Název:
Konkurenční strategie firmy
Překlad názvu:
Corporate Competitive Strategy
Autoři:
Beránek, Lukáš ; Čech, Ing Petr (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce se zabývá problematikou tvorby konkurenčních strategií pro společnost působící ve službách. Cílem práce je navrhnout konkurenční strategii vybrané společnosti s ohledem na současný stav jejího celkového vnitřního prostředí ve vztahu k prostředí vnějšímu. Na základě takto stanovených cílů a konkurenčních výhod rovněž navrhne časovou implementaci vytvořené strategie.
This thesis deals with the formation of competitive strategies for the company involved in services. The aim is to propose a competitive strategy of chosen company with regard to the current state of internal environment in relation to the external environment. Based on these objectives and competitive advantages will also propose time implementation of the strategy created.
Klíčová slova:
konkurence; konkurenční výhoda; SWOT a PESTE analýza; vnitřní prostředí; vnější prostředí; competition; competitive advantage; external environment; internal environment; SWOT and PESTE analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/33469