Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Test Equipment For Set-Up Animation Light Function
Holinka, David
This work deals with creating equipment for testing animation ligth function. This device would allow display animation in any color and disposition. The equipment will consist of hardware and software. Hardware will constitute printed circuit boards. One of them will be called Master board, and other PCB will be called Led board. These PCB are connected by connectors. Communication will provide CAN bus. Using PC aplication will be programed animation and then play them on the HW.
Prototype Of Adaptive Rear Lamp
Holinka, David
The thesis focuses on the design of hardware and software prototype of adaptive automotive rear-lighting. Hardware includes a control module and LED module with 150 high brightneess light emitting diodes. These diodes will be as an adaptive backlight for color LCD display. The device Raspberry Pi 3 was selected as the control element. This device insludes the support of all communications buses which are used in this thesis.
Prototyp adaptivní zadní svítilny
Holinka, David ; Vysloužil, Ondřej (oponent) ; Hejátková, Edita (vedoucí práce)
Náplní této práce je návrh hardwaru a softwaru prototypu adaptivní zadní svítilny pro automotive. Hardware obsahuje řídící modul a led panel se 150 vysoce svítivými LED diody, který slouží jako adaptivní podsvícení barevného LCD displeje. Řídícím prvkem bylo zvoleno zařízení Raspberry Pi 3 B v1.2, které obsahuje podporu všech použitých komunikačních sběrnic.
Testovací nástroj pro přípravu animovaných světelných funkcí
Holinka, David ; Vysloužil, Ondřej (oponent) ; Hejátková, Edita (vedoucí práce)
Náplní této práce je vytvoření zařízení pro testování světelných animovaných funkcí, které by umožnovalo zobrazovat animace v libovolné barvě a rozložení. Zařízení bude tvořeno hardwarovou a softwarovou částí. Hardware obsahuje jeden řídící modul a více led panelů, které budou sloužit k zobrazení animací. Jedná se o desky plošných spojů, které se k sobě budou připojovat konektory. Komunikaci mezi těmito částmi bude zajišťovat komunikační sběrnice CAN. Pomocí softwarové aplikace pak bude možné naprogramovat jakoukoliv animaci a následně ji přehrát na tomto zařízení, aby ji uživatel viděl v reálném prostředí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.