Název: Marketing Strategy for Market Entry of Škoda Auto Group to the Vietnamese Market
Překlad názvu: Marketing Strategy for Market Entry of ŠKODA to Vietnamese Market
Autoři: Nguyen Viet, Thang ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Jurek, Martin (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: marketingová komunikace; marketingová kontrola; marketingové prostředí; marketingový mix; VAMA; Vietnam; Škoda Auto; marketing communications; marketing control; Marketing environment; marketing mix; VAMA; Vietnam; Škoda Auto Group

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/26168

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-74562


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet