Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 77 záznamů.  začátekpředchozí68 - 77  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Efektivní výměna informací a znalostí v dodavatelském řetězci
Dejl, Vlastimil ; Voráček, Jan (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Název práce -- Efektivní výměna informací a znalostí v dodavatelském řetězci -- je přenesen do sektoru rychlo obrátkového spotřebního zboží, do prostředí obalového designu. V tomto prostředí je zkoumán proces uvádění nového výrobku na trh a možnosti jeho optimalizace napříč dodavatelským řetězcem. Situace na trhu nutí dodavatele neustále snižovat náklady a zkracovat dobu zpracování. Cestou, jak odolat tomuto tlaku, je efektivní výměna informací a znalostí mezi účastníky celého procesu. Práce je rozdělena do dvou částí. První se věnuje teoretickému vymezení základních pojmů a oblastí, kterým se následně věnuje část druhá, praktická. Ta blíže seznamuje se zkoumaným prostředím, analyzuje hlavní zdroje chyb a neefektivity a následně se zabývá návrhem optimalizace procesu uvádění nového produktu na trh z pohledu obalového designu.
Analýza obalových technologií v potravinářském průmyslu z hlediska logistických operací
LÍSKOVEC, Petr
Hlavním cílem bakalářské práce je analyzovat požadavky na obaly potravin z hlediska logistických operací s ohledem na přání a potřeby spotřebitelů a na základě takto zjištěných faktů se pokusit navrhnout spotřebitelský obal, který plně vyhovuje jak, spotřebiteli, výrobci tak i potřebám vzniklým na základě logistických operací, které se daného obalu týkají.Dílčím cílem bakalářské práce bylo také navrhnout řešení pro lepší fixaci zboží k hojně používaným Euro-paletám. Protože v současnosti využívané smrštitelné fólie jsou jen jednou použitelné a jejich používáním vzniká značné množství odpadu.
Analýza hospodaření s odpady a obaly na vybraném území
NOVÁKOVÁ, Eva
Cílem mé diplomové práce byla analýza hospodaření s odpady a obaly na vybraném území jak z hlediska životního prostředí a ekonomiky, tak i z hlediska logistiky. Pro svou práci jsem si vybrala obce s rozšířenou působností Jihočeského kraje a zde jsem dělala analýzu. Při přepočtu směsného odpadu v roce 2008 na 1 000 obyvatel, byla produkce odpadu v těchto ORP dosti podobná. V průměru se pohybovala okolo 252 tun. Oproti tomu množství vytříděného komunálního odpadu bylo ve sledovaných ORP značně rozdílně. Nejvíce lidé vytřídili ve Vimperku ? 80,30 tun odpadu a nejméně v ORP Trhové Sviny ? 1,55 tun odpadu na 1 000 obyvatel. Jihočeský kraj by do roku 2010 mohl splnit jeden z cílů Plánu odpadového hospodářství. Tímto cílem je snížit hmotnostní podíl odpadů ukládaných na skládky o 20 % do roku 2010 ve srovnání s rokem 2000. Zatím dochází k postupnému plnění tohoto cíle a je velká pravděpodobnost, že dojde k jeho splnění.
Analýza hospodaření s odpady a obaly na vybraném území
NOVÁKOVÁ, Eva
Cílem mé bakalářské práce byla analýza hospodaření s odpady a obaly na vybraném území jak z hlediska životního prostředí a ekonomiky, tak i z hlediska logistiky. Pro svou práci jsem si vybrala město Vodňany, kde svoz komunálního odpadu od občanů zabezpečuje společnost RUMPOLD 01 {--} Vodňany s. r. o. Poplatek za provoz systému shromažďování, sběru, přepravy, třídění, využívání a odstraňování komunálních odpadů město Vodňany vyčíslilo dle zákona na částku 480 Kč. Tento poplatek je vypočítán dle skutečných nákladů. Kdyby lidé více třídili odpad, klesl by také tento poplatek. Z mého dotazníkového průzkumu bylo zjištěno, že většina občanů tohoto města třídí odpad jen někdy a také proto stále narůstá množství produkce komunálního odpadu. Množství vytříděného odpadu se sice také zvětšuje, ale stále ne v dostačujícím množství. Lidé třídí většinou pouze plasty.
Proces rebrandingu a inovace obalu
Toncarová, Petra ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Palečková, Kriystýna (oponent)
Bakalářská práce se zabývá procesem inovace obalu značky. Cílem práce je popsat a zhodnotit proces inovace obalu na konkrétní značce. V teoretické části práce je vysvětlena základní terminologie spojená s řízením značky a marketingovým výzkumem. V praktické části je analyzován samotný proces inovace obalu.
Komunikační strategie recyklace a sběru lahví
Slavinská, Lenka ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Šiser, Roman (oponent)
Diplomová práce se zabývá komunikací v oblasti společenské odpovědnosti firem (CSR). Klade si za cíl analyzovat vztah mezi marketingovou komunikací a CSR a zhodnotit, jaké nástroje komunikačního mixu jsou pro komunikaci CSR a zejména komunikaci recyklace vhodné. Dotýká se problematiky obalu v marketingu, recyklace, sběru a třídění odpadů a udržitelného rozvoje. Teoretické poznatky jsou aplikovány na společnost The Coca-Cola Company.
Vizualizace jako jeden z faktorů prodávající produkty a služby
Baumrt, Tomáš ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Krsek, Libor (oponent)
Tato práce se zabývá tématem využití vizualizace při prezentování produktů. Jejím cílem je zjistit, zda vizuální prezentace (grafické provedení) obalu produktu má vliv na spotřebitelské chování zákazníka při procesu rozhodování o nákupu daného produktu. Pokud by se tento vliv prokázal, stanoví si práce sekundární cíl, kterým je zjištění vlivu vybraných faktorů vizuální prezentace na spotřebitelovo chování (rozhodování). Práce je rozdělena do 6 kapitol, kde první uvádí čtenáře do tématu, seznamuje ho s cíli práce a jejím členěním. Druhá kapitola je teoretickým seznámením s komunikací obecně a komunikací vizuální. V kapitole třetí jsou zpracována témata týkající se reklamy a produktu tak, aby korespondovali s celkovým pojetím práce. Touto kapitolou končí část teoretická, která čerpá částečně z literatury a částečně z poznatků autora. Praktická část tvoří hlavní celek práce. Ve čtvrté kapitole jsou stanoveny postupy pro šetření dané problematiky, je vypracován dotazník a grafické návrhy obalů různých produktů. Kapitola končí přehledem výsledků zjištěných během dotazníkového šetření. Výsledky jsou jednotlivě interpretovány v předposlední kapitole a to včetně pokusu o vyvození obecně platných závěrů. Celou práci shrnuje poslední kapitola, která rekapituluje všechny zjištěné poznatky. Přínosem této práce není pouze poukázání na vliv vzhledu obalu produktu na jeho prodejnost tak, aby si firmy, resp. jejich marketingová oddělení tento fakt uvědomovali a při sestavování marketingového plánu a plánu reklamy věnovali více pozornosti kromě jiného i vzhledu obalů produktů. Přínos spočívá také ve zpracování tématu, kterým se téměř žádná teoreticky ani prakticky zaměřená literatura nezabývá, ač bylo prokázáno, že by tomu mělo být naopak. Práce se pokouší o vyvození obecně platných závěrů, které sice není možné brát za stoprocentně platné, avšak ukazuje směr, kterým by se mohli dát další, složitější a rozsáhlejší průzkumy, které by přinesly výsledky, jež by mohli využít nejen firmy, ale také spotřebitelé.
Nápojové obaly
Burešová, Michaela ; Kořánová, Helena (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je analýza spokojenosti spotřebitelů s obaly na mléko. Provedený vlastní výzkum zjistil, že nejoblíbenějším obalem na mléko je nápojový karton, na druhém místě je sklo a třetí pozice patří plastu. V oblasti obalů je zapotřebí neustálého zlepšování, a to jak ze strany výrobců, tak i v chování spotřebitelů. V závěru jsou tedy uvedeny návrhy na zlepšení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 77 záznamů.   začátekpředchozí68 - 77  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.