Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 78 záznamů.  začátekpředchozí69 - 78  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Strategická analýza
Popovová, Šárka ; Tyll, Ladislav (vedoucí práce) ; Pernica, Karel (oponent)
Cílem této práce je definování základních metod, které slouží k tvorbě strategie podniku, a následné aplikování zmíněných metod v reálné situaci. V teoretické části jsou popsány jednotlivé postupy externích a interních analýz podniku. V praktické práci jsou poté aplikovány jednotlivé metody, jako například PEST, VRIO, Porterův model pěti sil, hodnotový řetězec za účelem zajištění konkurenční výhody firmy Dr. Popov. V závěru celé práce dochází ke zhodnocení celé situace a vytvoření plánu z části praktické a součaně navrhnutí příležitostí pro možný rozvoj podniku. Poznatky z jednotlivých závěrů mé bakalářské práce jsou v tuto chvíly užitečné pro další fungování tohoto podniku
Analysis of causes of succesful business of particular company
Magdinová, Romana ; Krause, Josef (vedoucí práce) ; Špička, Jindřich (oponent)
Cílem této práce je analýza klíčových faktorů úspěchu společnosti MOVYCHEM s.r.o. a zároveň vypracování strategické analýzy podniku. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. V teoretické části jsou definovány metody analýzy, důvody sestavování a především struktura nezbytná pro přípravu strategické analýzy. Ve druhé, praktické části jsou poznatky aplikovány na konkrétní podnik. Hlavní důraz je kladen na vytyčení klíčových faktorů úspěchu podniku, které budou vyvozeny právě na základě strategické analýzy.
Hodnotové a dodavatelské řetězce mezi Českou republikou a Německem
Bertlová, Zuzana ; Hnát, Pavel (vedoucí práce) ; Vlčková, Jana (oponent)
This thesis analyzes the supply and value added chains beween Germany and the Czech Republic. Further, the effects of foreign direct investment on the respective economies are discussed. The thesis also investigates the impact of FDI on the automotive industry and the companies within. To illustrate the topic, the case study of the acquisition of Škoda by the Volkswagen Group is presented.
Strategické podnikatelské aktivity vybraného podniku
Žďárská, Kristýna ; Pirožek, Petr (vedoucí práce) ; Tripes, Stanislav (oponent)
Předmětem této diplomové práce je navržení strategických podnikatelských aktivit, které povedou k posílení konkurenční pozice a růstu tržeb společnosti Farmet a.s. V teoretické části jsou popsány metody a postupy použité v praktické části. V praktické části je provedena analýza vnějšího a vnitřního prostředí podniku a na základě těchto analýz je vytvořena SWOT analýza. Ze získaných údajů pak vychází možné varianty strategie, které jsou hodnoceny z hlediska ziskovosti a rizikovosti. V závěru práce je detailněji rozpracována realizace zvolené strategie.
Pojišťovnictví ve fázi strukturálních změn vyžadující nové vnitřní uspořádání pojišťoven
Štěpánek, Lukáš ; Daňhel, Jaroslav (vedoucí práce) ; Majtánová, Anna (oponent) ; Janata, Jiří (oponent)
Evropské pojišťovnictví v současnosti stojí před fází strukturálních změn. Transformace v doposud konzervativním a silně regulovaném pojišťovacím oboru bude odlišná od transformací provedených v jiných odvětvích. Pro pojišťovnictví 21. století bude typická změna doposud harmonického pojišťovacího trhu v silně konkurenční prostředí, které bude vyžadovat významné změny v organizační struktuře pojišťoven. Snahou celé práce je napomoci vrcholovému vedení pojišťoven ve tvorbě složitých modelů organizačních zaměření společností a zároveň vytvoření jednoduché teoretické struktury vysvětlující změny v organizační struktuře pojišťoven. Zvláštní důraz je kladen na outsourcing hodnotového řetězce v likvidaci pojištění motorových vozidel. Motivací managementu pojišťoven pro zavedení těchto změn je především cenový boj pojišťoven, který klade významné požadavky na efektivitu těchto finančních institucí. Právě optimalizace hodnotového řetězce pojišťovny může umožnit zvýšenou profitabilitu technického výsledku pojištění oproti konkurenci. Výběr praktického příkladu v dizertační práci záměrně padl na pojištění motorových vozidel, protože: 1. vykazuje velmi často hraniční profitabilitu - combined ratio okolo 100%, 2. v odvětví pojištění motorových vozidel je velmi vysoká cenová konkurence, 3. škody mohou být standartizovány a v důsledku mobility vozidel jednodušeji řízeny.
Internacionalizace podnikových činností - outsourcing a offshoring
Tyll, Ladislav ; Dvořáček, Jiří (vedoucí práce) ; Hnilica, Jiří (oponent) ; Sedláček, Stanislav (oponent)
Outsourcing a offshoring představují moderní nástroje řízení podniku, které využívá management s cílem zvýšit konkurenční postavení firmy prostřednictvím lepšího zacílení na svůj hlavní předmět podnikání. Mimoto mohou přinášet i nižší náklady, vyšší flexibilitu nebo vyšší kvalitu procesů. Těchto výhod je v obecné rovině dosahováno buď přenesením některých vnitropodnikových procesů na externího poskytovatele nebo na dceřinou společnost umístěnou v zahraničí. Základním cílem této práce je poskytnout manažerům společností a studentům komplexní pohled na výše uvedené nástroje od fáze strategického rozhodnutí ohledně jejich aplikace, až po jejich konečné hodnocení. Z důvodu maximální objektivity a kompletnosti je součástí práce i problematika daňových optimalizačních modelů s využitím daňových rájů. Aby bylo jasné, které procesy a nástroje jsou manažerům k dispozici v souladu s platnou legislativou, je do práce zahrnuta také oblast transferových cen, jako jednoho z nástrojů daňové optimalizace. V rámci praktické části mé disertační práce se snažím o vytvoření hodnotícího modelu států z pohledu mezinárodního outsourcingu. Tento model je založen na vícekriteriální analýze lokalizačních faktorů, přičemž největší důraz je kladen na minimalizaci rizika selhání ze strany poskytovatele vybraného procesu. Celý model byl také doplněn o zřídka využívané etické faktory. Výsledkem provedené analýzy vybraných států bylo zjištění, že i výrazně nižší náklady na pracovní sílu mohou být vyváženy ostatními lokalizačními faktory, pokud tyto nedosahují významně horších úrovní. V poslední části práce je představena aplikace obou zkoumaných metod v českém textilním průmyslu s cílem přinést důkaz, že jsou při své vhodné kombinaci schopny vést ke zlepšení jeho konkurenčního postavení na zahraničních trzích. Z důvodu mého profesního zaměření byl jako vzorový trh vybráno Rusko. Cílů této práce bylo dosaženo skrze extensivní zkoumání různých informačních zdrojů, vč. statistických dat a dostupných průzkumů prováděných renomovanými institucemi. Konečné závěry byly poté formulovány na základě osobních zkušeností z praxe.
Strategické podnikatelské aktivity vybraného podniku
Staňková, Denisa ; Pirožek, Petr (vedoucí práce) ; Lovíšek, Luboš (oponent)
Předmětem diplomové práce je navržení vhodné podnikatelské strategie, která povede k posílení současné pozice společnosti a růstu tržeb. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V první části jsou teoreticky popsány metody a postupy použité v praktické části. V druhé části je nejprve analyzováno vnější pak vnitřní prostředí firmy a na základě těchto analýz jsou vytvořeny SWOT analýza a Bostonská matice portfolia. Z nich pak vychází tvorba strategie, která je vypracována pro každou strategickou obchodní jednotku zvlášť. Zvolené strategie jsou dále rozpracovány ve vztahu k marketingu, financím, R&D a produktovému portfoliu.
Analýza vnitřního prostředí vybraného podniku
PAVELEK, Milan
Cílem bakalářské práce je zhodnocení současného stavu podniku pomocí vybraných metod analýzy vnitřního prostředí. Ve sledovaném podniku byla provedena finanční analýza, analýza portfolia společnosti, zaměřil jsem se na oblast marketingu a lidských zdrojů. V závěru práce jsem použil SWOT analýzu. Na základě zjištěných poznatků navrhnu vhodnou strategii pro sledovaný podnik.
Strategická analýza
Krupičková, Zuzana ; Krause, Josef (vedoucí práce) ; Kopkáně, Heřman (oponent)
Bakalářská práce se zabývá strategickou analýzou vybraného podniku. Práce má dvě základní části -- teoretickou a praktickou. Teoretická část seznamuje se základními pojmy z oblasti strategie, včetně běžně používaných metod. Praktická část aplikuje metody strategické analýzy, popsané v teoretické části. Na základě jednotlivých analýz jsou navržena strategická doporučení.
Příležitosti firmy Sepia na holandském trhu
Krtoušová, Zuzana ; Bílková, Jana (vedoucí práce) ; Laschoberová, Libuše (oponent)
Teoretická část práce se zabývá strategickou analýzou vnějšího okolí firmy i firmy samotné s ohledem na možnou zahraniční expanzi. Druhý oddíl této části se věnuje formám vstupů na zahraniční trhy. Praktická část je věnovaná belgické firmě Sepia, která poskytuje kompletní služby spojené řízením propagačních materiálů a pořádáním reklamních akcí. Společnost uvažuje o vstupu na holandský trh. Cílem práce je zhodnotit situaci firmy a její příležitosti na holandském trhu, a doporučit eventuální formu vstupu na tento trh.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 78 záznamů.   začátekpředchozí69 - 78  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.