National Repository of Grey Literature 597 records found  beginprevious568 - 577nextend  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
Uplatnění nástrojů marketingového mixu ve farmaceutické společnosti
Josková, Petra Bc. ; Lešetický, Ondřej (advisor) ; Wittmayerová, Dagmar (referee)
Diplomová práce se zabývá použitím nástrojů marketingového mixu ve farmaceutické společnosti. Teoretická část vysvětluje obecné pojetí marketingového mixu a následně popisuje jeho jednotlivé nástroje. Praktická část je aplikována na konkrétní farmaceutickou společnost. Je zde charakterizováno, jak společnost vytváří konkrétní marketingový mix na vybraný produkt. Závěr hodnotí uplatnění nástrojů marketinogvého mixu ve vybrané farmaceutické společnosti.
Strategy of a controlled winding-up of an organization
Vopravil, Richard Bc. ; Pirožek, Petr (advisor) ; Obruča, Pavel (referee)
Cílem této diplomové práce je popsat a analyzovat strategii efektivně řízeného zániku organizace jako základní dominantu jednoúčelových společností, společností speciálních (SPV), společností založených na dobu určitou a společností získaných akvizicí s cílem likvidace konkurence. Na příkladu konkrétní organizace realizovat studii tvorby takové strategie se zaměřením na průřezovou analýzu strategického plánovacího cyklu. Konkrétní organizací je společnost Konpo, s.r.o., dceřiná společnost a zároveň součást finanční skupiny státem vlastněné České konsolidační agentury.
East India Company, 1765-1858
Krulová, Jana ; Horáková, Antonie (advisor) ; Kovář, Martin (referee)
Diplomová práce se zaměřuje na působení britské Východoindické obchodní společnosti v Indii. První kapitola shrnuje okolnosti vzniku a působení Společnosti na indickém území před rokem 1756. Následná kapitola popisuje přerod Společnosti jako monopolní firmy v suveréna na indickém subkontinentu. Teoretická část práce se věnuje přístupu předních britských ekonomů té doby k otázce kolonií a Společnosti samotné. Hlavní část práce analyzuje nositele, nástroje a financování hospodářské politiky Indie v době vlády Východoindické společnosti. Zabývá se vztahy britských politiků k indické otázce a jejich vlivem na formulaci hospodářské politiky. Analyzuje hlavní nástroje politiky Společnosti v Indii jako jsou obchodní monopol a armáda. Podrobněji sleduje financování, příjmy a výdaje Společnosti v době její vlády. V závěru nastiňuje některé okolnosti konce vlády Východoindické společnosti na subkontinentu.
Analýza managementu firmy kika
Smolíková, Blanka ; Pirožek, Petr (advisor) ; Pirožek, Petr (referee)
Cílem práce je představení firmy kika, stručný popis jejího managementu, popis expanze společnosti do České republiky, definice firemní vize, poslání a rozpoznání organizační struktury společnosti. Tato práce je specificky zaměřena na marketing společnosti kika, na její marketingové prostředí a popis spotřebního chování jejích zákazníků. V neposlední řadě je v práci prezentován rozbor SWOT analýzy a celkové zhodnocení úspěchů a neúspěchů celé expanze. Dalším velmi důležitým cílem je rozpoznat vlastnosti a dovednosti manažerů společnosti kika.
Oceňování a hodnota značky vybrané společnosti
Horáková, Dana Mgr. ; Hesková, Marie (advisor) ; Cejnar, Slavomír (referee)
Práce se zabývá postupy a metodami oceňování nehmotných aktiv podnikajících subjektů v současné praxi. Teoreticky zpracovává žádoucí taktiky budování a správy značky, definuje její hodnotu s použitím pohledů různých autorů, které srovnává a poukazuje na zásadní vlivy a charakteristiky sílu a význam značky podporující. Řeší systémy, role, hierarchii, úkol i cíle značky, upozorňuje na vzájemné vazby nehmotných aktiv. Cílem práce bylo na základě teoretického pojednání a seznámení se s metodikou oceňování značek provést ocenění značky vybrané společnosti Agroslužby CZ, a.s., připravit formální náležitosti pro zápis do rejstříku obchodních známek Společenství a tak přispět marketingovou analýzou k orientaci a vyhodnocení situace dané společnosti, zmínit slabé stránky, které by měly být eliminovány, zvýraznit silné, které se i přes mnohé vnější nepříznivé intervence podařilo společnosti dosáhnout a jako výhody použít. Analýza a celkové vyhodnocení vznikalo se svolením a aktivní spoluprací vlastníků a manažerů společnosti, kteří s ohledem na růst a plánovanou fúzi projevili zájem o výsledky tohoto zjišťování a předložené závěry, návrhy a doporučení chápou jako impuls k dalším, lépe orientovaným reakcím na chování trhu, na požadavky zákazníků. Znalost úrovně vnímání společnosti, pozice vůči konkurentům, je výchozím a nezbytným bodem pro kvalitnější plánování a další rozvoj marketingových podpůrných aktivit.
Support of the human capital investment as an integral part of the knowledge society development
Kasalová, Hana ; Stočková, Olga (advisor) ; Vychová, Helena (referee)
Diplomová práce se zabývá možnostmi podpory investic do lidského kapitálu v rámci celoživotního učení, jenž je charakteristickým znakem společnosti založené na znalostech a jejich rozvoji. Po přestavení některých teoretických pohledů na lidský kapitál je poukázáno na jeho význam ve znalostní společnosti. Zároveň je vysvětlena příčina potřeby změnit přístup lidí ke vzdělávání jako k jednorázovému systému posazeného do školních lavic. Dále práce přináší informace o postoji a podpoře investic do lidského kapitálu na úrovni členských zemí OECD a EU. Jsou představeny základní oblasti podpory, dlouhodobé strategie a zásadní dokumenty. Současně jsou zmíněny již zrealizované projekty podporující rozvoj celoživotního učení. Kapitola věnující se České republice představuje vládní dokumenty a mnohé konkrétní operační programy a projekty podporované příslušnými ministerstvy i účast na projektech v rámci Evropské unie. Zahrnuty jsou i mnohé možnosti dalšího vzdělávání, které lze u nás využít. Stručný statistický přehled z oblasti výdajů do vzdělávání anebo participace na jednotlivých formách učení je součástí závěrečné kapitoly.
Analýza komunikačního mixu divize AAD společnosti 3M Česko, s.r.o.
Tejkal, Stanislav ; Bursíková, Marcela (advisor) ; Sekanina, Martin (referee)
Předmětem této diplomové práce je analýza komunikačního mixu autoopravárenské divize společnosti 3M Česko, s.r.o. Samotné analýze předcházela stručná charakteristika společnosti, charakteristika trhu z hlediska tržních subjektů a určitých specifk trhu. V samotné analýze jsem hodnotil vyváženost složení komunikačního mixu, používání jednotlivých nástrojů s ohledem na efektivitu vynaložených finančních prostředků.
Přeměna právní formy společnosti z s.r.o. na a.s.
Pavelková, Renata ; Pelák, Jiří (advisor) ; Marešová, Zuzana (referee)
Tato diplomová práce popisuje přeměny společností se zaměřením na jednu konkrétní formu přeměny, a to na změnu právní formy společnosti. Je zde zobrazen celý proces transformace včetně popisu všech kroků. Teoretická část je doplněna ilustrací změny právní formy na společnosti Casus Direct Mail, s.r.o.
Analýza spokojenosti pracovníků ve společnosti BAEST, a.s.
Novotná, Kateřina ; Šindelářová, Hana (advisor) ; Kulovaný, František (referee)
Práce se zabývá otázkou pracovní spokojenosti. Pracovníci jsou dnes považovány za jeden z nejdůležitějších zdrojů, které má organizace k dispozici. Úspěšnost a konkurenceschopnost společnosti je v nemalé míře závislá právě na pracovnících, a proto jim je třeba věnovat náležitou péči.
Možnosti marketingové komunikace finanční společnosti
Hrstková, Kristýna ; Koudelka, Jan (advisor) ; Motyčka, Luděk (referee)
Práce popisuje možnosti marketingové komunikace finančních společností na českém trhu. Blížeji se zabývá určitými doporučeními, které se týkají především oblasti reklamních kampaní. Je doplněna marketingovým výzkumem - konkrétně dotazníkovým šetřením, který se zabývá profilem typického klienta splátkových společností na českém trhu a charakteristikami typického úvěru, který je pomocí této možnosti financování, čerpán.

National Repository of Grey Literature : 597 records found   beginprevious568 - 577nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.