Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 758 záznamů.  začátekpředchozí667 - 676dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Facebook a marketing
Karasová, Eva ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Handlíř, Jiří (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je ověření vhodnosti využití Facebooku jako hlavního nástroje komunikačního mixu v rámci specifické marketingové kampaně. Jednotlivé aplikace Facebooku budou podrobně analyzovány a poskytnou východisko pro zpracování praktické části práce. Na tomto základě bude sestaven projekt využití sociální sítě Facebook pro konkrétní firmu a následně budou analyzovány dvě kampaně, které probíhají na uvedené sociální síti. V rámci analýzy bude proveden marketingový výzkum mezi potenciálními zákazníky firmy. Z analýzy výsledků výzkumu respondentů vyplyne struktura využívání sociálních sítí danou cílovou skupinou. Dílčím cílem bude návrh formy a obsahu následné facebookové kampaně pro danou firmu.
Vliv sociálních médií na optimalizaci pro vyhledávače
Kmecová, Hana ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Kubátová, Eliška (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem sociálních sítí z pohledu jejich vlivu na optimalizaci pro vyhledávače (SEO). Soustředí se na objasnění teoretického rámce principů marketingu ve vyhledávačích. Klade důraz na deskripci klíčových sociálních služeb, které z podstaty své funkcionality můžou mít na řazení výsledků hledání vliv. Některé sociální služby mají vliv i na indexaci nového obsahu ve vyhledávačích. Jsou také důležitou součásti strategie při internetovém reputačním managementu. Část práce je věnována i modernímu pojetí SEO, které se definuje jako marketing nalezitelnosti. Tento koncept nahlíží na sociální sítě jako na internetové služby, kde uživatelé hledají informace. Proto jsou v práci rozebrány i možnosti vyhledávání v sociálních sítích.
Sociální sítě, uživatelé a marketing
Kobrle, Daniel ; Palovská, Helena (vedoucí práce) ; Mildeová, Stanislava (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou internetových sociálních sítí a jejich vztahu s uživateli. Dále se věnuje jejich výdělečnému modelu a marketingovému využití. Cílem je vytvořit přehled o procesu vzniku a vývoje sociálních sítí v ČR a ve světě, důvodech jejich vzniku a analyzovat jejich nynější výdělečný model. Cílem je také popsat příležitosti sociálních sítí v podnikání, zejména možnosti jejich využití k inzerci, propagaci produktů a řízení vztahů se zákazníky. Tato práce popisuje jednotlivé typy reklam a jejich vlastnosti, dále pak analyzuje nejvýznamnější sociální sítě působící v českém prostředí a ukazuje jejich specifika v oblasti marketingu a příležitosti, které skrývají pro firmy hledající nové zákazníky či zaměstnance. Je zde také analyzován vztah mezi sociálními sítěmi a uživateli, ovlivnění uživatelů sociálními sítěmi a jejich vliv na spotřebu. Dále je zde popsána problematika zpracování osobních údajů, rizik a hrozeb sociálních sítí. Následuje průzkum pohledu uživatelů na nejvýznamnější českou sociální sít a z něj plynoucí doporučení. V této práci najdete rady a doporučení, jak využít příležitostí, které sociálních sítě nabízejí v oblasti propagace produktů a komunikace firem se zákazníky.
Možnosti využití sociálních sítí pro podporu inovací
Trčková, Lenka ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Feige, Tomáš (oponent)
Práce je zaměřená na možnosti využití sociálních sítí pro podporu inovací v podnicích. Hlavním cílem práce je objasnění vztahu inovační činnosti podniků a její možné podpory prostřednictvím sociálních sítí a následné poukázání na perspektivní sociální sítě, které umožňují tvorbu kontaktů, komunikaci, sdílení a spolupráci v rámci inovačních aktivit podniků. Tento cíl je naplněn vymezením termínů spojených se sociálními sítěmi a inovacemi; analýzou vztahu inovační činnosti podniků a její možné podpory prostřednictvím sociálních sítí; představením vhodných sociálních sítí; hodnocením inovačního prostředí podniků a zkoumáním povědomí a uplatnitelnosti následujících inovačních konceptů: otevřených inovací, inovačních tržišť a platforem pro spolupráci v českých podnicích. Hlavními přínosy této práce je teoretické vymezení sociálních sítí ve vztahu k inovačním činnostem podniků, které čtenáře uvede do problematiky sociálních sítí a inovací; vytvořený rámec pro hodnocení sociálních sítí pro podporu inovací a přehled existujících sociálních sítí zaměřených nebo podporujících inovace, který může pomoci podnikům k snadnější orientaci ve službách a funkcionalitě, které analyzované webové portály nabízejí. Teoretická část této práce vymezuje témata sociální sítě a inovace a následně objasňuje souvislost sociálních sítí a inovačních aktivit podniků. Na teoretickou část navazuje přehled existujících sociálních sítí využitelných pro podporu inovací. Práce se dále zabývá inovačním prostředím v České republice ve srovnání se Švédskem. Poslední kapitola zkoumá povědomí a uplatnitelnost sociálních sítí pro podporu inovací podniky v České republice.
Využití interaktivního marketingu ve společnosti Vodafone
Míka, Michal ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Markoš, Michal (oponent)
Diplomová práce se zabývá dynamicky se rozvíjejícím médiem -- internetem a jeho využitím pro marketingové účely. Analyzuje principy internetu a postupný průnik marketingových aktivit do jeho prostředí od vzniku prvního placeného internetového banneru, přes vznik webových stránek po nástup masové internetové komunikace, sociálních médií a chytrých mobilních telefonů. Teoretické poznatky jsou využity v praktické části, která popisuje kompletní realizaci internetové reklamní kampaně společnosti Vodafone od prvního zadání až po vyhodnocení a přináší pohled na možnosti řešení projektů různého rozsahu.
Spotřebitelské soutěže a nové technologie
Balcarová, Martina ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Diplomová práce se zabývá spotřebitelskými soutěžemi v prostředí moderních technologií. Jejím cílem je poskytnout komplexní přehled o roli spotřebitelských soutěží v marketingovém mixu, aktuální legislativě upravující problematiku soutěží v České republice, a především o možnostech využití internetu a mobilních zařízení pro vytvoření úspěšných soutěžních kampaní. Speciální pozornost je věnována soutěžním konceptům a aktuálním platformám, jež je možné pro realizaci spotřebitelské soutěže využít. Součástí práce je i dotazníkové šetření, poskytující unikátní data o míře zapojení dotazovaných do spotřebitelských soutěží.
Žurnalistika v éře nových médií
Ischia, Michal ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Koubský, Petr (oponent)
Práce je zaměřena na digitální a sociální média v prostředí žurnalistiky. V úvodu nastiňuje stav v českém mediálním prostředí, kde každým rokem sílí vliv online zpravodajství na úkor tištěných médií. Zabývá se vlivem nových médií na novinářskou práci. Hledá řešení v podobě nových publikačních metod, pro které je klíčovou vlastností digitalizace obsahu a také snaha o zpoplatnění obsahu. V původním průzkumu představuje chování a zvyky uživatelů sociálních sítí a ověřuje, zda se stávají pro příznivce týdeníku Respekt relevantním zdrojem informací. Výzkum pak analyzuje, jak české noviny a magazíny využívají sociální média. V závěru tohoto bloku přináší best practices a doporučení pro komunikaci v sociálních sítích. Oba celky digitálních a sociálních médií jsou propojeny praktickými příklady z praxe v týdeníku Respekt. V závěrečné části práce je v obrysech navrhnuta digitální strategie Respektu pro další roky.
Nebezpečí zneužití současných sociálních sítí
PLCHOVÁ, Eliška
V současné době jsou sociální sítě nenahraditelným komunikačním médiem nejen u dospělých, ale také u dětí a dospívajících. Sociální sítě umožňují realizovat řadu zajímavých činností, lze je využít k zábavě, vzdělávání a hlavně v komunikaci s přáteli. Cílem mé diplomové práce je rozpoznat rizika spojená s užíváním sociálních sítí u dětí staršího školního věku. Zjistit na vybraném vzorku dětí druhého stupně základních škol, jaké mají zkušenosti se zabezpečením osobních údajů, kolik tráví času na sociálních sítích, jestli se setkali s nějakým urážlivým obsahem, zdali spatřují nebezpečí spojená s užívání sociálních sítí aj. V teoretické části jsem se zabývala základním vymezením jednotlivých sociálních sítí (Facebook, Twitter, Badoo, Xchat, Lidé, Spolužáci, LíbímSeTi). Dále jsme charakterizovala nejčastější způsoby komunikace na Internetu, její specifika a popsala nově vzniklé fenomény, které jsou jako forma sociálně patologického chování velmi úzce spjati s nesprávným užíváním sociálních sítí. Pro bližší poznání výzkumného souboru jsme stručně charakterizovala chování dětí staršího školního věku, vztah k vrstevníkům, jejich potřebu identifikace a trávení volného času. Také důležitou složkou prevence, poradenství a pomoc na Internetu. Na závěr jsem stručně objasnila zásady bezpečného Internetu z pohledu nezletilého uživatele, rodiče a vyučujícího. V rámci diplomové práce bylo provedeno výzkumné kvantitativní šetření, jež bylo uskutečněno prostřednictvím elektronického dotazníku s žáky druhého stupně na pěti vybraných základních školách. Konkrétně se jednalo o Základní školu Trhové Sviny, Ledenice, Pohůreckou, Nová (detašované pracoviště J. Š. Baara) a Otakara Nedbala. Byly stanoveny 2 hypotézy: H1: Uživatelé jsou neinformováni o možnosti zabezpečení osobních údajů. A H2: Uživatelé nespatřují nebezpečí v užívání sociálních sítí. Výsledky jsou zpracovány do grafů s následným statistickým shrnutím prostřednictvím programu MS Excel. Výsledky práce využijí zejména specialisté zabývající se touto problematikou, dále odborníci pracující s mladistvými, v neposlední řadě také samotní rodiče dětí, kteří mají obavu o své dítě a prožívají nejistotu v jeho chování na Internetu.
Současné sociální sítě jako nástroj resocializace handicapovaných
KOLÁŘOVÁ, Tereza
Resocializace osob se zdravotním postižením je tématem, které se kdykoli může osobně dotknout kohokoli z nás. Následky těžké nemoci nebo úrazu mohou člověku znemožnit, aby pokračoval ve způsobu života, na který byl doposud zvyklý. Je velmi důležité, aby takový člověk nezůstal izolován, a aby se pokusil znovu se zapojit do společnosti. Tato práce si klade za cíl zjistit, jaký vliv má členství v sociální síti na resocializaci osob se zdravotním postižením. Zaměřuje se přitom na na oblast zdravotní, sociální, pracovní a také na oblast vzdělávání. Dalším jejím cílem je zjistit, co osoby se zdravotním postižením vnímají jako největší přínos svého členství v sociální síti. Ke svému výzkumu jsem zvolila kvalitativní přístup, technikou sběru dat se stalo dotazování prostřednictvím polostrukturovaného rozhovoru, ke kterému jsem si předem připravila soubor vlastních návodných otázek. Uvedené postupy jsem doplnila o techniku nestandardizovaného pozorování, které proběhlo skrytou a nezúčastněnou formou. Výběrový soubor tvořilo 15 osob se zdravotním postižením, kteří jsou uživateli současných sociálních sítí. Byly vybrány úsudkem a na základě dobrovolnosti. Výsledky výzkumu jsou prezentovány formou osobních případových studií, nejdůležitější data bezprostředně související s hlavními cíli mé diplomové práce byla navíc vyhodnocena technikou prostého výčtu. Jak z výzkumu vyplynulo, členství v sociální síti má pozitivní vliv na resocializaci osob se zdravotním postižením. Může jim pomoci zlepšit či kompenzovat jejich zdravotní stav, předcházet u nich sociální izolaci, najít vhodné pracovní uplatnění či zvýšit jejich informovanost ohledně možností dalšího vzdělávání a rekvalifikace. Jako největší přínos svého členství v sociální síti vnímají osoby se zdravotním postižením zprostředkování nepřetržitého kontaktu s okolním světem.
Internet a jeho rizika z pohledu žáků základní školy
ŠÍMOVÁ, Romana
Bakalářská práce "Internet a jeho rizika z pohledu žáků základní školy" je zaměřena na problematiku internetového prostředí. Cílem práce je zjistit, k jaké činnosti žáci základní školy internet nejvíce využívají a zda jsou obeznámeni s riziky tohoto prostředí. Teoretická část se zabývá internetovými sociálními sítěmi, kde jednotlivé kapitoly upozorňují na negativní jevy, které jsou s nimi spojené a následně doporučují, jak se proti těmto nebezpečím bránit. Praktická část popisuje výsledky výzkumu, který zjišťoval vztah žáků k internetu a sociálním sítím. Odhaluje rozšířenost a oblíbenost sociálních sítí mezi žáky, nejpoužívanější nástroje komunikace, jaké osobní informace žáci na sociálních sítích uvádí a zda mají nějakou negativní zkušenost s ostatními uživateli internetu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 758 záznamů.   začátekpředchozí667 - 676dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.