Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 91 záznamů.  začátekpředchozí69 - 78dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Domeček plný koleček
Nárožný, Jakub ; CSc, Miloslav Maixner, (oponent) ; Smolka, Radim (vedoucí práce)
Dvoupodlažní rodinný dům, který je komunikačně spojen venkovním ocelovým schodištěm. První nadzemní podlaží je tvořeno prodejní místností jízdních kol, pracovnou, servisem, hygienickým a technickým zařízením. Hlavní vstup do prodejny je v prosklené fasádě na jižní části objektu. Vchod z východní strany slouží k doplňování skladu a jako služební. Druhé nadzemní podlaží je určeno bydlení. Vstup do bytu je po venkovním ocelovém schodišti ve východní části. Nachází se zde obývací pokoj, kuchyň, koupelna, wc, ložnice a dětský pokoj. Obývací pokoj a kuchyň jsou orientovány na jih. Z kuchyně je vstup na terasu.
Návrh informačního systému zákaznické podpory
Šafařík, Pavel ; Klíma, Miroslav (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem systému pro podporu servisních a zákaznických služeb. V první části popisuje klíčové oblasti zákaznických služeb ve vztahu k servisu, jeho poskytování a využívání. V další části popisuje systém call centra, jeho typy, možnosti a funkce. Následuje analytická část zabývající se současným stavem servisní sítě a vybavenosti společnosti. Ve třetí části práce obsahuje návrh komplexního systému pro řešení zákaznické podpory z pohledu koncových zákazníků a servisních partnerů. Ve zhodnocení a závěru pojednává o využitelnosti systému, jeho realizaci a přínosech.
Návrh databáze pro efektivní chod servisu motocyklů a čtyřkolek
Rozehnalová, Jana ; Tichý, Luděk (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Principem této bakalářské práce je vytvořit návrh efektivní databáze pro motocyklový servis a servis ATV, který je součástí malé obchodní společnosti MTT s.r.o. podnikajícím v motocyklovém odvětví. Měla by zjednodušit a zefektivnit příjem a evidenci servisovaných strojů. V první části jsou sepsána teoretická východiska, základy problematiky. V části následující je uveden obraz současného stavu a analýza problematiky s ním spojené. Návrh řešení a návrh databáze je uveden v závěru této bakalářské práce.
Návrh strategie rozvoje firmy Scootland s.r.o.
Přidal, Hynek ; Vokálová, Jarmila (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vypracováním strategie rozvoje firmy Scootland s.r.o. Zaměřuje se na pozici firmy na trhu náhradních dílů na skútry v ČR a na Slovensku a možností jejího dalšího rozvoje. Cílem práce je plán rozvoje firmy v časovém horizontu 5 let s posloupností kroků, které po sobě budou následovat a jeichž naplnění povede k upevnění a posílení pozic na trzích, na kterých firma působí.
Příprava školicích materiálů pro rozváděče vysokého napětí
Nosek, Jan ; Kozel, Tomáš (oponent) ; Lázničková, Ilona (vedoucí práce)
Bakalářská práce dokumentuje tvorbu školicích materiálů pro rozváděče vysokého napětí. Převážná část práce je věnována seznámení s produkty firmy ABB, ke kterým jsou školicí materiály vypracovány. Hlavní důraz byl kladen na seznámení s rozváděčem UniGear ZS1, který je hlavním produktem firmy ABB v oblasti rozváděčů vysokého napětí. Poslední kapitola je věnována rozboru jednotlivých úrovní školicích materiálů.
Revize parní turbiny
Potměšil, Tomáš ; Novotný, Zdeněk (oponent) ; Fiedler, Jan (vedoucí práce)
Tato práce se zaobírá současným uplatněním rozvíjejícího se oboru pozáručního servisu starých turbín v energetickém odvětví. Jsou zde popsány jednotlivé typy oprav v návaznosti na doporučení běžně prováděných úkonů. Revizní nález je zaměřen na protitlakovou parní turbínu s označením R12-9/2, u které byla naplánována generální oprava po cca 180 000 provozních hodinách. Revizní nález obsahuje detailní popis stavu turbíny a způsob opravy. Dále je proveden výpočet ztrát v axiálním stupni lopatkové mříže metodikou AMDC-KO z důvodu volby typu lopatkování a poté je technickoekonomickým porovnáním odůvodněna volba jedné z uvažovaných variant pro zákazníka.
Autosalon se servisem
Wilkonský, Roman ; Vašíček, Vladimír (oponent) ; Kacálek, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním projektové dokumentace pro provádění stavby. Stavba je navržená jako autosalon se servisem. Stavební parcela se nachází v katastrálním území Ostrava - Vítkovice. Projektová dokumentace je zpracována v souladu s platnými zákony, vyhláškami a normami. Stavba je funkčně rozdělena na dva objekty a to výstavní sál s administrativním a sociálním zázemím a servisní část s myčkou a sociálním zázemím. Tyto dva objekty jsou provozně a stavebně propojeny. Nejdelší půdorysný rozměr objektu je 68,56 x 38,36 m. Stavba je navržena jako železobetonový skelet v administrativní části a železobetonový stěnový systém v servisní části. Zastřešení v obou případech je realizováno pomocí ocelových vazníků. Železobetonový skelet je vyzděn pórobetonovými tvárnicemi a v střešní části opláštěný sendvičovými panely. Objekt je založen na železobetonových základových patkách v kombinaci se základovými pásy. Servisní část je navržená jako jednopodlažní, kdežto administrativní část je dvoupodlažní.
Autosalon
Václavík, Marek ; Moravcová, Eva (oponent) ; Matějka, Libor (vedoucí práce)
Diplomová práce se týká novostavby samostatně stojícího autosalonu s jedním podzemním a dvěmi nadzemními podlažími. Objekt je rozdělen na 2 části, kdy hlavní část tvoří v prvním nadzemním podlaží ukázková místnost (showroom) pro maximální počet 13 vozidel, kanceláře a zázemí pracovníků salonu. Ve druhém nadzemním podlaží je umístěno finanční oddělení servisu a ukázková plocha. V podzemním podlaží této části budovy jsou hromadné garáže pro 16 vozidel a sklady autodoplňků. Druhá část novostavby je pouze nadzemní. Je tvořena vlastním autoservisem pro 5 vozidel, skladem pneumatik, technickou místností, automyčkou a sklady náhradních dílů pro automobily. Nosná konstrukce ploché střechy je tvořena z předpjatých vazníků s křížem vyztuženou železobetonovou deskou se zateplením. Obvodové konstrukce tvoří provětrávaná zateplená fasáda, nosnou část tvoří železobeton. V showroomu tvoří většinu obvodové konstrukce prosklená fasáda. Povrchovou úpravu podlah v kancelářských provozech a showroomu tvoří keramická dlažba. V servise a garážích litá podlaha odolná vůči ropným látkám.
Marketingový mix prodejce a servisu automobilů Alcor Motors, s.r.o.
Pristachová, Lívia ; Božik, Michal (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práca je zameraná na návrh využitia vhodných nástrojov marketingového mixu pre predajcu a servisu automobilov Alcor Motors, s.r.o. Špecifikuje pojmy nutné pre pochopenie tejto problematiky. Analyzuje súčasnú situáciu na trhu a v okolí spoločnosti. Hodnotí momentálny stav Alcor Motors a doterajšie využitie marketingových nástrojov. Návrhy sú na záver zhodnotené aj z finančného hľadiska.
The Application of Fuzzy Logic for Evaluation of the Service Profitability
Novák, Patrik ; Cikánek, Ondřej (oponent) ; Dostál, Petr (vedoucí práce)
The thesis focuses on evaluation of the scope of repairs of the mobile phones at Mobilshop Valenta Petr, in order to meet this objective, advanced modelling methods have been used – namely fuzzy logic. The goal of this thesis is to propose a software solution that would make processing of all service orders easier, faster and more accurate.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 91 záznamů.   začátekpředchozí69 - 78dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.