Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 65 záznamů.  začátekpředchozí56 - 65  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
3D rozhraní pro webové stránky
Klepárník, Petr ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Szentandrási, István (vedoucí práce)
Tato práce diskutuje možnosti vytváření 3D webových stránek. Zaměřuje se především na akcelerované vykreslování 3D scény v reálném čase ve webovém prohlížeči s využitím webové grafické knihovny WebGL. Dále se zabývá návrhem 3D webového uživatelského rozhraní a implementací webové stránky prostřednictvím JavaScriptu (WebGL). V závěru práce jsou vyhodnoceny uživatelské testy rozhraní a celkově dosažené výsledky.
3D hra ve WebGL - Inball
Jurčík, Lukáš ; Navrátil, Jan (oponent) ; Szentandrási, István (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá tématem tvorby aplikací v prostředí webových prohlížečů, zvláště počítačových her. Na začátku jsou popsány různé metody tvorby her v prohlížečích. Následuje část věnující se frameworkům pro WebGL a fyzice ve hrách. Cílem práce je návrh a implementace 3D počítačové hry Inball založené na hrách typu Neverball a Ballance. Aplikace je založená na technologii WebGL, používající knihovnu Three.js.
3D hra webGL s fyzikou
Maixner, David ; Starka, Tomáš (oponent) ; Horváth, Zsolt (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce diskutuje možnosti vytváření her pro webové prohlížeče. Zaměřuje se především na tvorbu 3D webové grafiky pomocí WebGL. Vybírá frameworky pro zjednodušení práce s WebGL a fyzikou. Dále se zabývá návrhem a implementací 3D webové hry s fyzikou s využitím vybraných frameworků. Nakonec se zabývá testováním aplikace.
Distribuovaný rendering na platformě WebGL
Svačina, Lukáš ; Navrátil, Jan (oponent) ; Šolony, Marek (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá studiem a aplikací možností moderních webových prohlížečů z pohledu 3D grafiky a distribuce dat. Jsou využity mnohé technologie nového standardu HTML5, jako je například technologie WebGL pro nízkoúrovňové vykreslování 3D grafiky s využitím přímého programování shaderů grafické karty nebo technologie XHR2 pro asynchronní přenos binárních dat. Cílem práce je návrh a implementace jednoduchého distribuovaného vykreslování 3D grafiky za využití těchto technologií.
Implementace algoritmu pro zobrazování terénu s pomocí WebGL
Kaláb, Jan ; Pečiva, Jan (oponent) ; Bartoň, Radek (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá zobrazováním rozsáhlých terénu v reálném čase pomocí WebGL. Práce se také zabývá způsoby měření a reprezentace výškových dat. V práci je také srovnáno několik frameworků pro WebGL a také popisuje praktické využití HTML5 technologií jako například WebWorkers. Kromě toho také srovnává výkon a kompatibilitu současných webových prohlížečů s technogiemi HTML5.
Zobrazení 3D scény ve webovém prohlížeči
Kuželová, Ludmila ; Kršek, Přemysl (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření 3D virtuální prohlídky za použití nového standardu WebGL v kombinaci s javascriptovým frameworkem O3D. Výsledkem je volně dostupná webová aplikace pro vygenerování virtuální prohlídky ze série zaslaných fotografií. Tyto fotografie jsou zpracovány na serveru, který na základě nalezených korespondujících bodů sestavuje 3D scénu. Práce staví na volně dostupné aplikaci Bundler [40], která je použita pro nalezení 3D bodů v zaslaných fotografiích a jim příslušných kamer (místa odkud byla fotografie získána). Výstupy aplikace Bundler jsou zpracovávány pomocí webového serveru Jetty za použití jazyka Java, kde dochází k získání všech informací jenž jsou potřeba pro vytvoření prohlídky. Zobrazení výsledku je potom dosaženo pomocí HTML5, CSS, WebGL a Javascriptu s užitím O3D.
Weather and Aeronautical Data on Map for Airplane EFB
Koukolíček, Ondřej ; Maršík, Lukáš (oponent) ; Polok, Lukáš (vedoucí práce)
The main focus of the thesis are map libraries in a web environment and their potential to be used in an implementation of a graphical user interface for Weather Information Service (WIS), a native application made by Honeywell. Overview of WIS is introduced in order to define features, which are needed to be implemented using web technologies. Basics of map libraries are explained and two selected libraries (Leaflet and Altus Map engine) are presented in detail. A chapter is dedicated to rendering methods used in web applications. The thesis then continues with design and implementation of demonstration application, created in order to show capabilities of selected map libraries to implement WIS features. Finally, the differences and usability of selected libraries are discussed.
Elektronický obchod ve 3D rozměru
Spousta, Martin ; Dvořák,, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o problematice tvorby 3D elektronických obchodů v obecné rovině praktického využití. Obsahuje popis současného stavu elektronických obchodů, teoretické řešení problému přechodu na 3D s popisem výhod, nevýhod a zdůvodnění nového řešení. V neposlední řadě obsahuje i jeho praktické provedení.
On-line počítačové hry
Žamberský, Zdeněk ; Krček, Petr (oponent) ; Roupec, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá on-line počítačovými hrami, přesněji webovými hrami. První část je věnována popisu jednotlivých technologií, použitelných pro tvorbu webových her. Další 2 kapitoly jsou věnovány ukázkovým aplikacím, vytvořeným v rámci bakalářské práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 65 záznamů.   začátekpředchozí56 - 65  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.