Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,028 záznamů.  začátekpředchozí671 - 680dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza a srovnání dopravní nehodovosti České republiky, Norska a Finska
Zemánek, Lukáš ; Frič,, Jindřich (oponent) ; Vémola, Aleš (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o nehodovosti v silniční dopravě na území České republiky, Norska a Finska. Obsahuje analýzu a srovnání nehodovosti na území těchto států, přehled vývoje nehodovosti v posledních letech, legislativní požadavky a trendy v této oblasti a následně na základě analýzy současného stavu obsahuje návrhy opatření pro zvyšování bezpečnosti v silniční dopravě.
Analýza kritických míst v silniční dopravě ve vybraném regionu - Blanensko
Gabriš, Jakub ; Radimský, Michal (oponent) ; Jůza, Petr (vedoucí práce)
Tato práce analyzuje kritická místa na pozemních komunikacích v oblasti Blanenska. Cílem je navrhnout organizační a stavebně technická opatření, která povedou ke zvýšení bezpečnosti silničního provozu ve vybraných úsecích pozemních komunikací.
Design cestovního automobilu
Duchek, Tomáš ; Matušinec, Petr (oponent) ; Zdařil, Zdeněk (vedoucí práce)
Téma design automobilu jsem si vybral, protože mě baví prozkoumávání tvarosloví moderních automobilů. Vývoj designu v tomto odvětví mi připadá fascinující a velice mě baví slaďování dynamických tvarů a linek v jeden jednoduchý a elegantní celek. Největší svobodu bych v tomto směru měl pravděpodobně při navrhování sportovního automobilu, ale protože je to velmi časté téma, rozhodl jsem se pro koncept cestovního vozidla. Vozidlo jsem původně plánoval spíše jako futuristický koncept, takže jsem v navrhování vycházel především z ideových skic, ve kterých jsem se zaměřoval na celkový tvar a jeho dynamiku a až později jsem se soustředil na funkční prvky. Chtěl jsem vytvořit automobil, který byl překlenutím mezi osobními vozidly a minibusy, tedy automobil až pro osm cestujících. Snažil jsem se ho uzpůsobit, jak cestování na delší vzdálenosti, tak turistice, projížďkám po městě a pro potenciální využití taxislužbou. Značnou část exteriéru tedy zabírají okna, pro maximální výhled z vozidla. Krok tímto směrem znamená snížení pevnosti konstrukce, a proto jsem se snažil úměrně tomu zesílit nosné sloupky střechy, čímž vznikl netradiční vzhled kabiny. V návrhu jsem vycházel z nejnovějších technologií, které se objevily v konceptech předních automobilek - například tvarování skel a elektronické zatemňování oken. Jedním z nejvýraznějších prvků na automobilu jsou podle mého názoru světla. Ta jsou umístěna pod čelním sklem a jsou tak viditelná i shora při pohledu na kapotu. Čelní sklo se přelívá přes světla v jednolité ploše, která pokračuje na střechu. Tato plocha je narušena pouze hranou nad světly a několika konstrukčními spárami. Pod světly je vyhrazen prostor pro motor. Ten by byl částečně viditelný skrze čelní prosklenou plochu.
Kontinuální elevátor pro přepravu zboží
Zálešák, Martin ; Bukovský, Radim (oponent) ; Kašpárek, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou stávající dopravy kusových výrobků a návrhem lepšího koncepčního řešení kontinuálního elevátoru, s připevněným úsekem válečkové a gravitační tratě. Tento druh dopravníku je určený převážně pro přepravu krabicových výrobků z jednoho podlaží do druhého. Práce je doložena návrhem konstrukčních celků stroje, obsahuje kompletní 3D návrh, konstrukční a funkční řešení, které je podloženo základními pevnostními a kontrolními výpočty. V přílohách práce je doložena výkresová dokumentace navrženého zařízení.
Rám přívěsu Variant 350 pro přepravu kabelových cívek
Weingärtner, Jan ; Kašpárek, Jaroslav (oponent) ; Kašpárek, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá řešením rámu přívěsu Variant 350 pro přepravu kabelových cívek. Cílem této práce je provést dynamickou simulaci jízdy kabelového vleku po vytvořené trati a ve specifických místech této trati zjistit zátěžné stavy, které působí na konstrukci rámu. Dle těchto získaných stavů provést pevnostní kontrolu pomocí metody konečných prvků, realizovat úpravu konstrukce a následně vytvořit výkresovou dokumentaci upravené konstrukce.
Rám přívěsu Variant pro přepravu kabelových cívek
Buchta, Vladislav ; Kašpárek, Jaroslav (oponent) ; Kašpárek, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá rámem vozíku VARIANT 252. Hlavní náplní je rozbor zátěžných stavů, stanovení hodnot pro zátěžné stavy. Pevnostní kontrola rámu pomocí metody konečných prvků a následné jednotlivé úpravy rámu na základě výsledků MKP. Součástí práce je také vyhotovení výkresové dokumentace upravené sestavy rámu a jednotlivých upravených součástí.
Software pro malou spediční firmu
Jaderný, Petr ; Heriban, Pavel (oponent) ; Roupec, Jan (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá programovým řešením běžné práce s daty pro malou spediční firmu. Jedná se o běžnou evidenci kontaktních, bankovních a ostatních údajů o firmách, se kterými spediční firma spolupracuje. Dále generování formulářů a dat potřebných k běžným účetním úkonům a samozřejmě zálohu všech dat v programu.
Řešení a návrh manipulační dopravy u průmyslové výroby
Novotný, Pavel ; Rumíšek, Pavel (oponent) ; Štroner, Marek (vedoucí práce)
Cílem studie je podat teoretický výklad z oblasti technologického projektování, manipulační techniky a materiálových toků používaných v průmyslové výrobě. V praktické části práce jde o konkrétní podnik ve kterém měním způsob manipulační dopravy. Tato změna je podpořena ekonomickou návratností této investice.
Racionalizace manipulační dílny
Vičar, Miroslav ; Neužil, Karel (oponent) ; Hlavenka, Bohumil (vedoucí práce)
Cílem této studie je dosažení výrazné racionalizace výrobního a montážního závodu firmy Cargo Van Brno. Při návrhu nového dispozičního řešení výrobních prostor bylo dostáno všech stanovených omezení od vedení společnosti a majitele objektu. V práci jsou uvedeny nutné technologické změny výrobního procesu a návrhy investic k dosažení cílů, které si firma stanovila ve svém strategickém plánu.
Výrobní hala Edscha v Jindřichově Hradci - stavebně technologický projekt
Zadák, Petr ; Nečasová, Barbora (oponent) ; Vlčková, Jitka Laura (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší části stavebně technologického projektu výrobní haly EDSCHA v Jindřichově Hradci. Pro zadanou stavbu bude zpracována technologická studie realizace hlavních technologických etap, souhrnná technická zpráva, technologický předpis pro montáž ocelového skeletu a obvodového pláště haly, bezpečnostní opatření na stavbě, kontrolní a zkušební plán pro montáž skeletu, časový a finanční plán na celou stavbu, rozpočet pro objekt SO01 Výrobní hala s administrativní přístavbou a přístavbou zázemí výroby.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,028 záznamů.   začátekpředchozí671 - 680dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.