Název: Hodnocení tazatelů v marketingových výzkumech
Překlad názvu: Evaluation of the inquirers in market research
Autoři: Macura, Milan ; Hebák, Petr (vedoucí práce) ; Průšová, Petra (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza dat; dotazování; hodnocení; indikátor; marketingový výzkum; respondent; tazatel; zkreslení; bias; data analysis; evaluation; indicator; inquirer; interview; marketing research; respondent

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/28684

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-72735


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet