Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6,691 záznamů.  začátekpředchozí6686 - 6691  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.25 vteřin. 

Postoj české veřejnosti k přijímání uprchlíků - září 2016
Pilecká, Jarmila ; Červenka, Jan
V zářijovém šetření dotazovalo Centrum pro výzkum veřejného mínění sadu otázek týkající se postojů veřejnosti k přijímání uprchlíků. Dotazování se konkrétně týkalo postojů k přijímání uprchlíků z oblastí postižených válečným konfliktem, postojů k přijímání uprchlíků z Blízkého východu a severní Afriky a uprchlíků z Ukrajiny. Součástí dotazování bylo i zmapování zájmu o aktuální vývoj okolo této situace a vnímání situace jako bezpečnostní hrozby. Zároveň tato tisková zpráva nabízí i srovnání názorů veřejnosti v České republice a v Polsku. Šetření v rámci České republiky proběhlo ve dnech 5. 9. – 19. 9. 2016.

Srovnání a zhodnocení imigrační politiky Německa, Itálie a Nizozemí
Vo, Ha An ; Klosová, Anna (vedoucí práce) ; Bolotov, Ilya (oponent)
Diplomová práce je primárně zaměřená na srovnání imigrační politiky Německa, Itálie a Nizozemí s ohledem na imigrační situaci v těchto zemích od poválečných let do konce 90. let. Na základě historických, kulturních a sociálních odlišností práce definuje pojetí imigrace a z toho vyplývající rozdílný přístup k imigrantům v jednotlivých zemích. Cílem práce je pak vysvětlit okolnosti které vedly ke specifickým událostem ve zmiňovaných zemích jakožto i celkovému vnímání imigrantů a imigrace jako takové a potažmo pak pochopení historického vývoje, který je v současné době často opomínán.

Vnímání čínských hi-tech značek v Evropě
Vargasová, Nikola ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Cook, Gina (oponent)
Diplomová práce na téma Vnímání čínských hi-tech značek v Evropě se zabývá otázkou, jak čínský původ ovlivňuje vnímání hi-tech značek evropskými zákazníky. Teoretická část se zabývá konceptem země původu (country-of-origin) a jeho souvislostí s konceptem brand equity. Praktická část práce se pak věnuje vlastnímu výzkumu na téma vnímání čínských chytrých telefonů v Evropě. Výsledky výzkumu potvrzují obě stanové hypotézy: 1. zákazníci nejsou při výběru chytrého telefonu ovlivněni původem značky. 2. Evropští zákazníci nemají spojené čínské hi-tech produkty s nízkou kvalitou.

Analýza dopadu hudebních eventů pro vybrané nápojové značky
Holas, Ondřej ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Obdržálek, Lukáš (oponent)
Diplomová práce poukazuje na to, jakým způsobem využívají některé nápojové společnosti hudební eventy ke komunikaci se zákazníky a jak event marketing přispívá ke zvyšování povědomí o značce v rámci široké veřejnosti. Teoretická část se zabývá marketingovou a komerční komunikací, dále je zaměřena na event marketing a jeho vztah ke značce. V praktické části analyzuji na základě vlastního výzkumu provedeného formou dotazníku, zda mají eventy vliv na koncového spotřebitele ve vnímání jejich značky. Tuto analýzu doplňuji expertním rozhovorem se zástupcem značky Jägermeister, na který navazuji názory několika dalších lidí z oboru, kteří nabídli svůj pohled na věc z druhé strany.

Mužská a ženská identita v současné společnosti se zaměřením na trh práce
Kudlová, Iveta ; Hubinková, Zuzana (vedoucí práce) ; Pauknerová, Daniela (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na mužskou a ženskou identitu v současné společnosti. V úvodu práce jsou definovány základní pojmy, které jsou nezbytným teoretickým východiskem pro následný výzkum. Práce je zaměřena na pohlaví a gender a také s nimi spojené genderové stereotypy. Zaměřuje se na rovnost mezi muži a ženami včetně zakotvení v právních systémech a dostává se také k analýze současného postavení žen v Evropské unii zpracované na základě dat získaných ze studie Eurobarometer a ze statistik prováděných Českým statistickým úřadem. Cílem práce je analyzovat vnímání soudobé mužské a ženské identity, zjistit zda a jak silně jsou stereotypní představy o mužích a ženách zakotveny ve společnosti, jak je vnímána rovnost mužů a žen na trhu práce a zároveň jak se liší názory na tuto problematiku u občanů České republiky a u občanů Evropské unie.

Marketingové komunikace značky L´Oréal Paris
Nguyen, Thanh Hang ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Stašková, Diana (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací značky Loréal Paris v rámci dekorativní kosmetiky. V teoretické části jsou popsány marketingové, komunikační strategie a nástroje. Dále co je to značka, jaké má hodnoty a prvky. Praktická část se zaměřuje na světový kosmetický trh a analýzu českého dekorativního trhu. Nechybí ani představení společnosti Loréal a jejího portfolio. Seznámíme se značkou Loréal Paris a jejími produktovými řadami. V práci se setkáme se SWOT analýzou a konkurenční analýzou značky. Poté jsou rozebrány stávající komerční komunikace. V práci se provádí a vyhodnotí marketingový výzkum na vnímání značky Loréal Paris. Práce je návrhy a doporučení pro dekorativní značku Loréal Paris.