Název: Pozice firmy Škoda Auto na indickém trhu
Překlad názvu: Position of Skoda Auto company on the Indian market
Autoři: Knížková, Šárka ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Fišera, Pavel (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: automobilový průmysl; Indie; kultura; SWOT analýza; Škoda Auto; automotive industry; culture; India; Skoda Auto; SWOT analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24430

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-74872


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet