Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 278 záznamů.  začátekpředchozí61 - 70dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komplexní animace v 3D Studiu Max
Černý, Miloš ; Pečiva, Jan (oponent) ; Přibyl, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce má za úkol obeznámit čtenáře s uceleným postupem pro vznik komplexní počítačové animace za pomoci 3D modelovacího a animačního softwaru 3ds Max. Provede ho celým postupem od tvorby modelů, přes jejich texturování a skinování až po pozdější animaci se zaměřením na složitější prvky. Kromě praktických příkladů práce popisuje i potřebné teoretické znalosti k jednotlivým problémům, které zároveň v praxi ukáže. Čtenář by měl mít po přečtení této práce představu o tom, jak podobná animace vzniká.
Animovaný 3D model
Konečný, Kamil ; Najman, Pavel (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá tvorbou trojrozměrného animovaného modelu. Jedná se o model kulečníkového stolu a vizualizaci pohybu koulí po jeho povrchu. Cílem práce je řešení pohybu koulí pomocí metod počítačové simulace. Tato práce obsahuje souhrn fyzikálních jevů pro popis pohybu koulí. Dále jsou v práci charakterizovány animační a simulační techniky využité pro tvorbu animovaného modelu. Je zde popsán software, který umožňuje vytvoření trojrozměrného modelu a taky jeho animaci a interakci s uživatelem. Druhá část práce popisuje tvorbu simulačního modelu a programu pro vizualizaci výsledků. V závěru jsou obsaženy grafy popisující chování koule v rámci experimentů se simulačním modelem.
Simulace dějů v elektrických přístrojích
Daševič, Ladislav ; Vávra, Zdeněk (oponent) ; Valenta, Jiří (vedoucí práce)
Cílem práce je vysvětlit problematiku sil působících v jistícím zařízení vlivem magnetických polí vznikajících při průchodu zkratových proudů. Tato práce je blíže zaměřena na působení sil u konkrétního uspořádání proudové dráhy zadaného jističe. Jedná se o jistič vyráběný firmou OEZ Letohrad, typ Modeion BD250 V práci je naznačeno jakým způsobem je nutné vytvořit trojrozměrný model proudové dráhy tak aby jej bylo možné použít pro provedení výpočtu ve fyzikálně simulačním programu ANSYS 11. V dalším postupu práce je popsáno jak získané hodnoty využít nejdříve pro výpočet průchodu stejnosměrného a poté střídavého zkratového proudu. Výpočet je proveden v programu MATLAB 6.5 Výsledky jsou uvedeny u obou výpočtů jak v grafické podobě, tak v podobě číselných údajů. Vizualizace byla provedena formou animovaného grafického souboru s příponou GIF. Zpracování jednotlivých snímků proběhlo v programu UNLEAD GIF ANIMATOR 5.
Prototyp adaptivní zadní svítilny
Holinka, David ; Vysloužil, Ondřej (oponent) ; Hejátková, Edita (vedoucí práce)
Náplní této práce je návrh hardwaru a softwaru prototypu adaptivní zadní svítilny pro automotive. Hardware obsahuje řídící modul a led panel se 150 vysoce svítivými LED diody, který slouží jako adaptivní podsvícení barevného LCD displeje. Řídícím prvkem bylo zvoleno zařízení Raspberry Pi 3 B v1.2, které obsahuje podporu všech použitých komunikačních sběrnic.
Počítačová simulace šíření vln na homogenních přenosových vedeních.
Slezáková, Renata ; Urbanec, Tomáš (oponent) ; Brančík, Lubomír (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo prostudovat základy teorie obvodů s rozprostřenými parametry. Se zaměřením na jednoduché šíření vln na homogenních přenosový vedeních, která jsou zakončena lineárními zátěžemi. Vedení bezeztrátová, nezkreslující a obecně ztrátová jsou podrobeny algoritmizaci „Lax-Wendroff“ v jazyku Matlab. V jazyku Matlab je vytvořeno uživatelské rozhraní s grafickou animací.
Rozšíření analyzátoru stylových předpisů CSS3
Mikulík, Petr ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Práce rozšiřuje již existující open source projekt CSSBox přidáním podpory parseru jStyleParser o nové CSS3 vlastnosti. Konkrétně byla přidána podpora pro efekt stínu elementu, dále mřížkové rozložení a nakonec CSS animace a přechody. Práce je stejně jako původní projekt psána v jazyce Java a sestává ze série datových struktur, implementačních metod a testovacích tříd. Výsledkem práce je git pull request v systému Github.com nad původním repozitářem. Veškeré změny, související s touto prací, jsou již aplikovány do projektu a jsou tedy jeho součástí.
Animace a nefotorealistické efekty v počítačové hře
Dražka, Jakub ; Kajan, Rudolf (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem počítačové hry - zvláště tvorbou knihovny pro práci s animacemi a tvorbou nefotorealistických efektů. Úvodní část objasňuje teoretické podklady nutné pro vytvoření nefotorealistických efektů a animační knihovny. Dále podrobně rozebírá jednotlivé nefotorealistické efekty a zabývá se jejich tvorbou. Podobně se věnuje i tvorbě animační knihovny - rozebírá existující řešení a na jejich základě je v ní popsána tvorba nové animační knihovny. Výstupem této práce je pak počítačová hra, která v sobě tyto části kloubí.
Vedlejší produkt
Bartáková, Karolína ; Magid, Václav (oponent) ; Mikyta, Svätopluk (vedoucí práce)
Definice šílenství říká, že je to ztráta rozumového úsudku, pomatenost. Pojetí šílenství závisí na době, místě, kultuře. Každá společnost vidí v šílenství nějaký souhrn rysů, původně nápadných jako odchylky od průměru. S touto definicí jako výchozím bodem jsem se rozhodla zkoumat její význam v dnešním globalizovaném světě, kdy každý má přístup k nepřebernému množství informací prostřednictvím médií a internetu. Vedlejší produkt šílenství chápu jako výsledek neadekvátních hodnocení přijímaných informací a jako výsledek posouvání hranice normality.Hlavním cílem mé práce bylo zkoumat hranici šílenství a normálnosti a produkty vzniklé jejich překčovaním. V průběhu času, kdy jsem dané téma zkoumala jsem našla celou řadu fenoménů, které ačkoliv jsou z podstaty neakceptovatelné se množstvím přívrženců přibližují normálnosti vzájemným ujišťováním se ve správnosti jednání a dalším šíření těchto fenoménů prostřednictvím internetu a médií napříč kulturami. Jako konkrétní zástupce a možné zhmotnění vedlejšího produktu šílenství jsem si vybrala fenomény dětských soutěží krásy(Child pageants) a kreativního stříhání psů (Creative dog grooming), které spojuje nesmyslné zkrášlování a manipulování subjektů do nepřirozených poloh osobami, které mají nad nesvéprávnými bytostmi absolutní kontrolu.
Vizualizace zvuku
Švihálek, Filip ; Bečková, Zuzana (oponent) ; Říha, Kamil (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá výpočtem parametrů hudebního signálu. Jsou zde popsány metody pro jejich získání a dále metody pro možnou implementaci. V praktické části práce je vytvořen program, který ze zvoleného zvukového souboru počítá parametry a provádí jejich zobrazení. Program je implementován v prostředí Microsoft Visual Studio za pomocí knihovny Freeglut a BASS.
Elektronický obchod ve 3D rozměru
Spousta, Martin ; Dvořák,, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o problematice tvorby 3D elektronických obchodů v obecné rovině praktického využití. Obsahuje popis současného stavu elektronických obchodů, teoretické řešení problému přechodu na 3D s popisem výhod, nevýhod a zdůvodnění nového řešení. V neposlední řadě obsahuje i jeho praktické provedení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 278 záznamů.   začátekpředchozí61 - 70dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.