Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 64 záznamů.  začátekpředchozí55 - 64  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Sledování efektivnosti marketingu ve stavebním podniku
Vrána, Ivan ; MBA, Tomáš Zajíc, (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na sledování marketingové efektivnosti v konkrétním stavebním podniku. Cílem práce je na základě rozpočtu analyzovat efektivnost vložených prostředků do marketingové komunikace. Zabývá se úspěšností webové komunikace a také rozborem nákladů poptávky a zakázky. Výstupem práce je návrh řešení na zlepšení sledování marketingu ve stavební firmě a přesné vyčíslení nákladů na nové a stávající zákazníky.
Návrh na vylepšení komunikační infrastruktůry gymnázia
Konečný, Martin ; Martin,, Lonský (oponent) ; Ondrák, Viktor (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje návrhu projektu, který má za úkol zlepšit online komunikaci na gymnáziu za použití projektového managementu a managementu změny. Teoretická část se zabývá základními poznatky z oblasti projektového managementu a managementu změny. Analýza současného stavu je provedena převážně pomocí strategické analýzy. Praktická část obsahuje sestavení logického rámce, analýzy rizik, rozpočet atd. Zabývá se také výběrem a návrhem konkrétního IT řešení. Závěr shrnuje celý projekt a popisuje přínos projektu.
Analýza marketingových komunikací běžeckého seriálu Run Czech
Součková, Eliška ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Diplomová práce pojednává o komerčních komunikacích a jejich současných trendech ve spojitosti s odvětvím sportu. Teoretická část je věnována popisu jednotlivých forem komerčních komunikací a volně navazuje nastínění běžeckého fenoménu v České republice. Praktická část zpracovává marketingové komunikace běžeckého seriálu RunCzech včetně analýzy nabízené služby, konkurence a cílových skupin. Praktickým přínosem práce je vyhodnocení komunikačních aktivit, za kterým následují opatření a návrhy do budoucna.
Analýza online komunikace Českých center a návrh nové strategie online komunikace
Jelínková, Adéla ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Diplomová práce na téma Analýza online komunikace Českých center a návrh její nové strategie v teoretické části představuje specifika marketingu a komunikace na internetu, nejčastěji využívané kanály a trendy jejich užití. Popisuje rovněž vybrané aspekty kulturní diplomacie a objasňuje činnost a poslání Českých center, příspěvkové organizace Ministerstva zahraničních věcí. Praktická část zahrnuje analýzu současného stavu online komunikace centrály i poboček organizace, konkurenční analýzu internetové komunikace kulturních institutů Slovenska, Polska a Maďarska a nejlepší příklady v oblasti představující výběr online prezentace British Council, Goethe-Institutu a Dánského kulturního institutu. Další část se věnuje výsledkům interního průzkumu názorů pracovníků Českých center. Závěrečná část navrhuje novou strategii online komunikace, její cílové skupiny, cíle a komunikační mix. Cílem práce bylo ukázat postavení online komunikace Českých center na konkurenčním trhu a doporučit organizaci směr k jejímu zlepšení mimojiné propojením a důslednějším využitím online kanálů, přestavbou webu a zvýšením aktivity na sociálních sítích.
Specifika komerčních komunikací ve Vietnamu
To, Bich Ngoc ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Diplomová práce se zabývá trhem komerčních komunikací ve Vietnamu a vymezením jeho specifik. Vodítkem pro porovnání je český trh komerčních komunikací. První kapitola se zabývá teoretickým východiskem pro celou práci. Šest forem komerčních komunikací (Reklama, Direct Marketing, Sales Promotion, Public Relations, Sponzoring a Online komunikace) je zařazeno do širšího rámce marketingové komunikace. Druhá kapitola seznamuje čtenáře s Vietnamem, důraz je kladen na ekonomickou situaci země, historii a kulturu. Třetí kapitola poskytuje informace k pochopení vietnamského spotřebitele z pohledu jeho kulturních dimenzí a spotřebních trendů. Je zde uveden rovněž příklad segmentace spotřebitelů podle věku. Čtvrtá kapitola charakterizuje trh komerčních komunikací ve Vietnamu. Popsán je reklamní řetězec a jeho fungování. Pozornost je věnována právní regulaci trhu komerčních komunikací. Dále jsou vymezeny u jednotlivých forem specifika na tamním trhu. Cenné informace pro tuto část práce poskytli odborníci komerčních komunikací ve Vietnamu. Poslední kapitola zužitkovává poznatky dané problematiky na příkladu analýzy televizní kampaně mezinárodní značky ve Vietnamu.
Využití online komunikace v podnikové praxi
Mináriková, Monika ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Urbík, Jan (oponent)
Současná etapa vývoje webu označovaná pojmem web 2.0 má znatelný vliv na online komunikaci podniku. Trendem v této oblasti jsou především sociální média. Začlenění těchto médií do interní i externí komunikační strategie se stává pro podniky k získání a udržení konkurenceschopnosti téměř nezbytné. Hlavním cílem diplomové práce je zmapovat možnosti a technologie soudobé podnikové online komunikace s ohledem na etapu vývoje webu 2.0. Dále stanovit doporučení v jejich používání, možné výhody a nevýhody. Práce je rozdělena do třech hlavních částí. První část pojednává o pojmu web 2.0, hlavních charakteristikách, technologiích a možné budoucnosti. Další část práce je věnována vhodným IT nástrojům a technologiím interní a externí online komunikace podniků. Závěrečná část práce je praktická a byla vypracovaná ve spolupráci se společností Microsoft. Cílem této části práce je provedení průzkumu internetové komunikace mladých lidí v České republice. Na základě tohoto průzkumu jsou stanovena doporučení, jak správně oslovit a komunikovat s touto cílovou skupinou prostřednictvím internetu.
Návrh marketingové strategie pro Dům dětí a mládeže Praha 10
Smolková, Monika ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Semianiaka, Andrei (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na zmapování makretingových aktivit a strategie neziskové organizace. Hlavním cílem je analýza současné marketingové strategie Domu dětí a mládeže Praha 10 - Domu UM a na základě zjištěných skutečností návrh jejích doporučení. Vytvoření strategie je neméně důležité a potřebné tak jako u organizace ziskové, proto marketing nachází uplatnění i v této sociální oblasti. V teoretické části je vysvětlena základní podstata pojmu marketing a jeho historickký vývoj, charakterizován pojem nezisková organizace a vyznačen termín služba a její marketing. Podrobněji se zabývá plánovacím procesem, kde je hlavním bodem i typologie obecných marketingových strategií a výčet strategií specifických pro neziskový sektor. V praktické části je představen Dům dětí a mládeže Praha 10 - Dům UM a jeho činnost. Za pomoci teoretických znalostí je provedena situační analýza a na základě jejích výsledků práce navrhuje doporučení pro stávající strategii Domu UM.
Úloha internetu v marketingu
Benešová, Petra ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Plachý, Pavel (oponent)
Cílem bakalářské práce je zhodnotit úlohu internetu v marketingu, především v komerčních komunikacích. Teoretická část charakterizuje stručně marketingový mix na internetu a podrobně se zabývá online komunikacemi, jejich výhodami, nevýhodami, efektivitou a důležitostí jednotlivých druhů. V praktické části je představena analýza mého podnikání v oblasti výživového poradenství a rozebrán přístup k využití internetu k marketingovým účelům. Následně je pomocí provedeného dotazování zjištěn postoj uživatelů internetu k vybraným formátům internetové reklamy. Výstupem práce je doporučení pro subjekty využívající internet ke svému podnikání a k propagaci firmy.
PR komunikace Telco divize společnosti Samsung
Vlachová, Libuše ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Hlaváčková, Kristina (oponent)
Diplomová práce se zabývá PR komunikací Telco divize společnosti Samsung v České republice. Cílem diplomové práce je identifikace klíčových PR nástrojů užívaných v praxi Telco divizí společnosti Samsung, jejich analýza, zhodnocení a doporučení dalšího rozvoje či dalších PR nástrojů pro zkvalitnění komunikace. Teoretická část diplomové práce obsahuje úvod do PR, popis strategického PR procesu, charakteristiku PR nástrojů a zabývá se také výhodami a nevýhodami PR. V praktické části je představena společnost Samsung Electronics a její zástupce na českém trhu Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.. Dále je věnována pozornost charakteristice českého trhu s mobilními telefony, analýze jednotlivých PR nástrojů užívaných Telco divizí a na základě získaných poznatků jsou navrženy možnosti, jak zlepšit PR komunikaci.
Návrh webové prezentace společnosti Pfanner, s.r.o.
Havlíčková, Kateřina ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Skokanová, Dagmar (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci na internetu, na specifika internetu jako prostředku komunikace a ukazuje široké možnosti využití různých online nástrojů v marketingové komunikaci. Praktická část práce popisuje a analyzuje webovou prezentaci společnosti Pfanner, která je hodnocena podle zvolených kriterií. Na základě této analýzy a srovnání s konkurencí jsou navžena doporučení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 64 záznamů.   začátekpředchozí55 - 64  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.