Název: Uplatnění nástrojů marketingového mixu ve farmaceutické společnosti
Autoři: Josková, Petra Bc. ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Wittmayerová, Dagmar (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá použitím nástrojů marketingového mixu ve farmaceutické společnosti. Teoretická část vysvětluje obecné pojetí marketingového mixu a následně popisuje jeho jednotlivé nástroje. Praktická část je aplikována na konkrétní farmaceutickou společnost. Je zde charakterizováno, jak společnost vytváří konkrétní marketingový mix na vybraný produkt. Závěr hodnotí uplatnění nástrojů marketinogvého mixu ve vybrané farmaceutické společnosti.

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/3850

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-2088


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet