Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Spotřební zvyklosti na automobilovém trhu
Schneyderová-Kubaniková, Zuzana ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Malůšková, Denisa (oponent)
Cílem práce je analýza základních marketingových nástrojů v automobilovém průmyslu a určení základních spotřebitelských zvyklostí v nákupu automobilu. Popis marketingového prostředí jako výchozí situační analýza pro chování spotřebitele. Určení marketingový nástrojů používaných pro definování vhodného marketingového mixu. Zjištění změn spotřebního chování v důsledku hospodářské krize a její dopad do automobilového průmyslu.
Komunikační mix lídra českého elektronického trhu práce
Otáhalová, Eva ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Malůšková, Denisa (oponent)
Cílem diplomové práce je kompletní analýza komunikačního mixu společnosti LMC s.r.o., jež vede elektronický trh práce v ČR, a jeho následná optimalizace. V první části jsou obecně charakterizovány jednotlivé složky komunikačního mixu a vliv právní regulace na jejich používání. Hlavním obsahem praktické části je představení společnosti LMC, stanovení cílů a následná analýza. Na základě získaných údajů jsou pak navržena patřičná řešení pro optimalizaci komunikačního mixu společnosti, jejíž produkty a služby lze využívat jen přes internet.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.