Název:
Řízení značky a výzkum značky Škoda
Překlad názvu:
Brand management and research of Brand Name Škoda
Autoři:
STIEGLER, Juraj Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem značky automobilů Škoda z pohledu jejich opakované koupě a návrhem opatření pro zvýšení věrnosti spotřebitelů ke značce.This thesis deals with the marketing research Skoda brand cars in terms of their re-purchase and design measures to increase consumer loyalty to the brand.
Klíčová slova:
a. s.; marketingový výzkum; věrnost značce; řízení značky; Škoda Auto; a. s.; brand loyalty; brand management; marketing research; Škoda Auto Citace: STIEGLER, Juraj. Řízení značky a výzkum značky Škoda. České Budějovice, 2010. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/12124