Název:
Facebook a marketing
Překlad názvu:
Facebook and marketing
Autoři:
Karasová, Eva ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Handlíř, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Hlavním cílem diplomové práce je ověření vhodnosti využití Facebooku jako hlavního nástroje komunikačního mixu v rámci specifické marketingové kampaně. Jednotlivé aplikace Facebooku budou podrobně analyzovány a poskytnou východisko pro zpracování praktické části práce. Na tomto základě bude sestaven projekt využití sociální sítě Facebook pro konkrétní firmu a následně budou analyzovány dvě kampaně, které probíhají na uvedené sociální síti. V rámci analýzy bude proveden marketingový výzkum mezi potenciálními zákazníky firmy. Z analýzy výsledků výzkumu respondentů vyplyne struktura využívání sociálních sítí danou cílovou skupinou. Dílčím cílem bude návrh formy a obsahu následné facebookové kampaně pro danou firmu.The main aim of this thesis is to verify the suitability of the use of Facebook as the main tool of communication mix within a specific marketing campaign. Individual Facebook applications will be analyzed and provide the basis for the practical part of the work. On this basis, the project consists of using social networking site Facebook for a particular company and will subsequently be analyzed in two campaigns that take place on the social network. The analysis will be carried out market research among potential customers of the company. The analysis of the results of research respondents reveals the structure of social networks the target group. The operational objective will design and content of subsequent Facebook campaign for the company.
Klíčová slova:
Facebook; Marketing; Sociální média; Sociální sítě; Facebook; Marketing; Social media; Social networks
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/35133