Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 75 záznamů.  začátekpředchozí65 - 74další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Spotřební chování na trhu s renovovanými cartridgemi
PÍTROVÁ, Lenka
Hlavním cílem bakalářské práce bylo provést analýzu spotřebního chování na trhu s renovovanými cartridgemi a zhodnocení současného využívání marketingových nástrojů ve vybraném subjektu. Na základě těchto analýz poté zpracování doporučení na jejich zlepšení. Pro sepsání své práce jsem využila studium odborné literatury a sběr primárních dat. Primární data jsem získala provedením dotazníkového šetření. Údaje získané dotazníkovým šetřením jsem zpracovala do grafů a tabulek, aby byly výsledky přehledné. Grafy jsem slovně ohodnotila. Druhou částí této práce byla analýza současného využívání marketingových nástrojů ve společnosti ARMOR, s. r. o. a poté navrhnout doporučení na jejich zlepšení.
Second Life a marketingové aspekty virtuálních světů
VANĚREK, Petr
Ve své diplomové práci jsem se zaměřil na téma virtuálních světů a jejich využití v marketingu se zaměřením na virtuální svět Second Life. Výzkum v prostředí Second Life jsem provedl v několika krocích. Prvním krokem bylo provedené vlastní online pozorování virtuálního světa Second Life, kde má Česká republika taktéž své zastoupení v podobě virtuálního města s názvem Bohemia. Online výzkum byl zaměřen na zjištění jaké povědomí a zkušenosti mají respondenti o tomto virtuálním světě a jak vnímají ekonomické subjekty, kteří se zde prezentují. Můj výzkum v Second Life pokračoval vytvořením 5 případových studií vybraných ekonomických subjektů, kteří se zde prezentují. Pro tyto účely jsem si zvolil banku Raiffeisenbank, agenturu CzechTourism, virtuální hospodu společnosti Pivovary Staropramen a.s. a poslední dvě případové studie jsem zaměřil na oblast vzdělávání. Jednalo se o Filozofickou fakultu Univerzity Palackého v Olomouci a ze soukromého sektoru nováčka firmu WebSchool s.r.o. Získaná data z výzkumu mi pomohla aplikovat Cost benefit analýzu u vybrané případové studie virtuální hospody Staropramen, jako jednu z možných metod při samotném ekonomickém hodnocení této investice spojené s působením ve světě Second Life. Cíl diplomové práce byl naplněn neboť se mi podařilo na základě získaných informací z vlastního online výzkumu a provedených analýz navrhnout proces vstupu do virtuálního světa Second Life s využitím vybraných marketingových nástrojů, které jsou poskládány tak aby jakýkoliv subjekt, který zvažuje využít Second Life jako jeden z inovativních způsobů marketingové komunikace, naplnil své cíle a nestal se jen pouhou pasivní kulisou tohoto virtuálního světa.
Marketingové nástroje podniku DDL, Lukavec
MUSILOVÁ, Michala
Cílem bakalářské práce na téma "Marketingové nástroje podniku DDL, Lukavec" bylo na základě zjištěných údajů doporučit změny či rozšíření doposud používaných marketingových nástrojů.
Využití marketingových nástrojů v supermarketu Albert
SMETANA, Martin
Pro dosažení stanoveného cíle práce byl využit kvantitativní a kvalitativní marketingový výzkum. Kvantitativní výzkum proběhl formou dotazníkového šetření v akčním rádiu prodejny a dotázáno bylo 109 spotřebitelů. Kvalitativní výzkum proběhl formou případové studie. Na základě získaných informací byly na závěr navrženy opatření, které by měly vést ke zlepšení stávající situace.
Využití marketingových nástrojů v elekronickém obchodě e-profess.cz
PAPEŽ, Vladimír
Předmětem bakalářské práce bylo navrhnout zlepšení, která by zefektivnila chod internetového obchodu společnosti Profess Consulting s.r.o. Tato zlepšení vycházela z analýzy současného stavu využívání marketingových nástrojů ve vybrané maloobchodní jednotce. Analýza současného stavu využívání marketingových nástrojů byla provedena na základě studia odborné literatury, kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Z výsledku analýzy byla společnosti navrhnuta doporučení, která spočívala v zjednodušení provozu tohoto internetového obchodu a vytvoření dobrého jména společnosti.
Využití marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu
ČELOUDOVÁ, Ludmila
Cílem této bakalářské práce bylo zjistit, v jakém rozsahu, a zda vůbec maloobchody využívají marketingové nástroje. První část bakalářské práce je zaměřena na teoretické zpracování informací souvisejících s tímto tématem. Teorie je zaměřena na vysvětlení základních pojmů jako je marketingové nástroje, marketing, maloobchody, malé a střední podniky, existující formy obchodů. Druhá část je již zaměřena na zpracování informací získaných z dotazníkového šetření prováděného ve městě Jemnici u padesáti maloobchodních subjektů. Dále je v této části také zpracována případová studie a vlastní výzkum. Informace k tomuto výzkumu mi poskytnul majitel maloobchodu Quelle, které se nachází již v zmíněném městě Jemnici. Po získání veškerých potřebných informací bylo zpracováno doporučení pro tento maloobchod, dále zhodnocení, potvrzení a vyvrácení hypotéz.
Využití marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu
DOUŠOVÁ, Lucie
Bakalářská práce obsahuje kromě literárního přehledu také praktickou část, která se skládá z kvantitativního a kvalitativního marketingového výzkumu. Kvantitativním výzkumem bylo zanalyzováno 44 maloobchodních jednotek. Kvalitativně byla zanalyzována jedna vybraná maloobchodní jednotka, pro kterou bylo, na základě zjištěných údajů z obou částí, vypracováno doporučení pro efektivnější využívání marketingových nástrojů.
Využití marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu
HAVLÍČEK, Radek
Ve svojí práci jsem se snažil zanalyzovat stav využívání marketingových nástrojů ve vzorku maloobchodních subjektů v kraji Vysočina. Kvantitativním výzkumem jsem zjistil, že celá řada subjektů má dobře propracovaný systém využívání marketingových nástrojů. Podařilo se mi potvrdit převážnou část hypotéz. Především pak vliv míry využívání promotion na růst tržeb a růst hospodářského výsledku. Rovněž se mi podařilo prokázat pravdivost hypotézy o pozitivní spojitosti míry využití promotion a přítomnosti konkurence v místě podnikatelského subjektu a pozitivním vztahu tvorby písemného obchodního nebo marketingového plánu a podnikatelskou úspěšností {--} růstem tržeb, velikostí tržeb a růstem hospodářského výsledku. V závěrečné části jsem zformuloval některá doporučení maloobchodnímu subjektu, v němž vznikla případová studie.
Využití marketingu v kulturní neziskových organizacích: Art Prometheus, o.s. a Ciant
Hoffmannová, Petra ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Stojáková, Karla (oponent)
Tato práce porovnává využití marketingu ve vybraných dvou neziskových organizacích pohybujících se v oblasti kulturního managementu a produkce; ART prometheus, o. s. a CIANT, o. s. Z teoretických znalostí týkající se marketingového mixu vychází praktická část, kde jsou tyto poznatky aplikovány na již zmíněných organizacích.
Výzkum používání marketingových nástrojů v řízení firem
Dočekalová, Jana ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Čapek, Michal (oponent)
V této diplomové práci je proveden marketingový výzkum ve vybraném souboru malých a středních firem. Výzkum se zabývá používanými marketingovými nástroji (především základním marketingovým mixem -- 4P) v řízení malých a středních podniků. Výsledky vlastního marketingového výzkumu jsou porovnány s výsledky marketingového výzkumu provedeného v letech 2004 a 2005 Ekonomicko-správní fakultou brněnské Masarykovy univerzity.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 75 záznamů.   začátekpředchozí65 - 74další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.