Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 634 záznamů.  začátekpředchozí607 - 616dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Oceňování značky jako nehmotného majetku firmy
Šťastná, Zuzana ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Vodička, Milan (oponent)
Diplomová práce se zabývá oceňováním značky jako nehmotného majetku firmy. Teoreticky je zde pojednáno jaký je rozdíl mezi značkou a ochrannou známkou, jaká je důležitost značky a podstata budování značky. Jsou zde popsány také oblasti, ve kterých je využíváno oceňování značky. Vybraná společnost je v praktické části podrobena několika analýzám a hodnota její značky je zjištěna pomocí metody licenční analogie.
Privátní značky a jejich vnímání spotřebiteli
Laštovičková, Lucie ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Mottlová, Libuše (oponent)
Produkty privátních značek zahrnují všechno zboží, které prodává pod svojí značkou obchodník. Tato značka může nést přímo název obchodního řetězce, nebo je pojmenována jinak. Takovéto značky v jiných obchodních řetězcích nenajdeme. Privátní značky zajisté znamenají pro všechny tři zúčastněné strany (výrobce, obchodník a spotřebitel) výhody, ovšem také nějaké nevýhody. Můžeme je rozdělit do třech kategorií: economy, standard a premium. Nejrozvinutější trh s privátními značkami najdeme v Evropě ve Švýcarsku, jejich podíl zde dosahuje 45%. V České republice je jejich podíl téměř 20%. V současné době má téměř každý obchodní řetězec svoji privátní značku, nejrozšířenější jsou v prodejnách diskontního typu. Z výzkumu který jsem prováděla pomocí dotazníkového šetření vyplynulo,že 67% dotázaných nakupuje privátní značky pravidelně. Podle respondentů je jejich největší výhodou nízká cena, naopak jako nevýhodu vidí nižší kvalitu a neatraktivní obal.
Creating value through brand management- A study on Toyota Ghana limited
Asamoah, Emmanuel Selase ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Přikrylová, Jana (oponent)
Důležitý koncept, který prošel významnou transformací je management značky. Značka je základním prvkem pro podnikání, jelikož veškeré faktory, které jsou pro podnikání přínosné jsou na značce závislé. Zvýšená hodnota globálních společností, která je způsobena výsledkem správného řízení značky nesmí být přeceněna. Toyota je jednou z nejúspěšnějších značek na globálním trhu a tato úspěšnost jde i za hranice automobilového průmyslu. Mezi různé automobilové společnosti, které operují v Ghaně, se Toyota zařadila mezi velké hráče. Tato diplomová práce se zabývá způsobem, jak společnosti vytvářejí hodnotu značky správným řízením značky, při použití příkladu společnosti Toyota Ghana limited. Práce se zabývá různými strategiemi řízení značky společnosti Toyota, a jak tyto strategie přispěly k úspěchu této firmy. Některé tyto strategie jsou popsány v této práci. Závěry z této práce ukazují jak se úspěšný management značky pozitivně projevuje na tržním podílu značky.
Analýza úspěchu značky Kofola
Šlechta, Martin ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Jandová, Lucie (oponent)
Skvělým příkladem značky, které se úspěšně zapojit se do dialogu se zákazníky, je podle mého názoru Kofola, které se výborně povedlo využít svého "starého já" a některých myšlenek, které jsou spojeny s první etapou jejího "života" za totalitního režimu. Charakteristické pro ni je, že se řídí nejmodernějšími principy řízení značek. Je otevřená svým zákazníkům a bere je spíše jako své spojence na cestě určitým směrem, který díky své velikosti může udávat a ovlivňovat, než jako publikum, kterému říká, co má dělat. Jsem přesvědčen, že právě tato otevřenost stojí za úspěchem její živoucí síly a vášně, kterou pro ni má tolik jejích fanoušků, kteří tuto vášeň nepochybně promění v opakované nákupy jejích produktů. V této práci se pokusím popsat a vysvětlit způsob, jak tohoto otevřeného vztahu dosáhla a jak se jí ho daří udržovat, pomocí popisu značky jako výchozího bodu, který udává směr pro jednotlivé kampaně a popisu kampaní samotných, jako konkrétních příkladů uplatnění strategie značky.
Strategický brand management z pohledu mediální agentury.
Vacovský, Josef ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Vítek, Jiří (oponent)
Tato práce se zabývá mapováním různých přístupů startegického brand managemntu a jejich uvedení do praxe na reálných datech z automobilového průmyslu. Na celou problematiku je nahlíženo z pohledu mediální agentury jako možného partnera a poradce v klíčových otázkách řízení značky.
Brand launch módní značky zaměřené na ženy v ČR.
Šuchmová, Pavla ; Postler, Milan (vedoucí práce)
Diplomová práce s názvem "Brand launch módní značky zaměřené na ženy v ČR" se zabývá analýzou trhu, která předchází uvedení značky na trh. Hlavním cílem práce bylo určit, zda-li je daná módní značka zajímavá pro české spotřebitelky a jestli je český trh zajímavý pro danou značku. Zkoumaná značka Friis & Company nabízí ultraženské doplňky dle posledních módních trendů a svým zákaznicím chce zprostředkovat "kousek luxusu pro každý den". Cílovou skupinou značky jsou mladé ženy ve věku od 15 do 35 let. Diplomová práce je rozdělena do dvou hlavních částí -- teoretické a praktické. Teoretická část diplomové práce charakterizuje mimo jiné také hlavní trendy a specifika módního průmyslu, specifika kupního rozhodování žen a vztah žen k módě. Praktická část práce představuje zkoumanou značku a poskytuje následující analýzy: PEST analýzu českého trhu, analýzu spotřebního chování mladých českých žen ve vztahu k módním doplňkům, analýzu módních značek na českém trhu a test konceptu dané značky u českých spotřebitelek. Praktická část diplomové práce vychází z velké části z vlastního dotazníkového šetření.
Výrobková média společnosti Nike
Svobodová, Eva ; Kališová, Libuše (vedoucí práce) ; Vácha, Václav (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na značku, obal a design. Teoretická část obsahuje vysvětelní pojmů a jejich význam. V části o společnosti Nike popisuji její historii, působení v České republice a vybrané prvky značky - slogan, logo a obal. V praktické části jsem použila tři metody šetření - pisemný dotazník, skupinovou diskusi a mystery shopping. Pomocí těchto metod jsem zjišťovala názory na značku a znalost značky.V závěru jsem navrhla několik doporučení pro společnost Nike.
Hodnocení současné praxe tvorby designu obalů a návrhy na zlepšení
Lauermannová, Anna ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
1. kapitola pojednává o obalu obecně a jeho vztahu k mkt mixu, 2. kapitola pojednava o designu obalu a vsech designérských nástrojích, 3. kapitola popisuje práci obalových agentur, 4. kapitola pojednává o obalu a jeho ůloze v budování značky, 5. a 6 kapitola vše shrnují a uvozují praktickou část, tedy kvalitativní výzkum v podnikové praxi. 7. a 8 kapitola přináší konkrétní odpovědi na seznam otázek, jež se zabývají problematikou hlavně designu obalu. Kvalitativní výzkum probíhá formou 6 interview s největšími zadavateli obalů na českém trhu. V závěru práce je dán dohromady soubor kritérií dobrého obalu dle lidí z podnikové praxe.
Budování značky
Novotná, Andrea ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Diplomová práce seznámuje čtenáře se základními informacemi týkající se brandbuildingu, mapuje prvky a všechny aspekty ovlivňující budování hodnoty značky Activia a hodnotí je dle kritérií pro budování hodnoty značky. Poslední část se věnuje provední vlastního výzkumu značky (image, osobnost, průzkum reklam, obecná zjištění týkající se top of mind značek, aspektů ovlivňujících výběr jogurtového výrobku apod.).
Strategické řízení značky AXE.
Sedláková, Zuzana ; Postler, Milan (vedoucí práce)
Práce analyzuje marketingovou strategii značky Axe společnosti Unilever. Teoretická část přináší základní informace o problematice značky, jejím významu, základních konceptech a budování její hodnoty. Zvláštní kapitoly jsou věnovány také marketingovému řízení značky a marketingovému mixu. Aplikační část představuje trh deodorantů a základní trendy na něm. Popsána je strategie značky Axe v České Republice a trh, na kterém bojuje o svou pozici. Zvláštní pozornost je věnována marketingovým aktivitám v letech 2006 - 2007 a jejich výsledkům a efektu na pozici značky na trhu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 634 záznamů.   začátekpředchozí607 - 616dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.