Original title: Uplatnění nástrojů marketingového mixu ve farmaceutické společnosti
Authors: Josková, Petra Bc. ; Lešetický, Ondřej (advisor) ; Wittmayerová, Dagmar (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2007
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Diplomová práce se zabývá použitím nástrojů marketingového mixu ve farmaceutické společnosti. Teoretická část vysvětluje obecné pojetí marketingového mixu a následně popisuje jeho jednotlivé nástroje. Praktická část je aplikována na konkrétní farmaceutickou společnost. Je zde charakterizováno, jak společnost vytváří konkrétní marketingový mix na vybraný produkt. Závěr hodnotí uplatnění nástrojů marketinogvého mixu ve vybrané farmaceutické společnosti.

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/3850

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-2088


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share