikatelského záměru, jaká úskalí mohou nastat a především, jak ze složité situace udělat výhodu.
|
|
Marketingový mix společnosti Alcon
Svobodová, Jana ; Dvořáková, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je rozbor společnosti Alcon Pharmaceuticals Czech Republic s.r.o., zabývající se prodejem a výrobou přípravků pro oční péči, na základě marketingového mixu. Mým cílem je pomoci zkvalitnit péči o stávající zákazníky a najít nejvhodnější kombinaci prostředků, které povedou k získání klientů zcela nových. Ve své práci se zaměřuji převážně na divizi CLC (Contact Lenses Care).
|
|
Event Marketing – Efektivní využití zážitků a emocí v marketingovém komunikačním mixu firmy
Kafková, Lada ; Coufalová, Pavlína (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá tématem event marketingu a jeho efektivního využití v marketingovém komunikačním mixu firmy. Specifikuje jednotlivé druhy eventů, proces plánování a tvorbu event marketingové strategie. V analytické části se zabývá popisem současného stavu fungování event marketingu v obchodní firmě. Ve vlastním návrhu řešení je navržena optimální event marketingová strategie v obchodní firmě s cílem upoutat pozornost pomocí nevšedních zážitků, prohloubení stávajících obchodních vztahů a navázání nových obchodních vztahů.
|
| |
|
Marketingová strategie v ICT společnosti
Heža, Stanislav ; Zavadil, Zbyněk (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingové strategie firmy. K tomu potřebuje zhodnotit informace o obecném prostředí, trhu a konkurenci. Na základě předpokladů dalšího vývoje oborového prostředí navrhuje možné varianty použití marketingových strategií a jejich komunikačních prostředků. Na základě historických zkušeností je spočítán i předpoklad ekonomického dopadu návrhu na hospodaření firmy.
|