Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 74 záznamů.  začátekpředchozí64 - 73další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Dynamika sebepojetí u účastníků seberozvojové muzikoterapeutické skupiny.
PEKAŘOVÁ, Alena
Bakalářská práce se věnuje problematice dynamiky sebepojetí u účastníků seberozvojové muzikoterapeutické skupiny. Záměrem je zjistit, jak účastníci hodnotí vývoj sebe sama v kontextu s absolvování semináře. Teoretická část se zabývá sebepojetím jako dynamickou částí jáství, vyvíjející se nejen v souvislosti s maturací, ale také v celoživotním procesu osobního růstu. Představuje teorii sebeaktualizace a v souvislosti s ní zdůrazňuje pro maximalizaci osobního vývoje důležitost sebepoznávání a potřebu integrace intrapsychických nevědomých obsahů. Dále představuje muzikoterapii jako možnost nejen psychoterapie, ale i osobního rozvoje. Praktická část, realizovaná formou kvalitativní metodologie zkoumá subjektivně vnímaný osobní vývoj účastníků v souvislosti s absolvováním neintenzivních seberozvojových muzikoterapeutických seminářů. Výzkumný soubor tvoří 6 účastníků volnočasového semináře hlasové terapie. Data jsou sbírána pomocí rozhovorů a pomocí tematického kódování uspořádána do podoby typologie. V souvislosti se zážitkem semináře respondenti vnímají vývoj nejen v oblasti hudební, ale reflektují vývoj také v náhledu na svá dlouhodobě řešená psychická témata, v integraci nově objevených témat i změnách v komunikaci.
Dramatická výchova - cesta od Komenského Školy hrou až k současnému pojetí
STREJČKOVÁ, Markéta
V této práci se autorka zaměřuje na historický vývoj užití dramatu a školního divadla v pedagogice. Hledá spojitost mezi odkazem Jana Amose Komenského, jeho dílem "Škola hrou" a dnešním pojetím dramatické výchovy. Popisuje současné principy a metody dramatické výchovy, které aplikuje ve své vlastní vytvořené ukázkové hodině dramatické výchovy.
Analýza systému podnikového vzdělávání
Reichl, Michal ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Palatka, Ivo (oponent)
Diplomová práce se zabývá systémem podnikového vzdělávání. Cílem této práce je charakterizovat systém vzdělávání ve společnosti ŠKODA PRAHA Invest s.r.o. a na základě teoretických znalostí navrhnout jeho možná zlepšení. Dílčím cílem, stanoveným po konzultacích s personálním oddělením společnosti, je navrhnout zlepšení současného systému odborného vzdělávání zaměstnanců. K tomuto bylo použito dotazníku pro zaměstnance společnosti. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou shrnuty poznatky týkající se systému podnikového vzdělávání a všech jeho částí - analýzy potřeb vzdělávání, plánování vzdělávání, realizace vzdělávacích aktivit a hodnocení vzdělávání. Praktická část se věnuje samotné analýze systému vzdělávání ve společnosti ŠKODA PRAHA Invest s.r.o. a vyhodnocení dotazníku na odborné vzdělávání. Na závěr následují doporučení ke zlepšení systému vzdělávání a systému odborného vzdělávání.
Romská kultura a výtvarný projev v rámci NZDM v Českém Krumlově
TEMIAKOVÁ, Ivana
Tato práce pojednává o identitě Romů. O jejím vývoji, významnosti a důležitosti při hledání sebe sama. Abychom lépe pochopili důležitost nalézání identity u romské mládeže, musíme poznat jejich kulturu, tradice, způsob života, atd. Praktická část uvádí teoretické poznatky do praxe přípravou a realizací projektu Z Indie do Českého Krumlova.
Rozvoj osobnosti manažera
Juránek, Patrik ; Hiršová, Miloslava (vedoucí práce) ; Váchová, Lucie (oponent)
Tato práce se skládá z části teoretické a praktické. Teoretická část je zaměřena na popis a analýzu vybraných vnitřních mechanismů sebeřízení. Hlavně na ty vlastnosti a stránky lidské osobnosti, které se značnou mírou podílejí na utváření osobnosti manažera. Díky těmto poznatkům si lze udělat představu o tom, jak se jednotlivé mechanismy podílejí na rozvoji osobnosti. Podstatou praktické části je aplikace získaných teoretických poznatků na reálné prostředí fakulty managementu v Jindřichově Hradci. Výsledky provedeného dotazníkového výzkumu jsou interpretovány s cílem zmapovat úroveň seberegulace studentů v souvislosti s rozvojem osobnosti. Dosažená zjištění jsou následně využita pro formulaci vhodných doporučení.
POŽADAVKY NA ROZVOJ MANAŽERA V SOUČASNÉM ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ
STEJSKALOVÁ, Dana
Cílem této diplomové práce byla specifikace nových pohledů a požadavků působících na formování a rozvoj osobnosti manažera v současném řízení lidských zdrojů. Pro získání potřebných informací byl 60 manažerům předložen dotazník na rozvoj osobnosti manažera. Obecně ve sledovaných podnicích manažeři či řadoví zaměstnanci ví nebo podvědomě tuší, jak má v současné době kvalitní řízení lidských zdrojů vypadat a probíhat, na druhou stranu ve sledovaných společnostech není na oblast personalistiky dána potřebná pozornost v oblasti strategického plánování a plnění střednědobých personálních cílů. Klíčoví lidé ve společnostech ví o potřebě kvalitní personální práce a je jen otázkou času než tato oblast dostane stejnou prioritu jako ekonomika nebo výroba.
Koučování jako metoda rozvoje osobnosti
Čerkasová, Irena ; Cipro, Martin (vedoucí práce) ; Tomanová, Kateřina (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou koučování s důrazem na oblast kariéry a rozvoje osobnosti. Koučování se stává novým fenoménem, který pomáhá člověku objevit a maximálně využít svůj vlastní potenciál. Pomocí kvalitativního výzkumu bylo zjištěno o jaké služby koučování, mají lidé zájem. Jedním z dílčích cílů diplomové práce bylo také analyzovat současné směry a trendy koučování. V praktické části byly ověřeny teoretické informace z odborných zdrojů a z dotazníkového šetření vyplynulo, že klienti nejčastěji využívají služeb kouče v oblasti mezilidských vztahů, řízení finančních zdrojů a v získávání možností uplatnění na trhu práce. V závěru diplomové práce hodnotím splnění stanovených cílů práce a navrhuji doporučení k využití zvoleného tématu do praxe.
Současné trendy ve vzdělávání manažerů
Dobruská, Iva ; Hiršová, Miloslava (vedoucí práce) ; Syrovátka, Oldřich (oponent)
Diplomová práce mapuje vývoj v oblasti vzdělávání manažerů s ohledem na současné trendy ve vzdělávacích programech v ČR a v zahraničí. Součástí teoretické práce je pilotní studie zaměřená na poptávku po vzdělávacích a rozvojových programech výzkumného vzorku manažerů a zároveň analýza nabídky vzorku vzdělávacích organizací na území hlavního města Prahy. Dle získaných informací byly poté vyvozeny závěry a doporučení pro úpravu studijních programů na FM VŠE.
Rozvoj pozitivní identity u romské mládeže ve volnočasových aktivitách
HYNOUŠOVÁ, Olga
Práce pojednává o identitě mladých Romů. O její vývoji, významnosti a důležitosti při hledání sebe sama. Abychom lépe pochopili důležitost nalézání identity u romské mládeže, musíme poznat jejich kulturu, tradice, způsob života atd. V teoretické části dále najdeme rozvoj osobnosti ve volném čase, jeho důležitost při utváření osobnosti a metody výchovy aplikované na práci s romskou mládeží vycházející z {\clq}qdobré praxe``. Praktická část je zaměřena na výzkum v terénu. Výzkum je ověření hypotézy, stanovené na začátku práce. Dále jsou součástí výzkumu nové skutečnosti, které autorka objevila při realizaci výzkumu v terénu. Pedagogovi by měla tato práce dát ucelený náhled na problematiku rozvoje identity u romské mládeže.
Zaměstnanost žen v IT
Krejčová, Zuzana ; Šikýř, Martin (vedoucí práce) ; Závůrková, Zdenka (oponent)
Příčiny nízkého zastoupení žen v oborech informačních a komunikačních technologií a období jejich vzniku. Zmapování situace na trhu žen zaměstnaných v IT oborech, porovnání názoru veřejnosti se skutečností, identifikace současných trendů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 74 záznamů.   začátekpředchozí64 - 73další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.