Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 110 záznamů.  začátekpředchozí57 - 66dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh strategií pro firmu Chocotherapia, s.r.o
Jáňová, Lenka
Cílem práce je prostřednictvím analýzy vnějšího a vnitřního prostředí návrh strategií pro další rozvoj podniku. Z navržených strategií jsou ekonomicky zhodnoceny vybrané vhodné strategie. Teoretická část je složená z odborné literatury zabývající se danou problematikou. V kapitole výsledky jsou na základě analýz zjištěny příležitosti, hrozby, silné a slabé stránky. Pomocí matice SWOT jsou navrženy strategie. Vybrané strategie jsou ekonomicky zhodnoceny s ohledem na požadavky a potřeby podniku.
Návrh na zlepšení situace podniku Pekařství a cukrářství Sázava, s.r.o.
Szilvásová, Simona
Bakalářská práce se zabývá návrhem na zvýšení konkurenceschopnosti podniku Pekařství a cukrářství Sázava, s.r.o., prostřednictvím zavedení nové služby. Na základě analýz vnějšího a vnitřního prostředí byla navržena strategie podle Ansoffa. Jako nejvýhodnější strategie byla zvolena strategie diverzifikace, kterou představuje zavedení pojízdné prodejny s pečivem. Za účelem ověření zájmu o zavedení nové služby bylo provedeno dotazníkové šetření a následně byla vybraná strategie posouzena z ekonomického hlediska. Na závěr jsou navrženy opatření pro minimalizaci problematických oblastí.
Rozvoj marketingových aktivit firmy
Hlaváč, Michal ; Lády, Jiří (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou rozvoje marketingových aktivit společnosti Unistav a.s. Tato firma se zabývá obchodní a stavební činností. Teoretická část práce se zaměřuje na komunikační politiku, analýzu vnitřního a vnějšího prostředí firmy, analýzu marketingového mixu a návrhem marketingové strategie. V praktické části je zpracovávaná analýza stavebního trhu, analýza komunikační politiky firmy a návrh na změnu komunikační politiky firmy. Na základě výsledků analýzy vnitřního a vnějšího prostředí firmy a zhodnocení silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb, je navržena marketingová strategie pro firmu Unistav a. s.
Konkurenční strategie firmy
Beránek, Lukáš ; Čech, Ing Petr (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou tvorby konkurenčních strategií pro společnost působící ve službách. Cílem práce je navrhnout konkurenční strategii vybrané společnosti s ohledem na současný stav jejího celkového vnitřního prostředí ve vztahu k prostředí vnějšímu. Na základě takto stanovených cílů a konkurenčních výhod rovněž navrhne časovou implementaci vytvořené strategie.
Komunikační strategie podniku
Broklová, Jaroslava ; Vlčková, Michaela (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Hlavním předmětem této diplomové práce „Komunikační strategie podniku“ je zhodno-tit současný stav komunikačního mixu a na základě výsledků analýz a marketingového průzkumu navrhnout vhodný komunikační mix. Práce je rozdělena na tři hlavní části. První část práce je zaměřena na teoretický výklad a vymezení důležitých pojmů marke-tingu, komunikačního mixu, marketingového prostředí a marketingového průzkumu. Druhá část seznamuje se základními údaji rekondičního studia, analyzuje vnitřní a vnější prostředí a na základě dotazníkového šetření jsou vybrány vhodné segmenty. Poslední praktická část zhodnocuje současný komunikační mix a na základě výsledků z druhé části diplomové práce je navržen nový komunikační mix rekondičního studia Figuraline.
Podnikatelský plán pro založení nové firmy
Francúzová, Andrea ; Zich,, Robert (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na tvorbu podnikatelského plánu pro založení nové společnosti nabízející služby seniorům a současně pracovní uplatnění studentům. Analýzy vnějšího a oborového prostředí spolu s průzkumem trhu tvoří základ pro sestavení SWOT analýzy. Následuje formulace strategie a samotný podnikatelský plán, jehož realizovatelnost je podložena variantně zpracovaným plánem finančním.
Analýza firmy vybranými metodami
Šálková, Petra ; Ing.Bc.Adam Ondruška (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na strategickou analýzy vybraného podniku. Pro analýzu vnějšího prostředí je použita SLEPTE analýza, Porterův model 5ti sil a pro analýzu vnitřního prostředí pak 7S. Výsledky jsou shrnuty pomocí SWOT analýzy a na závěr práce jsou uvedeny možná doporučení a návrhy na dílčí strategické cíle. Všechna doporučení odpovídají pravidlům SMART a jsou v souladu se strategií firmy.
Marketingová strategie společnosti
Tučková, Alena ; Galko, Lenka (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navržení marketingové strategie pro společnost Kilion, s.r.o. V první části jsou popsána teoretická východiska. V druhá část se zabývá analýzou současné situace firmy a jejího okolí. Na základě vypracovaných analýz a teoretických poznatků je vypracována marketingová strategie, která obsahuje souhrn návrhů a opatření vedoucích k eliminaci či odstranění zjištěných nedostatků.
Analysis of the internal and external Gazprom's environment
Syraeva, Alfiya ; Velinov, Emil (vedoucí práce) ; Ananiev, Vasko (oponent)
Předmětem bakalářské práce je PJSC Gazprom. Cílem této práce je zlepšit analýzu vnitřního a vnějšího prostředí vedení společnosti. PJSC Gazprom vidí své poslání především v bezpečné, účinné a vyvážené dodávky zemního plynu a dalších energetických zdrojů a jejich produktů. Strategickým cílem PJSC Gazprom je vytvořit společnost jako lídr mezi globálními energetickými společnostmi o diverzifikaci trhu, zabezpečení dodávek, využití vědeckého a technického potenciálu, zvýšit efektivitu, Tato práce se skládá z úvodu, tří kapitol, uzavření a bibliografii. V první kapitole jsme studovali teoretické aspekty analýzy vnějšího a vnitřního prostředí firmy. Druhá část je věnována analýze vnějšího a vnitřního prostředí PJSC Gazprom. Ve třetí kapitole, vypracovat doporučení pro zlepšení analýzy vnějšího a vnitřního prostředí řízení organizace.
SWOT analysis of non profit organization
Borsuková, Lucia ; Vávrová, Hana (vedoucí práce) ; Fialová, Karolína (oponent)
Cílem této diplomové práce je vypracování SWOT analýzy Nadace Via prostřednictvím které budou odhaleny potenciální příležitosti a hrozby pro danou organizaci a její současné silné a slabé stránky. V teoretické části práce jsou vysvětleny základní pojmy, teoretická východiska a samotný proces týkající se tvorby SWOT analýzy. Popsaná metodika a zvolené metody jsou následně využita v části praktické na příkladu Nadace Via. Pro odhalení potenciálních příležitostí a hrozeb z vnějšího prostředí je využita PEST analýza podpořena základním analýzou časových řad. K odhalení vnitřního potenciálu organizace v podobě silných a slabých stránek organizace je využito hodnocení vývoje vytipovaných parametrů organizace ve srovnání s analogickými organizacemi. V závěru práce jsou shrnuty důležité informace získané převedenou analýzou a navrženy doporučení pro danou organizaci.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 110 záznamů.   začátekpředchozí57 - 66dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.