Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 81 záznamů.  začátekpředchozí61 - 70dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Mobilní aplikace pro programování robotického ramene
Jurka, Vojtěch ; Materna, Zdeněk (oponent) ; Kapinus, Michal (vedoucí práce)
Práce popisuje návrh a tvorbu systému, který pomocí mobilní aplikace umožní ovládat a programovat robotické rameno. Systém se skládá především z mobilní aplikace na platformě Android a serveru implementovaném v jazyku Python, který zajišťuje komunikaci jak s robotickým ramenem, tak se samotnou mobilní aplikací. Díky tomuto přístupu je následně možné využít jedno mobilní zařízení pro práci s více roboty a jejich nezávislé ovládání.    Předložené řešení poskytuje uživateli možnost pomocí mobilního zařízení ovládat robotické rameno v reálném čase pomocí intuitivních ovládacích prvků a také vytvářet či upravovat robotické aplikace. Vytváření programů je uskutečněno skrze metody vizuálního programování přímo v aplikaci. Tento způsob ovládání robotického ramene je přínosem k zlepšení přístupnosti takových zařízení méně odborné veřejnosti, jež by je mohla upotřebit.
Mobile Application for Scanning Sudoku from Newspapers and Finishing It
Lazorík, Juraj ; Kanich, Ondřej (oponent) ; Dyk, Tomáš (vedoucí práce)
This bachelor thesis describes the creation of a mobile application, that scans sudoku layout from the newspaper and allows its solving. The application is developed for the Android and is implemented in Kotlin. Scanning is done by taking picture of layout with camera. Basic image processing methods such as thresholding or Canny's edge detector are used to detect the sudoku layout. Number recognition is provided by convolution neural network with 99.08 % accuracy. The application allows solving sudoku with hints. Elimination methods and backtracking are used to find solution. Each scanned sudoku is stored in the database so the user can always return to any game. The final version of the application is published in the Google Play store.
Zobrazování na "Looking Glass"
Kotáb, Dominik ; Milet, Tomáš (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na zobrazování objektů z reálného světa na stereo displeji typu "Looking Glass", zařízení od firmy Looking Glass Factory Inc., jehož hlavní předností je trojrozměrné vykreslování. Součástí práce je návrh a implementace mobilní aplikace, která vytvoří za pomocí uživatele formát, který je následně umožněno na displej promítnout. První část práce představuje základy 3D zobrazování, ze kterých zařízení Looking Glass vychází. Druhou částí je návrh mobilní aplikace pro operační systém Android, která je založena na oficiální dokumentaci tohoto stereo zařízení. Výsledná mobilní aplikace pořizuje videozáznam zobrazovaného objektu, který je možné zastřihnout, stabilizovat a převést jej na formát vyžadovaný zařízením Looking Glass. Na displeji se pořízené objekty úspěšně vykreslují a vytváří trojrozměrnou iluzi.
Monitorování využití ultralehkých letadel
Kudera, Matěj ; Dobeš, Petr (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce bylo vytvořit systém, který bude zaznamenávat provoz ultralehkého letounu, do kterého bude nainstalován. V práci jsou rozebrány principy potřebné pro návrh tohoto systému a je vytvořen podrobný návrh, který je postaven na získaných znalostech o jednotlivých principech. Vytvořený systém se skládá ze dvou částí. Vestavěného zařízení, které je zabudováno do ultralehkého letounu a zaznamenává, zda je v pohybu a mobilní aplikace, která umožňuje jednoduchý přístup k záznamům pořízených vestavěným zařízením. Mobilní aplikace byla zhotovena pro operační systém Android za pomoci vývojového prostředí Android Studio a vestavěné zařízení bylo implementováno pomocí minipočítače Raspberry Pi, ke kterému byly připojeny potřebné periferie. Na závěr byla otestována funkčnost systému pomocí vytvořených testů a byly provedeny testovací lety ultralehkého letounu se zabudovaným vestavěným zařízením.
Experimentální softwarový hudební nástroj na platformě Android s možností ovládání některých parametrů převodem textu
Rychtecký, Václav ; Indrák, Michal (oponent) ; Dlouhý, Dan (vedoucí práce)
Cílem práce je vytvoření mobilní aplikace na platformě Android, vyznačující se tvorbou zvuku za pomocí textu zaznamenaného zabudovaným fotoaparátem zařízení v kombinaci se syntetizérem, sekvencerem a samplerem. Realizace vychází částečně z návrhu zpracovaného v rámci semestrální práce a je rozdělena do několika částí. V první části jsou stručně popsány druhy syntéz, operační systém Android, programovací jazyk Pure Data, MIDI a Android knihovna pro ovládání Pure Data. V druhé části je zpracován návrh aplikace a ve třetí části je popsána realizace a především funkcionalita aplikace, která je vytvořena pomocí programovacího jazyka Kotlin a IDE Android Studio od společnosti JetBrains v kombinaci s jazykem Pure Data.
Bezpečnost autentizačních protokolů
Tran, Minh ; Člupek, Vlastimil (oponent) ; Dzurenda, Petr (vedoucí práce)
Tato práce řeší bezpečnost autentizačních protokolů. Cílem práce je analýza současných bezpečnostních hrozeb a útoků na současné kartové systémy především JavaCard a Mifare. A dále vytvořit mobilní aplikaci pomocí Android platformy s funkcemi NFC a HCE, která realizuje nalezené útoky. Těmito útoky jsou útok přeposláním a klonování karet. Mobilní část aplikace je psaná v programovacím jazyce Kotlin a serverová část v JavaScript, EJS a CSS. V závěru jsou předvedeny útoky na EMV a přístupový systém nejmenované univerzity.
Informační systém pro ubytovací služby
Bargl, Vojtěch ; Burget, Radek (oponent) ; Rychlý, Marek (vedoucí práce)
Tato bakalářské práce se zabývá mikroservnisní architekturou. Hlavními cíli této práce je analýza architektury mikroslužeb, porovnání s architekturou monolitu a vytvoření ukázkového informačního systému za pomoci konceptů odhalené z architektury mikroslužeb. Tato práce vnáší pohled na objem práce, který tato architektura obnáší. Systém je uzpůsobený na správu apartmánů, uživatelů a rezervací. Text práce se zabývá nejdůležitějšími faktory získané z analýzy této archiktektury, procesem specifikace domény ubytovacích služeb a vývojem samotného systému za pomoci uplatnění těchto konceptů. 
Mobilní aplikace zobrazující model terénu v reálném čase
Hejl, Radim ; Tomešek, Jan (oponent) ; Čadík, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vykreslováním terénu na mobilním zařízení v reálném čase. Zaměřuje se na aktuální vývoj aplikací v operačním systému Android, zejména vykreslování grafiky pomocí OpenGL ES. Na základě těchto informací a aktuálního stavu již existujících řešení je navrhnuta, implementována a testována výsledná aplikace, která vykresluje okolní terén a za pomoci senzorů zařízení v něm naviguje.
Bezdrátové ovládání elektroniky mobilním/embedded zařízením
Hekrdla, Lukáš ; Kapinus, Michal (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem systému, který pomocí Bluetooth technologie komunikuje s mobilním telefonem a primárně slouží k zasílání upozornění o příchozích hovorech a SMS zprávách. Systém sestává z LCD displeje, na kterém se upozornění zobrazují, bluetooth modulu, který zajišťuje komunikaci mezi displejem a mobilním telefonem a mobilní aplikace, která to vše řídí. Výsledný systém byl ověřen, že tyto funkce plní.
Mobilní aplikace pro notifikace při dosažení míst
Ungrová, Klára ; Szőke, Igor (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření jednoduché aplikace pro operační systém Android, která bude zasílat notifikace při vstupu či výstupu z uživatelem zvolené zóny a celkově ulehčovat proces informování dalších osob. Detekce vstupu/výstupu ze zóny je založena na principu geofencingu. Pro trvalé uložení jednotlivých zón je použita SQLite databáze. Při překročení hranice zóny obdrží uživatel notifikaci, jejímž stisknutím je možné odeslat zprávu druhé osobě. Tuto zprávu si uživatel může předvolit pro každou zónu zvlášť (jak pro vstup, tak výstup). Zónu je možné kdykoliv aktivovat/deaktivovat. Uživatelovi je umožněno grafické zobrazení zón na mapě. Aplikace též nabízí odeslání zkušební notifikace, na které je názorně vysvětleno, jaké funkce poskytuje. Služba, průběžně získávající polohu, běží i po odstranění aplikace ze seznamu běžících aplikací. Pro úplné vypnutí aplikace je zapotřebí zmáčknout vypínací tlačítko v aplikaci. Práce se zabývá návrhem, implementací a následným testováním vyvíjené mobilní aplikace. Finální verze aplikace je publikována v obchodě Google Play.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 81 záznamů.   začátekpředchozí61 - 70dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.