Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 601 záznamů.  začátekpředchozí567 - 576dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komparativní výhoda společnosti Lexus na trhu ČR-SR a její využití v cílovém segmentu
Vepřek, Michal ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Velek, Tomáš (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na hledání konkurenční výhody importéra vozů Lexus. Konkurenceschopnost je analyzována ze tří pohledů: analýza odvětví, institucionálního rámce a schoností a zdrojů firmy. Jako hlavní konkurenční výhody byly identifikovány malá zákaznická základna, technologická vyspělost modelů a kultura a hodnoty společnosti. Tyto výhody byly aplikovány v návrhu marketingové strategie a jsou rozepsány v poslední části práce v pěti P: produkt, cena, místo prodeje, podpora prodeje a lidé. Návrh marketingu je konstruován s ohledem na vrcholový cíl, jímž je rentabilita společnosti.
Komunikační mix lídra českého elektronického trhu práce
Otáhalová, Eva ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Malůšková, Denisa (oponent)
Cílem diplomové práce je kompletní analýza komunikačního mixu společnosti LMC s.r.o., jež vede elektronický trh práce v ČR, a jeho následná optimalizace. V první části jsou obecně charakterizovány jednotlivé složky komunikačního mixu a vliv právní regulace na jejich používání. Hlavním obsahem praktické části je představení společnosti LMC, stanovení cílů a následná analýza. Na základě získaných údajů jsou pak navržena patřičná řešení pro optimalizaci komunikačního mixu společnosti, jejíž produkty a služby lze využívat jen přes internet.
Společenská odpovědnost firem na příkladu tabákového koncernu Philip Morris ČR a.s.
Rauscherová, Michala ; Džbánková, Zuzana (vedoucí práce) ; Černá, Iva (oponent)
Práce přibližuje a analyzuje problematiku společenské odpovědnosti firem. Zdůrazňuje problematičnost společensky odpovědného chování u tabákových společností, konkrétně u společnosti Philip Morris ČR a.s. Soustředí se též na odlišení společensky odpovědných aktivit a klasické reklamy a propagace svých produktů. Cílem práce je zhodnotit společensky odpovědné chování společnosti Philip Morris ČR a.s.
Implementace nové prodejní strategie mezinárodní společnosti GlaxoSmithKline v České republice
Bartošová, Jitka ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Brychta, Jan (oponent)
Práce hodnotí průběh implementace nové prodejní strategie originální farmaceutické společnosti GlaxoSmithKline v České republice v průběhu prvních šesti měsíců od jejího zavedení. Uvádí skutečnosti, které se povedly, i které mohly být zvládnuty lépe, pro následnou generalizaci, která slouží jako návod, na co by se měly společnosti, působící i mimo oblast farmaceutického průmyslu, soustředit ve chvíli, kdy chtějí úspěšně řídit jakoukoliv změnu a uvést ji do praxe.
Přezkoumání systému managementu kvality ve společnosti Coca-Cola Beverages Česká republika spol. s r.o.
Kotrbatá, Pavlína ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Bryxová, Michaela (oponent)
Diplomová práce se zabývá přezkoumáním systému managementu kvality ve společnosti Coca-Cola Beverages Česká republika spol. s r.o.. Postupně jsou analyzovány jednotlivé body, které jsou požadovány normou ISO a společností The Coca-Cola Company pro přezkoumání systému managementem. V rámci zmíněných oblastí jsou v souhrnné a přehledné podobě zveřejněny dosažené výsledky za rok 2006 a zahrnuty body možného zlepšení.
Uplatnění nástrojů marketingového mixu ve farmaceutické společnosti
Josková, Petra Bc. ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Wittmayerová, Dagmar (oponent)
Diplomová práce se zabývá použitím nástrojů marketingového mixu ve farmaceutické společnosti. Teoretická část vysvětluje obecné pojetí marketingového mixu a následně popisuje jeho jednotlivé nástroje. Praktická část je aplikována na konkrétní farmaceutickou společnost. Je zde charakterizováno, jak společnost vytváří konkrétní marketingový mix na vybraný produkt. Závěr hodnotí uplatnění nástrojů marketinogvého mixu ve vybrané farmaceutické společnosti.
Strategie řízeného zániku organizace
Vopravil, Richard Bc. ; Pirožek, Petr (vedoucí práce) ; Obruča, Pavel (oponent)
Cílem této diplomové práce je popsat a analyzovat strategii efektivně řízeného zániku organizace jako základní dominantu jednoúčelových společností, společností speciálních (SPV), společností založených na dobu určitou a společností získaných akvizicí s cílem likvidace konkurence. Na příkladu konkrétní organizace realizovat studii tvorby takové strategie se zaměřením na průřezovou analýzu strategického plánovacího cyklu. Konkrétní organizací je společnost Konpo, s.r.o., dceřiná společnost a zároveň součást finanční skupiny státem vlastněné České konsolidační agentury.
Východoindická obchodní společnost v letech 1765-1858
Krulová, Jana ; Horáková, Antonie (vedoucí práce) ; Kovář, Martin (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na působení britské Východoindické obchodní společnosti v Indii. První kapitola shrnuje okolnosti vzniku a působení Společnosti na indickém území před rokem 1756. Následná kapitola popisuje přerod Společnosti jako monopolní firmy v suveréna na indickém subkontinentu. Teoretická část práce se věnuje přístupu předních britských ekonomů té doby k otázce kolonií a Společnosti samotné. Hlavní část práce analyzuje nositele, nástroje a financování hospodářské politiky Indie v době vlády Východoindické společnosti. Zabývá se vztahy britských politiků k indické otázce a jejich vlivem na formulaci hospodářské politiky. Analyzuje hlavní nástroje politiky Společnosti v Indii jako jsou obchodní monopol a armáda. Podrobněji sleduje financování, příjmy a výdaje Společnosti v době její vlády. V závěru nastiňuje některé okolnosti konce vlády Východoindické společnosti na subkontinentu.
Analýza managementu firmy kika
Smolíková, Blanka ; Pirožek, Petr (vedoucí práce) ; Pirožek, Petr (oponent)
Cílem práce je představení firmy kika, stručný popis jejího managementu, popis expanze společnosti do České republiky, definice firemní vize, poslání a rozpoznání organizační struktury společnosti. Tato práce je specificky zaměřena na marketing společnosti kika, na její marketingové prostředí a popis spotřebního chování jejích zákazníků. V neposlední řadě je v práci prezentován rozbor SWOT analýzy a celkové zhodnocení úspěchů a neúspěchů celé expanze. Dalším velmi důležitým cílem je rozpoznat vlastnosti a dovednosti manažerů společnosti kika.
Oceňování a hodnota značky vybrané společnosti
Horáková, Dana Mgr. ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Cejnar, Slavomír (oponent)
Práce se zabývá postupy a metodami oceňování nehmotných aktiv podnikajících subjektů v současné praxi. Teoreticky zpracovává žádoucí taktiky budování a správy značky, definuje její hodnotu s použitím pohledů různých autorů, které srovnává a poukazuje na zásadní vlivy a charakteristiky sílu a význam značky podporující. Řeší systémy, role, hierarchii, úkol i cíle značky, upozorňuje na vzájemné vazby nehmotných aktiv. Cílem práce bylo na základě teoretického pojednání a seznámení se s metodikou oceňování značek provést ocenění značky vybrané společnosti Agroslužby CZ, a.s., připravit formální náležitosti pro zápis do rejstříku obchodních známek Společenství a tak přispět marketingovou analýzou k orientaci a vyhodnocení situace dané společnosti, zmínit slabé stránky, které by měly být eliminovány, zvýraznit silné, které se i přes mnohé vnější nepříznivé intervence podařilo společnosti dosáhnout a jako výhody použít. Analýza a celkové vyhodnocení vznikalo se svolením a aktivní spoluprací vlastníků a manažerů společnosti, kteří s ohledem na růst a plánovanou fúzi projevili zájem o výsledky tohoto zjišťování a předložené závěry, návrhy a doporučení chápou jako impuls k dalším, lépe orientovaným reakcím na chování trhu, na požadavky zákazníků. Znalost úrovně vnímání společnosti, pozice vůči konkurentům, je výchozím a nezbytným bodem pro kvalitnější plánování a další rozvoj marketingových podpůrných aktivit.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 601 záznamů.   začátekpředchozí567 - 576dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.