| |
| |
| |
| |
|
Marketingový plán Nova Banka a.d. Banja Luka
Andžič, Srdjan ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Bravenec, Tomáš (oponent)
Cílem této diplomové práce je analýza marketingového plánu Nové banky A. D. Banja Luka pro rok 2010. Teoretická část práce se pojednává o jednotlivých částech marketingového plánu a tvoří základ pro vypracování praktické části práce. Praktická část práce pak začíná popisem Nové banky A.D. Banja Luka, uvádí nás do dané problematiky. Dále v práci provádím vlastní situační analýzu a na základě této analýzy pak přistupuji k marketingovému plánu banky, provádím rozbor jejich marketingových cílů a strategií. Následujícím krokem mé analýzy je hodnocení splnění jednotlivých marketingových cílů. Na závěr se pak ve stručnosti věnuju vlastním nápadům a navrhuji možné kroky, které by mohly vést ke zlepšení fungování Nové banky.
|
|
Podnikatelký plán na založení pensionu
Valčíková, Veronika ; Indrová, Jarmila (vedoucí práce) ; Mlejnková, Lena (oponent)
Teoretická část diplomové práce si klade za cíl popsat význam sestavení podnikatelského záměru a jeho hlavní funkce. V praktické části je snaha vytvořit podrobný podnikatelský plán, který bude možné uplatnit v praxi při žádosti o bankovní úvěr, a také jako podklad pro samotnou autorku, jež by měl dopomoci k úspěšnému vstupu na trh, získání určitého tržního podílu a upevnění pozice a růstu v dalších letech.
|
| |
|
Marketingový plán společnosti Müller ČR/SR
Jakl, Michal ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Naiman, Václav (oponent)
Cílem diplomové práce je vytvořit komplexní marketingový plán společnosti Müller na rok 2012, který bude v souladu se současnou pozicí a tržním vývojem společnosti. Práce kombinuje teoretický a praktický přístup a nabízí tak ucelený pohled na problematiku marketingového plánu. V první části se zabývám situační analýzou, konkrétně sekundární analýzou interních dat, dat výzkumné agentury AC Nielsen, Porterovým modelem konkurenčních sil. Výstupem situační analýzy je vyhodnocení příležitostí a hrozeb, silných a slabých stránek společnosti, na základě kterých byly navrženy marketingové cíle. K jejich dosažení jsem připravil konkrétní strategie marketingového mixu. Návrh jednotlivých aktivit a jejich načasování je obsažen v akčním plánu. Na konec jsou shrnuty systémy měření a kontrol.
|
|
Podnikatelský plán
Černíková, Eva ; Srpová, Jitka (vedoucí práce) ; Čepičková, Barbora (oponent)
Cílem diplomové práce je sestavit podnikatelský plán společnosti Anemarie s.r.o., jejíž hlavní obor podnikání je v oblasti včelařství, a zjistit, zda podnikatelský záměr rozšíření činnosti této společnosti je reálný a má šanci na úspěch.
|
|
Reklama Alžbětiných lázní
Zelenková, Petra ; Bártová, Hilda (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Alžbětiny Lázně a.s. patří mezi největší lázně v České republice. Cílem diplomové práce je analýza, vyhodnocení a návrh nápravných opatření v oblasti marketingu Alžbětiných Lázní, zejména pak se zaměřením na marketingovou komunikaci. V rámci tohoto nástroje marketingového mixu je podrobně věnovaná pozornost reklamě a její významu v Alžbětiných Lázních. Závěr práce tvoří kapitola týkající se reklamní činnosti v Alžbětiných Lázních, kde je možné nahlédnout do marketingového a mediálního plánu společnosti pro rok 2011. V němž je možné se seznámit například s novými produkty, připravovanými akcemi nebo se zvolenými komunikačními prostředky pro rok 2011.
|