Název: Řízení značky a výzkum značky Škoda
Překlad názvu: Brand management and research of Brand Name Škoda
Autoři: STIEGLER, Juraj
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: a. s.; marketingový výzkum; věrnost značce; řízení značky; Škoda Auto; a. s.; brand loyalty; brand management; marketing research; Škoda Auto
Citace: STIEGLER, Juraj. Řízení značky a výzkum značky Škoda. České Budějovice, 2010. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/12124

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-47069


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-08-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet