Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 79 záznamů.  začátekpředchozí60 - 69další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Srovnání cen a positioningu módních značek ve vybraných státech
Hájková, Kateřina ; Říha, David (vedoucí práce) ; Handl, Petr (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku rozdílných cen oblečení a positioningu tří vybraných módních značek v rámci České republiky a Spojených států amerických. Analyzuje jednotlivé ceny zboží metodou komparace v rámci států a dále pak zkoumá vnímání těchto značek spotřebitelem a to metodou dotazováním. Definuje také rozdílné kampaně jednotlivých značek a jejich zacílení na určitý druh zákazníka. Cílem této práce je analyzovat na kolik jsou ceny zboží rozdílné a rozebrat jednotlivé faktory, které ovlivňují vnímání značek zákazníkem, v rámci vybraných států.
Srovnání přístupů M. Lipmana a O. Brenifiera k filosofování s dětmi
HUBENÁ, Lucie
V první části se práce zaměřuje na stručné nastínění problematiky Filosofie pro děti. Hlavní náplní práce je srovnání dvou přístupů k filosofování s dětmi. Pojednává o východiscích směrů a hledá rozdíly mezi nimi. Porovnává hlavní cíle, postavení a roli učitele při filosofování s dětmi Lipmanova a Brenifierova pojetí. Zabývá se rozhovorem, diskuzí a dialogem při filosofickém hledání s dětmi. Popisuje důležité oblasti rozvoje osobností všech účinkujících. Práce se snaží navrhnout možnost propojení obou směrů. Popisuje důvody k takovému spojení. V praktické části je uveden konkrétní způsob realizace spojení obou směrů při filosofování s dětmi.
Sociální prostředí a jeho vliv na volbu značek sportovního oblečení
Kolov, Maksym ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Cílem teto bakalářské práce je zohlednění faktorů sociálního prostředí, které výrazně působí a mají vliv na chování spotřebitele při jeho volbě značek sportovního oblečení a obuvi. Pro tyto účely budou použité různorodé typy analýz- studie literatury a jeji zohlednění v teoretické části práce; analýza databáze MML- TGI a interpretace tabulkových výstupů; analýza trhů s odlišnou nákupni kulturou a sociálním prostředím; vlastní výzkum pomocí dotazování faktorů sociálního prostředí, které působí na spotřebitele při jeho volbě značek sportovního oblečení.
Výzkum účinnosti inzerce v časopisu Joy
Murcková, Lucia ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Hlavním cílem bakalářské práce je zjistit a zhodnotit efektivnost inzerce v časopise JOY. Ve své studii se snažím o vymezení tisku vůči ostatním médiím a obhájení jeho důležitosti jako nosiče reklamy. Práce má za úkol také stanovit, jaké hodnoty může tisková inzerce nabídnout a kde jsou její slabiny. Dále chci ve své práci určit podmínky, za kterých dochází k zvýšení účinnosti reklamy, a podložit je daty z terénního šetření, která jsem získala dotazováním. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část.
Moderní metody v oblasti kvantitativního marketingového výzkumu
Tahal, Radek ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Vaníček, Tomáš (oponent) ; Cihlář, Jiří (oponent)
Pro podnikatelské subjekty pracující v tržním prostředí je typické, že trvale musí udržovat a posilovat svou pozici na trhu. Toho docilují neustálým monitorováním vlastních silných a slabých stránek, monitorováním konkurence a zjišťováním potřeb a přání svých zákazníků. Takové informace získávají prostřednictvím analýzy informací z okolního prostředí i od svých stávajících a potenciálních zákazníků. Tuto činnost nazýváme marketingový výzkum. Předmětem výzkumu mohou být prakticky všechny aspekty, které ovlivňují, jakým způsobem bude firma vnímána ostatními účastníky trhu, dokonce i to, jak je vnímána vlastními zaměstnanci. Získané informace pak jsou cenným zdrojem poznatků pro další manažerská rozhodnutí při řízení firmy. Marketingový výzkum je dynamicky se rozvíjející disciplína, ve které se neustále uplatňují nejnovější poznatky z oblasti sociologie i společenských věd. Velký rozmach zaznamenaly metody marketingového výzkumu zejména v posledních letech. Je to logický pozitivní důsledek nástupu moderních informačních a komunikačních technologií. Trendem posledních let je také využívání internetu při získávání rozličných informací o trhu a sociodemografických analýz.
Hodnocení tazatelů v marketingových výzkumech
Macura, Milan ; Hebák, Petr (vedoucí práce) ; Průšová, Petra (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na možnosti hodnocení kvality práce tazatelů v marketingových výzkumech. Zadaným úkolem bylo nalezení vhodných ukazatelů, které by umožňovaly výzkumné agentuře lépe posoudit, zda a do jaké míry tazatelé plní na ně kladené požadavky. První kapitola obsahuje popis obecných standardů a chyb, které mohou při marketingových výzkumech nastat. Ve druhé kapitole jsou popsány indikátory chybovosti, jejichž identifikace a formalizace byla hlavním cílem této práce. Tyto indikátory mohou sloužit jako užitečné vodítko k odhalení práce nekvalitních tazatelů. Součástí práce je ukázka analýzy skutečných dat a popis některých ukazatelů chybovosti z konkrétního projektu výzkumné agentury. Potvrdil se předpoklad, že analýza tohoto typu by měla být běžnou součástí každého výzkumného projektu, protože na jejím základě se dají identifikovat chybující nebo dokonce podvádějící tazatelé. Prezentace výsledků a návrhy na zlepšení kontroly činnosti tazatelů mohou pomoci výzkumným agenturám získávat data s větší validitou a tím i docházet k lepším a důvěryhodnějším závěrům.
Analýza nákupního a spotřebního chování v oblasti biopotravin
HLADÍKOVÁ, Soňa
Bakalářská práce je zahrnuta do řešení výzkumného záměru ZF JU MSM 600 7665806. Je výsledkem vlastního spotřebitelského výzkumu zaměřeného na nákupní chování spotřebitelů při nákupu biopotravin. Průzkum byl proveden v Jihočeském kraji, bylo dotázáno 210 respondentů. Spotřebitelé se o biopotraviny zajímají a kupují je, především ze zdravotních důvodů. Jsou však o biopotravinách nedostatečně informovaní.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 79 záznamů.   začátekpředchozí60 - 69další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.