Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 75 záznamů.  začátekpředchozí56 - 65další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Automobilový průmysl ve vybraných státech Evropy: soudobé trendy
Pevný, Robert ; Kozlová, Taťána (vedoucí práce) ; Placzek, Artur (oponent)
Tato práce pojednává o trendech ve vývoji automobilového průmyslu, a to zejména v zemích Evropské Unie. Jejím cílem je seznámení s historií automobilového průmyslu, popisem jeho náležitostí, vlivů na něj působících a následný praktický rozbor vybraných trendů v tomto odvětví s orientací na největšího českého výrobce automobilů, firmu Škoda Auto a. s.
Pozice firmy Škoda Auto na indickém trhu
Knížková, Šárka ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Fišera, Pavel (oponent)
Práce popisuje postavení firmy Škoda Auto na indickém trhu. K závěrům této práce byla použita SWOT analýza a srovnání prodejů vozidel s konkurenčními modely. Pozornost je věnována také automobilovému průmyslu v Indii. Součástí práce je i popis základních faktů o Indii, kulturních rozdílů a srovnání Indie s Českou republikou dle dimenzí definovaných nizozemským sociologem Geertem Hofstede.
Marketing Strategy for Market Entry of ŠKODA to Vietnamese Market
Nguyen Viet, Thang ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Jurek, Martin (oponent)
V současné době globalizace vstupuje mnoho mezinárodních společností v automobilovém průmyslu na zahraniční trhy za účelem zlepšení své pověsti, využití nových podnikatelských příležitostí a zvýšení ziskových marží. Mezi nimi také Škoda Auto, největší český výrobce automobilů. V současné době jsou Čína a Indie nejvýznamnějšími trhy skupiny Škoda Auto co do velikosti trhu a počtu zákazníků. Kromě Číny a Indie je i Vietnam považován v Asii za trh s velkým potenciálem pro všechny výrobce z jihovýchodní Asie díky stabilnímu rozvoji Vietnamské ekonomiky a vysokým požadavkům místních zákazníků. Cílem této diplomové práce je vytvořit marketingovou strategii pro vstup Škody Auto na vietnamský trh.
Řízení značky a výzkum značky Škoda
SLÁMA, Tomáš
Cílem mojí bakalářské práce bylo provést marketingový výzkum z pohledu opakované koupě automobilů značky Škoda a navrhnout opatření pro zvýšení zákaznické věrnosti ke značce.
Řízení značky a výzkum značky Škoda
LANG, Petr
Cílem bakalářské práce je provést marketingový výzkum značky automobilů Škoda z pohledu jejich opakované koupě a navrhnout opatření pro zvýšení věrnosti spotřebitelů ke značce.
Řízení značky a výzkum značky Škoda
STIEGLER, Juraj
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem značky automobilů Škoda z pohledu jejich opakované koupě a návrhem opatření pro zvýšení věrnosti spotřebitelů ke značce.
Vliv německých přímých zahraničních investic na českou ekonomiku
Tvrdíková, Alena ; Taušer, Josef (vedoucí práce) ; Černá, Iveta (oponent)
Autorka se zabývá vlivem a významem německých přímých zahraničních investic v České republice. V práci jsou zmíněny významné pozitivní i negativní vlivy PZI včetně problematiky investičních pobídek a analýzy přílivu německých PZI. Pro přiblížení takových investic je navíc na konci práce umístěna případová studie na automobilovou společnost Škoda Auto v souvislosti s jejím německým investorem Volkswagen.
Současné trendy v automobilovém průmyslu (se zaměřením na společnost Škoda Auto)
Jílková, Šárka ; Vošta, Milan (vedoucí práce) ; Kašpar, Václav (oponent)
Práce analyzuje současné trendy probíhající v automobilovém průmyslu a hlouběji se věnuje společnosti Škoda Auto. První kapitola poskytuje teoretický základ, charakterizuje postavení automobilového průmyslu ve světové ekonomice a nejdůležitější změny v jeho vývoji. Druhá kapitola se věnuje třem tradičním centrům a současným trendům, které na nich probíhají, dále analyzuje současné trendy z globálního pohledu, vliv světové finanční krize a předkládá možný budoucí vývoj tohoto odvětví. Třetí kapitola popisuje společnost Škoda Auto, zejména současnou situaci této automobilky a její možný budoucí vývoj.
Ochrana životního prostředí ve společnosti Škoda Auto
Holanová, Miroslava ; Hadrabová, Alena (vedoucí práce) ; Remtová, Květa (oponent)
Diplomová práce se zabývá vztahem firmy a životního prostředí s ohledem na možnosti snižování negativních vlivů činnosti firmy na životní prostředí. Teoretická část se zabývá obecně vlivem člověka respektive jeho aktivit na životní prostředí, vývojem tohoto vztahu, teoretickými východisky k ochraně životního prostředí a možnostmi omezování negativních vlivů na životní prostředí v podnikové sféře. Praktická část ilustruje na příkladu automobilové společnosti Škoda Auto, a. s. ochranu životního prostředí respektive snahy o minimální environmentální dopady činnosti společnosti v praxi. Důraz je kladen nejen na výrobní proces, ale také na celý životní cyklus výrobku. Cílem diplomové práce je nejen tato praktická ilustrace přístupu společnosti k trvale udržitelnému rozvoji a zejména k životnímu prostředí, ale také zhodnocení ekonomických i ekologických přínosů a nákladů konkrétního ekologického projektu, který byl ve společnosti Škoda Auto realizován. Závěr shrnuje zjištěné poznatky.
Automobilový průmysl v Evropě
Kareš, Michal ; Bič, Josef (vedoucí práce) ; Hitzgerová, Vlasta (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu vlivu přednostní skupiny CARS 21 spadající pod Evropskou komisi na konkrétní automobilky z Evropy (v našem případě Škoda Auto). V úvodní části jsou zmíněny základní informace o automobilovém průmyslu v Evropě. Dále je věnován bližší pohled na skupinu CARS 21, která byla založena za účelem pomoci evropskému automobilovému průmyslu ve zvýšení konkurenceschopnosti ve formě doporučení. Dosahují však tato doporučení vytouženého efektu. V poslední části se rozebírají aktivity Škoda Auto. Její hospodářská situace, portfoliová strategie a koncepce udržitelného rozvoje jsou blíže analyzovány. Závěr je zaměřen na zhodnocení stavu automobilového průmyslu v důsledku finanční krize a na do jaké míry skutečně komise "pomáhá" výrobcům automobilů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 75 záznamů.   začátekpředchozí56 - 65další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.