Original title:
Analýza komunikačního mixu divize AAD společnosti 3M Česko, s.r.o.
Authors:
Tejkal, Stanislav ; Bursíková, Marcela (advisor) ; Sekanina, Martin (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2007
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Předmětem této diplomové práce je analýza komunikačního mixu autoopravárenské divize společnosti 3M Česko, s.r.o. Samotné analýze předcházela stručná charakteristika společnosti, charakteristika trhu z hlediska tržních subjektů a určitých specifk trhu. V samotné analýze jsem hodnotil vyváženost složení komunikačního mixu, používání jednotlivých nástrojů s ohledem na efektivitu vynaložených finančních prostředků.
Keywords:
autoopravárenství; komunikační mix; marketing; osobní prodej; podpora prodeje
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/2774