Název: Výzkum účinnosti inzerce v časopisu Joy
Překlad názvu: The research of effectiveness of advertising in JOY magazine
Autoři: Murcková, Lucia ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dotazování; JOY; marketing; marketingové a komerční komunikace; marketingový výzkum trhu; tisková reklama; advertising; JOY; marketing; marketing and commercial communications; polling; press advertisement

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24230

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-74801


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet